Guest Andrzej Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Wczoraj podczas jazdy chyba poszedł mi pasek z przebiegiem 70tys... czekam na wyrok mechanika.... :cry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Wczoraj podczas jazdy chyba poszedł mi pasek z przebiegiem 70tys... czekam na wyrok mechanika.... :cry: Pasek wymieniales sam wczesniej czy kupiles juz wymieniony? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrzej Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Wymieniał znajomy -poprzedni właściciel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Wymieniał znajomy -poprzedni właściciel Wymienial na 100%? A moze cofnal troszke licznik... o jakies 50tkm? wystarczy zeby pasek strzelil... Nie chce nic tu sugerowac.. ja tez kupilem samochod od znajomego ale od razu wymienilem pasek rozrzadu i zmienilem oleum... to podstawa przy kupnie uzywanego samochodu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Wczoraj podczas jazdy chyba poszedł mi pasek z przebiegiem 70tys... czekam na wyrok mechanika.... :cry: Łączę się z Tobą w bólu. Moja P11 też ma problemy z silnikiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrzej Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Łączę się z Tobą w bólu. Moja P11 też ma problemy z silnikiem THX.. jak bedzie "masakra" to może taniej będzie znaleźdź cały silnik. Chociaż mam nadzieje że nie, bo strzelił przy delikatnym ruszaniu w korku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 jak bedzie "masakra" to może taniej będzie znaleźdź cały silnik. Chociaż mam nadzieje że nie, bo strzelił przy delikatnym ruszaniu w korku Parę miesięcy temu na forum wypowiadał się ktoś, komu też strzelił pasek. Nie wiem gdzie naprawiał, ale napisał, że kosztowało go to około 4 tysi. W takim przypadku na pewno lepiej jest kupić inny silnik, co zresztą doradzali mu klubowicze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrzej Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Ale żeś mnie pocieszył... miałem nadzieje że max 2tys :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Ooooo to Ci sie porobiło, znajomego na jajach bym powiesił a gdzie naprawiasz :?: Witex :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Seba7207 Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Pasek jest w Primerce? Wydawało mi się że łańcuch. Miałem kiedyś 2.0SLX, benzynka i tam hulał łańcuszek. :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrzej Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Ooooo to Ci sie porobiło, znajomego na jajach bym powiesiła gdzie naprawiasz :?: Witex :?: Jasne...tylko z terminami krucho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrzej Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Pasek jest w Primerce? Wydawało mi się że łańcuch. Miałem kiedyś 2.0SLX, benzynka i tam hulał łańcuszek. :wink: W benzynie łańcuch, w dieslu pasek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrzej Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 Wstępna diagnoza uszkodzeń: -zawory 2szt -popychacz 1 szt Dochodzi oczywiście planowanie głowicy, uszczelki,rozrząd itp... Co do kosztów to może będę wiedział wieczorem.. :? Ktoś wie ile mogą kosztować popychacz i zawory? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 Nie wiem, ale możemy się dogadać. Jutro mam kupić nową głowicę do siebie i będę miał zapasowe zawory popychacze itp. A jak tłoki - przeżyły? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heineken72 Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 panowie nie dołucie go już tak może tłok uderzył w zawór lekko na małych obrotach i zgazł jak go dalej właścisiel nie chechłał i od razu na warsztat może rozejść sie po kościach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 panowie nie dołucie go już tak Nie dołuję, tylko z ciekawości pytam. Sam dobrze wiem, że to nic przyjemnego mieć problemy z silnikiem i uwierz mi nikomu tego nie życzę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrzej Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 Spoko. Chociaz sie troche wq..