Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[W10] Uszczelka glowicy w Diesel


Gość axg
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakie moga byc pierwsze objawy tego ze uszczelka glowicy jest do wymiany. Oczywiscie "mleko" na bagnecie , olej i spaliny w plynie chlodniczym , przegrzewanie sie silnika to objawy ktore napewno mowia o tym ze uszczelka jest do wymiany. Chodzi mi o to czy da sie wczesniej zauwazyc , ze cos jest nie tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak nagrzejesz samochód i węże od chłodnicy zrobią się twarde (pod wpływem ciśnienia) i zgasisz samochód przyjdziesz rano otworzysz korek od chłodnicy i jeżeli będzie ciśnienie to uszczelka do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dżodżo

Bombelki w zbiorniczku, wyrzucanie plynu ze zbiorniczka, itp. Ja np. mam tak ze sa bombelki i wywala mi plyn ze zbiorniczka, a w okolo silnika jest mokro i bylo mierzone specjalnym przyzadem i jestem pewny na 1000% ze to uszczelka pod glowica.

Aha i nie zawsze plyn z olejem lub odwrotnie sie mieszaja jesli padnie uszczelka.

W najblizszy czwartek lub piatek wymiana.

 

 

POZDRAWIAM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bombelki w zbiorniczku, wyrzucanie plynu ze zbiorniczka, itp. Ja np. mam tak ze sa bombelki i wywala mi plyn ze zbiorniczka, a w okolo silnika jest mokro

 

Co masz na mysli , piszac "mokro" ?, olej wokol uszczelki pod glowica ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie olej wokolo glowicy.

O to mi chodzilo bo mam w mojej P10 olej wokol glowicy nie na calym obwodzie, ale musze to jeszcze sprawdzic, bo olej wydobywal sie do tej pory spod pokrywy zaworow. Jezdzilem tak dosyc dlugo, w piatek wymienilem uszczelke pod pokrywa i sprawdze czy bedzie poprawa. Jak nie bedzie to prawdopodobnie to uszczelka pod glowica. Ale nie mam plynu w oleju i odwrotnie, nic nie bulgocze w zbiorniczku. Oleju bardzo malo mi bierze, od wymiany do wymiany ( ok 10tys km ) praktycznie nie dolewam. Wymienialem ostatnio kompletny rozrzad i mechanik cos wspominal ze moze to byc uszczelka pod glowica.

I jeszcze pytanko, jaka uszczelke kupic ? jaki koszt , widzialem w intercars po ok 250zl - troche drogie. :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to czeka mnie wydatek , ile mniej wiecej kosztuje wymiana uszczelki pod glowica. Czy planowanie glowicy jest konieczne ? :cry:

Koszt zdjęcia i założenia głowicy ok 450 pln. Planowanie jest konieczne. Pamiętaj jescze o tym, że potrzebne są "NOWE" śruby do przykręcenia głowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz kupowac uszczelki w ASO bzdura Kup normalnie w sklepie uszczelke RAINZ -NIE WIEM CZY DOBRZE NAPISAŁEM .Sa to orginalne uszczelki takie jak miał Nissan POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostala taka oferte na uszczelki pod glowice ,ktora uszczelke wybrac ?

 

TAKOMA 12800-metalowa(od nr. silnika 111714) gr. 1,20mm - 140 zl

 

TAKOMA 12173-metalowa(od nr. silnika 111714) gr. 1,25mm - 140 zl

 

TAKOMA 12536-grafitowa(od nr. silnika 114714) gr. 1,50mm - 120 zl

 

TOKEI 12768-metalowa(od nr. silnika 111714)gr. 1,25mm - 188 zl

 

KP-JAPAN 12922-metalowa(od nr. silnika 111714) gr. 1,25mm - 216 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj nie sugeruj sie nazwa Proponuje abys zadzwonił do najblizszego ASO w swoim miescie z zapytaniem jakie uszczelki stosuje Nissan.Na 100% odpowiedza za Rainz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że tutaj te uszczeleczki mają podaną grubośc więc powinna byc dobrana pod względem tego jak będzie planowana głowica.

A z tymi śrubami to nie jestem pewny czy trzeba wymieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak bo nie wiedzialem dlaczego sa rozne grubosci uszczelek. A sruby powinno sie wymienic, juz sie dowiadywalem, komplet to ok 60zl.

 

W serwisie czy po za serwisem te 60 PLN ??????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dżodżo
Nie musisz kupowac uszczelki w ASO bzdura Kup normalnie w sklepie uszczelke RAINZ -NIE WIEM CZY DOBRZE NAPISAŁEM .Sa to orginalne uszczelki takie jak miał Nissan POZDRAWIAM

 

Potwierdzam. Nissanek wlasnie stoi u extra mechaniora i jutro juz bedzie skladany.

 

No to czeka mnie wydatek , ile mniej wiecej kosztuje wymiana uszczelki pod glowica. Czy planowanie glowicy jest konieczne ? :cry:

 

Koszty rozne. Planowac trzeba 9 przynajmniej ja podrownac/zabielic).

 

Koszt zdjęcia i założenia głowicy ok 450 pln. Planowanie jest konieczne. Pamiętaj jescze o tym, że potrzebne są "NOWE" śruby do przykręcenia głowicy.

 

Drogo cos placiles. U mnie w Lublinie w zakladzie gdzie szef wie o naprawie to koszt 300-350 zł. W tym samym zakladzie, ale szef o niczym nie wie to koszt 250 zł.

U mojego dobrego znajomego mechanika to koszt 150 zł.

 

Widzę, że tutaj te uszczeleczki mają podaną grubośc więc powinna byc dobrana pod względem tego jak będzie planowana głowica.

A z tymi śrubami to nie jestem pewny czy trzeba wymieniać.

 

Jak sciagniesz uszczelke to na niej beda tzw. karby gdzies z boku. W zaleznosci od ilosci karbo (od 1 do 3 karbow) taka dobieramy uszczelke. No i uszczelki nie dobiera sie do tego jak i na ile zostala splanowana glowica, tylko dopasowuje sie mierzac wysokosc wystawania tlokow nad blok.

 

 

POZDRAWIAM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogo cos placiles. U mnie w Lublinie w zakladzie gdzie szef wie o naprawie to koszt 300-350 zł. W tym samym zakladzie, ale szef o niczym nie wie to koszt 250 zł.

U mojego dobrego znajomego mechanika to koszt 150 zł.

Warszawa to nie Lublin :(

 

BTW ile zapłaciłeś za uszczelkę RAINZ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do pawel_s

Wyslalem ci maila z oferta jaka dostalem od tych firm, ale skrzynka zwrocila wiadomosc jako niedostarczona. Napewno wszystko ok masz ze swoja skrzynka e-mail ? Wyslalem ci maila ponownie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dżodżo

Dlugo mnie na forum nie bylo, ale Primerka juz dawno jezdzi. Calos naprawy z robocizna to 600 zlotych.

Byly do wymiany wszelkie uszczelki pod korektory, przy okazji simmeringi, termostat, sruby glowicy, uszczelka glowicy.

Jak na razie wszystko okey.

 

 

POZDRAWIAM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...