Gość axg Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Jakie moga byc pierwsze objawy tego ze uszczelka glowicy jest do wymiany. Oczywiscie "mleko" na bagnecie , olej i spaliny w plynie chlodniczym , przegrzewanie sie silnika to objawy ktore napewno mowia o tym ze uszczelka jest do wymiany. Chodzi mi o to czy da sie wczesniej zauwazyc , ze cos jest nie tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Kolego jak nagrzejesz samochód i węże od chłodnicy zrobią się twarde (pod wpływem ciśnienia) i zgasisz samochód przyjdziesz rano otworzysz korek od chłodnicy i jeżeli będzie ciśnienie to uszczelka do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Bombelki w zbiorniczku, wyrzucanie plynu ze zbiorniczka, itp. Ja np. mam tak ze sa bombelki i wywala mi plyn ze zbiorniczka, a w okolo silnika jest mokro i bylo mierzone specjalnym przyzadem i jestem pewny na 1000% ze to uszczelka pod glowica. Aha i nie zawsze plyn z olejem lub odwrotnie sie mieszaja jesli padnie uszczelka. W najblizszy czwartek lub piatek wymiana. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Bombelki w zbiorniczku, wyrzucanie plynu ze zbiorniczka, itp. Ja np. mam tak ze sa bombelki i wywala mi plyn ze zbiorniczka, a w okolo silnika jest mokro Co masz na mysli , piszac "mokro" ?, olej wokol uszczelki pod glowica ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Dokladnie olej wokolo glowicy. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Dokladnie olej wokolo glowicy. O to mi chodzilo bo mam w mojej P10 olej wokol glowicy nie na calym obwodzie, ale musze to jeszcze sprawdzic, bo olej wydobywal sie do tej pory spod pokrywy zaworow. Jezdzilem tak dosyc dlugo, w piatek wymienilem uszczelke pod pokrywa i sprawdze czy bedzie poprawa. Jak nie bedzie to prawdopodobnie to uszczelka pod glowica. Ale nie mam plynu w oleju i odwrotnie, nic nie bulgocze w zbiorniczku. Oleju bardzo malo mi bierze, od wymiany do wymiany ( ok 10tys km ) praktycznie nie dolewam. Wymienialem ostatnio kompletny rozrzad i mechanik cos wspominal ze moze to byc uszczelka pod glowica. I jeszcze pytanko, jaka uszczelke kupic ? jaki koszt , widzialem w intercars po ok 250zl - troche drogie. :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 I jeszcze pytanko, jaka uszczelke kupic ? jaki koszt , widzialem w intercars po ok 250zl - troche drogie. :shock: Tylko oryginalną w ASO - cena ok 350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 No to czeka mnie wydatek , ile mniej wiecej kosztuje wymiana uszczelki pod glowica. Czy planowanie glowicy jest konieczne ? :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 No to czeka mnie wydatek , ile mniej wiecej kosztuje wymiana uszczelki pod glowica. Czy planowanie glowicy jest konieczne ? :cry: Koszt zdjęcia i założenia głowicy ok 450 pln. Planowanie jest konieczne. Pamiętaj jescze o tym, że potrzebne są "NOWE" śruby do przykręcenia głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł6 Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Nie musisz kupowac uszczelki w ASO bzdura Kup normalnie w sklepie uszczelke RAINZ -NIE WIEM CZY DOBRZE NAPISAŁEM .Sa to orginalne uszczelki takie jak miał Nissan POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Dostala taka oferte na uszczelki pod glowice ,ktora uszczelke wybrac ? TAKOMA 12800-metalowa(od nr. silnika 111714) gr. 1,20mm - 140 zl TAKOMA 12173-metalowa(od nr. silnika 111714) gr. 1,25mm - 140 zl TAKOMA 12536-grafitowa(od nr. silnika 114714) gr. 1,50mm - 120 zl TOKEI 12768-metalowa(od nr. silnika 111714)gr. 1,25mm - 188 zl KP-JAPAN 12922-metalowa(od nr. silnika 111714) gr. 1,25mm - 216 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł6 Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Słuchaj nie sugeruj sie nazwa Proponuje abys zadzwonił do najblizszego ASO w