Guest Yarko Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Witam! Chcę nabyć Primerę P11 r. 99. Ogladałem auto z Niemiec, bite w tył ale zrobione o przebiegu niby 120tys. km. Tylko mały problem bo jak do niego wsiadłem to miałem wrażenie, że silnik jest w kabinie jak wchodził na obroty. Jak w sportowym aucie. Czy to wada Primer czy silnik jest zużyty. Wcześniej jechałem autem z Polski r.96 (140tys. km.) i wydaje mi się, że było znacznie cichsze Proszę o poradę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KaZeLoT Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Może ma nieszczelny układ wydechowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 albo zdjęty ten choelrny tłumik szmerów z puszki filtra poweitrza ktory powyzej 5500obr.min skutecznie redukuje moc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Może ma jakiś sportowy wydech albo strumienicę, a może to GT ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yarko Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 Dzięki za odpowiedzi. Czyba wszystko jest możliwe. Mam pytanko, co to jest strumienica? Wydech jest prawdopodobny ale z tego co wiem tylko tylny tłumik był robiony. Czy tylny wpływa na to? Czy w tym aucie jest poza tylnym jeszcze jakiś tłumik? Yarko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 Strumienica to jest takie coś, co się montuje zamiast tłumika, jak chce się mieć głośniejszy wydech i (jak niektórzy twierdzą) większą moc) :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KaZeLoT Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 Ja mam dziury w tylnym i coraz bardziej mi to przeszkadza. Dopiero tylny tłumik wycisza wydech, więc jeśli masz gdzies nieszczelność, to będzie się nieźle dawać we znaki. Przy okazji, jak mam urwaną jedną szpilkę mocującą kolektor wydechowy do głowicy, to jak ją można wymienić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yarko Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Dzięki za odpowiedzi. Chyba już coś wiem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cyfer Posted October 21, 2007 Share Posted October 21, 2007 Przy okazji, jak mam urwaną jedną szpilkę mocującą kolektor wydechowy do głowicy, to jak ją można wymienić? Ja przy tej okazji mam pytanko, mam do wymiany kolektor bo urwana jest jedna z 3 śrub mocowania kolektor- rura i stale wydmuchuje mi uszczelki (2 razy). Moje pytanko dla obytych w temacie - czy coś może mnie zaskoczyć przy wymianie kolektora :?: Wstępnie wydaje mi się że powinno być tak: uszczelka głowica-kolektor, wymiana kolektora uszczelki rura-kolektor i wszystko z głowy, ale czy są jakieś szczególnie ważne manewry które pozwolą uniknąć komplikacji :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.