Guest snowar Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 po tych mrozach primerka zaczela palic ponad 15l/100km.Sprawdzilem sonde lamda jest oki przepustnica tez.Poza tym warjuja obroty.Pomozcie bo nie wiem co to sie stalo i u mechanika tez bylem i on tez d*pa.Jak mozecie to powiedzcie jak sie z wami porozumiewac bo jestem nowy.Dzieki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Co do twoich obrotów t osprawdź sobie odpowietrzenie silnika. W prawdzie nigdy nie spotkałem się, żeby było zapchane lub zamarznięte w Nissanie, ale wszystko możliwe. Sporo miałem takich przypadków teraz w te mrozy. Co do spalania to pewnie te 15 w mieście. MI w te mrozy na krótkich odcinkach w Sunny 1.4 wyszło 12/100l Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest snowar Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 dzieki!!!a moze wiesz dlaczego gasnie jak jest zimny podczas hamowania na wolnych?A co do spalania to mowisz ze to normalne w tej temperaturze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzysno Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 mi w tej chwili (to znaczy na tych mrozach) pali 16 benzyny i 18 gazu. robię krótkie przebiegi, z reguły ok 3-4km też to spalanie nie wydaje mi się normalne, a niby wszystko jest ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 A ma normalne obroty tj. około 2000 obr. czy mniejsze na tym ssaniu?????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzysno Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 A ma normalne obroty tj. około 2000 obr. czy mniejsze na tym ssaniu?????? jeżeli to było do mnie, to nie wiem, nie mam obrotomierza, ale wyższe niż jak się nagrzeje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest snowar Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 Obroty na ssaniu na 1200 a powinien miec wieksze? :?: :?: :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Obroty na ssaniu na 1200 a powinien miec wieksze? :?: :?: :?: tzn. z tymi obrotami to sobie tak szczeliłem chodzi o to czy ma większe niż po rozgrzaniu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dandi_X Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 mam diesla, rok temu w zime palil mi max 8l/100km a tej zimy wyszlo ze spalil od ostatnich mrozow 10/100. a rok temu i teraz do pracy mam taki sam odcinek do przejechania - 2,5km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest snowar Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Znalazlem przyczyne spalania to byl zacisk tylniego koła. Problem polegal na tym ze jak sprawdzalem to byl oki ale lapal podczas jazdy a wykrylem to jak rozwalilem tarcze tylnia i teraz zobacze jak pali. Dzieki za pomoc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 po tych mrozach primerka zaczela palic ponad 15l/100km.Sprawdzilem sonde lamda jest oki przepustnica tez.Poza tym warjuja obroty. Wszystko wskazuje własnie na nieprawidłowie działanie sondy lambda, nie zawsze autodiagnostyka dobrze ją oceni, najlepiej sprawdzić to woltomierzem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Radkiewicz Krzysztof Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Na 100% sonda, w moim SR20DE kiedyś też miało to miejsce. 5 razy ją badałem ,dopiero za 5 razem przy mocno rozgrzanym silniku zaczęła wariować. A że miałem wtedy nagły przypływ gotówki kupiłem sondę w ASO za 650 PLN :oops: Od razu inne spalanie i jazda. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest snowar Posted March 22, 2006 Share Posted March 22, 2006 Sonde sprawdzalem voltomierzem i byla oki kilka razy i tez przy rozgrzanym silniku. Po wymianie tarczy i naprawieniu tlokczkow w siadle hamulcowym pali mi 11/100km po miescie i podejrzewam ze dziura w tlumiku troszke mi oslabia moc i przesto mi jeszcze troszke bierze.Ale wielkie dzieki za pomoc :grin: :-))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 22, 2006 Share Posted March 22, 2006 dziura w tlumikiu, zwłaszcza w końcowym prędzej mocy doda niż zabierze... NO ale spoko że udało się znaleść przyczynę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest snowar Posted March 22, 2006 Share Posted March 22, 2006 mam dziure w srodkowej czesci i tak mi suie tylko wydaje ze to przesto ze musze troszke wiecej wdepnac w gaz. Mam pytanie czy sprawdza sie plyn do czyszczenia wtryskow bo ostatno taki wpadl mi wrece??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kiana Posted August 18, 2012 Share Posted August 18, 2012 Pomocy mam ten sam problem pali 20 gazu obroty wariują na benzynie 2000 obr i szaleje nie jedzie nie mam sondy wiec to nie to palił 10l na 100 a nagle 20 to trochę za dużo co to może być nie sposób wymienić wszystko a każdy mówi co innego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.