swoim miescie z zapytaniem jakie uszczelki stosuje Nissan.Na 100% odpowiedza za Rainz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Widzę, że tutaj te uszczeleczki mają podaną grubośc więc powinna byc dobrana pod względem tego jak będzie planowana głowica. A z tymi śrubami to nie jestem pewny czy trzeba wymieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 No tak bo nie wiedzialem dlaczego sa rozne grubosci uszczelek. A sruby powinno sie wymienic, juz sie dowiadywalem, komplet to ok 60zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 No tak bo nie wiedzialem dlaczego sa rozne grubosci uszczelek. A sruby powinno sie wymienic, juz sie dowiadywalem, komplet to ok 60zl. W serwisie czy po za serwisem te 60 PLN ?????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Poza serwisem oczywiscie, w serwisie nawet sie nie pytalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Poza serwisem oczywiscie, w serwisie nawet sie nie pytalem. Poza serwisem czyli gdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Znalazlem jakies firmy na allegro ktore sprzedaja czesci do japonczykow i wyslalem do nich zapytanie. Jak chcesz dokladne namiary to daj znac, poszukam w mailach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Nie musisz kupowac uszczelki w ASO bzdura Kup normalnie w sklepie uszczelke RAINZ -NIE WIEM CZY DOBRZE NAPISAŁEM .Sa to orginalne uszczelki takie jak miał Nissan POZDRAWIAM Potwierdzam. Nissanek wlasnie stoi u extra mechaniora i jutro juz bedzie skladany. No to czeka mnie wydatek , ile mniej wiecej kosztuje wymiana uszczelki pod glowica. Czy planowanie glowicy jest konieczne ? :cry: Koszty rozne. Planowac trzeba 9 przynajmniej ja podrownac/zabielic). Koszt zdjęcia i założenia głowicy ok 450 pln. Planowanie jest konieczne. Pamiętaj jescze o tym, że potrzebne są "NOWE" śruby do przykręcenia głowicy. Drogo cos placiles. U mnie w Lublinie w zakladzie gdzie szef wie o naprawie to koszt 300-350 zł. W tym samym zakladzie, ale szef o niczym nie wie to koszt 250 zł. U mojego dobrego znajomego mechanika to koszt 150 zł. Widzę, że tutaj te uszczeleczki mają podaną grubośc więc powinna byc dobrana pod względem tego jak będzie planowana głowica.A z tymi śrubami to nie jestem pewny czy trzeba wymieniać. Jak sciagniesz uszczelke to na niej beda tzw. karby gdzies z boku. W zaleznosci od ilosci karbo (od 1 do 3 karbow) taka dobieramy uszczelke. No i uszczelki nie dobiera sie do tego jak i na ile zostala splanowana glowica, tylko dopasowuje sie mierzac wysokosc wystawania tlokow nad blok. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Drogo cos placiles. U mnie w Lublinie w zakladzie gdzie szef wie o naprawie to koszt 300-350 zł. W tym samym zakladzie, ale szef o niczym nie wie to koszt 250 zł.U mojego dobrego znajomego mechanika to koszt 150 zł. Warszawa to nie Lublin BTW ile zapłaciłeś za uszczelkę RAINZ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 do pawel_s Wyslalem ci maila z oferta jaka dostalem od tych firm, ale skrzynka zwrocila wiadomosc jako niedostarczona. Napewno wszystko ok masz ze swoja skrzynka e-mail ? Wyslalem ci maila ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Wielkie dzięki - doszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Dlugo mnie na forum nie bylo, ale Primerka juz dawno jezdzi. Calos naprawy z robocizna to 600 zlotych. Byly do wymiany wszelkie uszczelki pod korektory, przy okazji simmeringi, termostat, sruby glowicy, uszczelka glowicy. Jak na razie wszystko okey. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Ile już przejechałeś od naprawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Malo. Jakies 200-300 km i wiem ze jeszcze nic nie mozna powiedziec. Jutro jade w trase ale tylko 100 km w jedna strone. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.