Guest Michalek Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Zaobserwowalem w swoim sunny ( N13 ) dziwne stukanie przy zmianie biegu.... najbardziej słyszalne przy zmianie z 1 na 2. Wydaje mi sie ze dochodzi do niego z układu kierowniczego. Stuka takze jak jade i po zdjeciu nogi z gazu, wcisne pedal na chwile.... jak rusze gwałtownie to robi sie to samo (( co to moze byc???? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tomek666 Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Ja się podłączam do pytanka. Jak zmieniam z 1 na 2 to czuję chrobotanie przy tej zmianie, jakby haczenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ziomalok Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 do Tomek666 prawdopodobnie pada ci synchronizator jak bedziesz przelanczal z 1 na 2 to wcisnij sprzeglo i poczekaj z sekunde dwie dluzej przed wrzuceniem 2 jak wowczas bedzie wchodzic bez zgrzytu to napewno synchroniznator Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wojciul Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 Ewentualnie wybij jedynkę, luz bez sprzęgła i dopiero 2... Tak jak w starej warszawie, gdzie nie było biegów synchronizowanych.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marcinelli Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 a może masz walnięte mocowanie silnika i skrzyni? sprawdz takie wieszaki z przodu i ztyłu silnika czy nie sa wygiełdane Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tomek666 Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 Ewentualnie wybij jedynkę, luz bez sprzęgła i dopiero 2... Tak jak w starej warszawie, gdzie nie było biegów synchronizowanych.... U mnie to chyba działa. Jak np. redukuję albo mam luz i wrzucam 2-kę to nie słychać/czuć tego haczenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.