Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Pęknięty pasek rozrządu 2.0TD....


Guest Andrzej
 Share

Recommended Posts

Guest maciejka_sz
Wczoraj podczas jazdy chyba poszedł mi pasek z przebiegiem 70tys... czekam na wyrok mechanika.... :cry:

Pasek wymieniales sam wczesniej czy kupiles juz wymieniony?

Link to comment
Share on other sites

Guest maciejka_sz
Wymieniał znajomy -poprzedni właściciel

Wymienial na 100%? A moze cofnal troszke licznik... o jakies 50tkm? wystarczy zeby pasek strzelil... Nie chce nic tu sugerowac.. ja tez kupilem samochod od znajomego ale od razu wymienilem pasek rozrzadu i zmienilem oleum... to podstawa przy kupnie uzywanego samochodu.

Link to comment
Share on other sites

Guest pawel_s
Wczoraj podczas jazdy chyba poszedł mi pasek z przebiegiem 70tys... czekam na wyrok mechanika.... :cry:

Łączę się z Tobą w bólu. Moja P11 też ma problemy z silnikiem :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Andrzej
Łączę się z Tobą w bólu. Moja P11 też ma problemy z silnikiem :(

THX.. jak bedzie "masakra" to może taniej będzie znaleźdź cały silnik. Chociaż mam nadzieje że nie, bo strzelił przy delikatnym ruszaniu w korku

Link to comment
Share on other sites

Guest pawel_s
jak bedzie "masakra" to może taniej będzie znaleźdź cały silnik. Chociaż mam nadzieje że nie, bo strzelił przy delikatnym ruszaniu w korku

Parę miesięcy temu na forum wypowiadał się ktoś, komu też strzelił pasek. Nie wiem gdzie naprawiał, ale napisał, że kosztowało go to około 4 tysi. W takim przypadku na pewno lepiej jest kupić inny silnik, co zresztą doradzali mu klubowicze.

Link to comment
Share on other sites

Guest Andrzej
Pasek jest w Primerce? Wydawało mi się że łańcuch. Miałem kiedyś 2.0SLX, benzynka i tam hulał łańcuszek. :wink:

W benzynie łańcuch, w dieslu pasek.

Link to comment
Share on other sites

Guest Andrzej

Wstępna diagnoza uszkodzeń:

-zawory 2szt

-popychacz 1 szt

 

Dochodzi oczywiście planowanie głowicy, uszczelki,rozrząd itp...

Co do kosztów to może będę wiedział wieczorem.. :? Ktoś wie ile mogą kosztować popychacz i zawory?

Link to comment
Share on other sites

Guest pawel_s

Nie wiem, ale możemy się dogadać. Jutro mam kupić nową głowicę do siebie i będę miał zapasowe zawory popychacze itp.

 

A jak tłoki - przeżyły?

Link to comment
Share on other sites

Guest heineken72

panowie nie dołucie go już tak

może tłok uderzył w zawór lekko na małych obrotach i zgazł

jak go dalej właścisiel nie chechłał i od razu na warsztat może rozejść sie po kościach

Link to comment
Share on other sites

Guest pawel_s
panowie nie dołucie go już tak

Nie dołuję, tylko z ciekawości pytam. Sam dobrze wiem, że to nic przyjemnego mieć problemy z silnikiem i uwierz mi nikomu tego nie życzę.

Link to comment
Share on other sites

Guest Andrzej

Spoko. Chociaz sie troche wq..łem bo mi wytłumaczyli że powinno sie pasek zmieniać po 60 tys a tylko fabrycznie zamontowany wytrzymuje 90tys.

Głowica poszła juz do szlifierza i jutro przed południem mam dzwonić co i za ile. A tłoki raczej ok bo mechanior nic nie wspominał o dodatkowych uszkodzeniach.

... możemy się dogadać. Jutro mam kupić nową głowicę do siebie i będę miał zapasowe zawory popychacze itp.

Jutro sie dowiem co i jak to sie zgadamy

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Andrzej

Sprawa sie powoli kończy...

W głowicy wymiana chyba wszystkiego co można było wymienić...

Rozrząd, uszczelki i inne okoliczne pierdoły...

Doszła przy okazji wymiana końcówek wtryskiwaczy które kazałem sprawdzić...spodziewałem sie tego (przebieg 190tys)...