łem bo mi wytłumaczyli że powinno sie pasek zmieniać po 60 tys a tylko fabrycznie zamontowany wytrzymuje 90tys. Głowica poszła juz do szlifierza i jutro przed południem mam dzwonić co i za ile. A tłoki raczej ok bo mechanior nic nie wspominał o dodatkowych uszkodzeniach. ... możemy się dogadać. Jutro mam kupić nową głowicę do siebie i będę miał zapasowe zawory popychacze itp. Jutro sie dowiem co i jak to sie zgadamy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrzej Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 Sprawa sie powoli kończy... W głowicy wymiana chyba wszystkiego co można było wymienić... Rozrząd, uszczelki i inne okoliczne pierdoły... Doszła przy okazji wymiana końcówek wtryskiwaczy które kazałem sprawdzić...spodziewałem sie tego (przebieg 190tys)... Pasek od klimy, wymiana oleju i filtrów (planowa ze względu na przebieg)... Ogólnie przesrane... Jutro zwlekam się z łóżka i odbieram autko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heineken72 Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 a zawory niepogięte czy też wymieniałeś? czy może wiesz jaką Ci uszczelkę założyli oryginalną czy zamiennik ile kosztowało całość? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrzej Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 Tak jak pisałem w głowicy wymieniono dużo... m.in wszystkie zawory,szklanki popychaczy,popychacze,prowadnice.... cały wykaz jest na rachunku który leży u mechanika... Uszczelka nie jest orginalna ale też nie za 100zł.. O kasie na razie powiem tyle że za ranimacje głowicy u szlifierza poszło 1100zł w tym 350 robocizny :cry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 Nie chcę Cię martwić ani dołować, ale... Nie jest istotny koszt uszczelki. Istotne jest to z czego jest wykonana (tylko metalowe się liczą) i czy ma otwarte wszystkie kanały wodne. W moim przypadku wszystkie problemy spowdowane były złą uszczelką założoną za poprzednim razem. Owa uszczelka pasowała idelanie kształtowo, natomiast miała zaślepione niektóre kanały wodne, co spododowało miejscowe przegrzanie głowicy i jej wykrzywienie. Życzę Ci abyś po tym remoncie przejechał jeszcze co najmniej 300 kkm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrzej Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 Troche czytałem o Twoich walkach z uszczelką... i oczywiście uszczelka była kupowana na wzór zdjętej i oczywiście jest metalowa.. Dzięki za życzenia :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 No widze ze sprawy sie posunely daleko.... nie odwiedzailem tego watku kilka dni... Koszty chyba astronomiczne... zawory, prowadnice, popychacze... tak myslalem ze bedzie kiszka. Jak pasek leci to silnik trzeba robic caly CO do uszczelki pod glowice do dobiera sie ja odpowiednio do tego ktory szlif byl robiony I czy II czy moze III. DObra (markowa) uszczelka ma naciecia wlasnie odpowiednie do kolejnego szlifu. Nie musi byc to oryginalna uszczelka... musi byc poprostu do odpowienego silnika. Tak jak kolega wczesniej wspomnial musza byc wszystkie otwory tak jak sa w glowicy i bloku. Nic nie moze byc przyblokowane. Bardzo wiele zalezy od tej wlasnie uszczelki... nie zalowac kasy na uszczelke i na pasek rozrzadu... paski tylko Gates a uszczelki Goetze. Pozdrawiam i zycze przyjemnej jazdy po remoncie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrzej Posted February 18, 2006 Share Posted February 18, 2006 Dla ciekawych podaje wykaz części wymienionych w głowicy: prowadnica,uszcz.zaworu,zawór,szklanka hydr.popychacza - po 8szt zimering wałak rozrządu -2szt Przyjemność zerwanego paska kosztowała mnie ok 2100zł - czyli 1500 "na górke" w stosunku do zwykłej wymiany rozrządu. Doliczając oleje, filtry i wtryski wyszło 2750zł :? Przy okazji pytanie -czy w TD jest wymagana "nauka" komputera po dłuższym odpięciu akumulatora? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest przema77 Posted February 18, 2006 Share Posted February 18, 2006 Dla ciekawych podaje wykaz części wymienionych w głowicy:prowadnica,uszcz.zaworu,zawór,szklanka hydr.popyczacza - po 8szt zimering wałak rozrządu -2szt Przyjemność zerwanego paska kosztowała mnie ok 2100zł - czyli 1500 "na górke" w stosunku do zwykłej wymiany rozrządu. Doliczając oleje, filtry i wtryski wyszło 2750zł :? Przy okazji pytanie -czy w TD jest wymagana "nauka" komputera po dłuższym odpięciu akumulatora? ja miałem odpięty 2 dni i komp nic nie musiał się uczyć.... bogato wyszła ta naprawa..... współczuje... zabieram się za rozrząd;);) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.