Guest DIAPER Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Na biegu jalowym mam 1300 1400 orotow /min czasem jednak jest 750/800 co to moze byc? koles wspomnial iz moze to byc zaworek krokowy czy cos takiego. Moze ktos podpowie? Moze ktos z gorzowa udzieli informacji gdzie to mozna naprawic. Dodam ze nie jest auto zagazowane. Oraz jest cos takiego ze przy dodaniu gazu autko zaczyna szarpac przez kilka sekund pozniej ladnie przyspiesza. co moze byc przyczyna tego zachowania sie z dodawaniem gazu? Moze obie te sprawy sa jakos ze soba powiazane? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 moze sprobuj wyczyscic przepustnice ?? spraj stp do przepustnic, pare minut roboty i tyle... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 zrób jeszcze autodiagnostyke, bo możliwe że padł ci któryś z czujników (temp. silnika, przepływka, czujnik położenia przepustnicy, sonda lambda) opisz kiedy ci się tak robi, czy zaraz po uruchomieniu, czy jak jest nagrzany zrób jeszcze tak: odłącz kostke od czujnika położenia przepustnicy, uruchom silnik, przez ok 2minuty bedzie miał wysokie obroty, ale potem powinien sam się wyregulować na 750rpm, potem zgaś silnik i podłącz kostke, po tym zabiegu wolne obroty powinne być wyregulowane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest seba.boss Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 witam wszystkich ja mam taki sam problem jak DIAPER tylko u mnie jeszcze przy obrotach ok. 750 do 800 primerka dostaje lekkie wibracje czuc je w siedzeniu i na kierownicy oraz na glce od biegow??? ja mam primere P11 z 97r co do tego odloczenia kostki od czujnika polozenia przepustnicy to nie bardzo mam pojecie gdzie on jest??? i czy nic sie nie stanie po jego odlaczeniu ??? pzd Senastian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eko Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Witam! tez mam primerke P10 92' i mam ten sam problem czasami na biegu jalowym ma za wysokie obroty ale po pewnym czasie same spadaja.Co do tego czujnikia przepustnicy to gdzie on dokladniej sie znajduje?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maglev Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 UWAGA: w silnikach gaźnikowych: PRZYCZYNĄ WYSOKICH OBROTÓW JEST NAJPRAWDOPODOBNIEJ JEDEN Z DWÓCH ELEKTROZAWORÓW W GAŹNIKU, A DOKŁADNIEJ, BRAK PRAWIDŁOWEGO NAPIĘCIA, 2 miesiące z tym walczyłem, koszt naprawy u super mechaniora w Zgorzelcu (woj. dolnośląskie) 65 złociszy!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest seba.boss Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 mam pytanko czy na diagnostyce to by wykazalo? jak bede w Polsce w Czerwcu to dam to gdzies do dobrego warsztytu w Pile (woj. Wielkopolskie) gdzies to zrobic. dzieki za wskazowke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DIAPER Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 zrób jeszcze autodiagnostyke, bo możliwe że padł ci któryś z czujników (temp. silnika, przepływka, czujnik położenia przepustnicy, sonda lambda) opisz kiedy ci się tak robi, czy zaraz po uruchomieniu, czy jak jest nagrzany zrób jeszcze tak: odłącz kostke od czujnika położenia przepustnicy, uruchom silnik, przez ok 2minuty bedzie miał wysokie obroty, ale potem powinien sam się wyregulować na 750rpm, potem zgaś silnik i podłącz kostke, po tym zabiegu wolne obroty powinne być wyregulowane Przy odpaleniu autka obroty nie przekraczaja 1500/min kiedy silnik jest cieply obroty spadaja na 750/800/min wszystko jest OK w trasie przy 140/h na 5 biegu wrzucam luz a obrost spadaja min do 1200 zazwyczaj jest to 1300/1400 obrotow a czasem spadaja do normalnych 750/800 Np. trasa 70km w jedna strone obroty normalne zawsze w powrotnej drodze autko juz obroty ma 1200 na jalowym 1300 lub 1400 i badz tu madry czlowieku. Juz mysle ze moja prima ma swoje nastroje jak jej sie podoba. Na wszelki wypadek kupie sade oraz srodek do czyszczenia przepustnicy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest skYwriter Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 U mnie takich super mechaników jest jak na kelarstwo..a mojemu gaźnikowi przydałaby się jakaś mądra ręka...dlatego na wiosnę będę się musiał wybrać na poszukiwanie...czy np. W Kraku jest jakiś spec od tego? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sashxxx Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 DIAPER mam to samo:( i nie mam pjecia co z tym zrobic:( autodiagnostyka pokazuje ze wszystko jest ok!!podobno przyczyna tego moze byc silnik krokowy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maglev Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 DIAPER mam to samo:( i nie mam pjecia co z tym zrobic:( autodiagnostyka pokazuje ze wszystko jest ok!!podobno przyczyna tego moze byc silnik krokowy. Módl się żeby to był zasyfiony silnik krokowy, bo ponoć w godzinke można wyczyścić na wysoki połysk :wink: , gorzej jak jest wysrany wtedy czeka cię wymiana na koszt 350 złociszy, a zapomnij że dostaniesz używkę na allegro, kiedyś specjalnie czatowałem i codziennie sprawdzałem przez 2 miechy i nikt nie miał do sprzedazy kroczka do P 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.