Pasek od klimy, wymiana oleju i filtrów (planowa ze względu na przebieg)...

 

Ogólnie przesrane...

Jutro zwlekam się z łóżka i odbieram autko

Link to comment
Share on other sites

Guest heineken72

a zawory niepogięte czy też wymieniałeś?

czy może wiesz jaką Ci uszczelkę założyli oryginalną czy zamiennik

ile kosztowało całość?

Link to comment
Share on other sites

Guest Andrzej

Tak jak pisałem w głowicy wymieniono dużo... m.in wszystkie zawory,szklanki popychaczy,popychacze,prowadnice.... cały wykaz jest na rachunku który leży u mechanika...

Uszczelka nie jest orginalna ale też nie za 100zł..

O kasie na razie powiem tyle że za ranimacje głowicy u szlifierza poszło 1100zł w tym 350 robocizny :cry:

Link to comment
Share on other sites

Guest pawel_s

Nie chcę Cię martwić ani dołować, ale...

 

Nie jest istotny koszt uszczelki. Istotne jest to z czego jest wykonana (tylko metalowe się liczą) i czy ma otwarte wszystkie kanały wodne. W moim przypadku wszystkie problemy spowdowane były złą uszczelką założoną za poprzednim razem. Owa uszczelka pasowała idelanie kształtowo, natomiast miała zaślepione niektóre kanały wodne, co spododowało miejscowe przegrzanie głowicy i jej wykrzywienie.

 

Życzę Ci abyś po tym remoncie przejechał jeszcze co najmniej 300 kkm :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Andrzej

Troche czytałem o Twoich walkach z uszczelką... i oczywiście uszczelka była kupowana na wzór zdjętej i oczywiście jest metalowa..

Dzięki za życzenia :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest maciejka_sz

No widze ze sprawy sie posunely daleko.... nie odwiedzailem tego watku kilka dni...

Koszty chyba astronomiczne... zawory, prowadnice, popychacze... tak myslalem ze bedzie kiszka. Jak pasek leci to silnik trzeba robic caly :(

CO do uszczelki pod glowice do dobiera sie ja odpowiednio do tego ktory szlif byl robiony I czy II czy moze III. DObra (markowa) uszczelka ma naciecia wlasnie odpowiednie do kolejnego szlifu. Nie musi byc to oryginalna uszczelka... musi byc poprostu do odpowienego silnika. Tak jak kolega wczesniej wspomnial musza byc wszystkie otwory tak jak sa w glowicy i bloku. Nic nie moze byc przyblokowane. Bardzo wiele zalezy od tej wlasnie uszczelki... nie zalowac kasy na uszczelke i na pasek rozrzadu... paski tylko Gates a uszczelki Goetze.

Pozdrawiam i zycze przyjemnej jazdy po remoncie.

Link to comment
Share on other sites

Guest Andrzej

Dla ciekawych podaje wykaz części wymienionych w głowicy:

prowadnica,uszcz.zaworu,zawór,szklanka hydr.popychacza - po 8szt

zimering wałak rozrządu -2szt

 

Przyjemność zerwanego paska kosztowała mnie ok 2100zł - czyli 1500 "na górke" w stosunku do zwykłej wymiany rozrządu. Doliczając oleje, filtry i wtryski wyszło 2750zł :?

 

Przy okazji pytanie -czy w TD jest wymagana "nauka" komputera po dłuższym odpięciu akumulatora?

Link to comment
Share on other sites

Guest przema77
Dla ciekawych podaje wykaz części wymienionych w głowicy:

prowadnica,uszcz.zaworu,zawór,szklanka hydr.popyczacza - po 8szt

zimering wałak rozrządu -2szt

 

Przyjemność zerwanego paska kosztowała mnie ok 2100zł - czyli 1500 "na górke" w stosunku do zwykłej wymiany rozrządu. Doliczając oleje, filtry i wtryski wyszło 2750zł :?

 

Przy okazji pytanie -czy w TD jest wymagana "nauka" komputera po dłuższym odpięciu akumulatora?

ja miałem odpięty 2 dni i komp nic nie musiał się uczyć.... bogato wyszła ta naprawa..... współczuje... zabieram się za rozrząd;););)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...