Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10] Wysokie obroty na biegu jalowym 93r.


Guest DIAPER
 Share

Recommended Posts

Na biegu jalowym mam 1300 1400 orotow /min czasem jednak jest 750/800 co to moze byc? koles wspomnial iz moze to byc zaworek krokowy czy cos takiego. Moze ktos podpowie? Moze ktos z gorzowa udzieli informacji gdzie to mozna naprawic. Dodam ze nie jest auto zagazowane. Oraz jest cos takiego ze przy dodaniu gazu autko zaczyna szarpac przez kilka sekund pozniej ladnie przyspiesza. co moze byc przyczyna tego zachowania sie z dodawaniem gazu? Moze obie te sprawy sa jakos ze soba powiazane?

Link to comment
Share on other sites

zrób jeszcze autodiagnostyke, bo możliwe że padł ci któryś z czujników (temp. silnika, przepływka, czujnik położenia przepustnicy, sonda lambda)

 

opisz kiedy ci się tak robi, czy zaraz po uruchomieniu, czy jak jest nagrzany

 

zrób jeszcze tak:

odłącz kostke od czujnika położenia przepustnicy, uruchom silnik, przez ok 2minuty bedzie miał wysokie obroty, ale potem powinien sam się wyregulować na 750rpm, potem zgaś silnik i podłącz kostke, po tym zabiegu wolne obroty powinne być wyregulowane

Link to comment
Share on other sites

Guest seba.boss

witam wszystkich

 

ja mam taki sam problem jak DIAPER tylko u mnie jeszcze przy obrotach ok. 750 do 800 primerka dostaje lekkie wibracje czuc je w siedzeniu i na kierownicy oraz na glce od biegow???

 

ja mam primere P11 z 97r

 

co do tego odloczenia kostki od czujnika polozenia przepustnicy to nie bardzo mam pojecie gdzie on jest??? i czy nic sie nie stanie po jego odlaczeniu ???

 

pzd Senastian

Link to comment
Share on other sites

Witam! tez mam primerke P10 92' i mam ten sam problem czasami na biegu jalowym ma za wysokie obroty ale po pewnym czasie same spadaja.Co do tego czujnikia przepustnicy to gdzie on dokladniej sie znajduje??

Link to comment
Share on other sites

UWAGA: w silnikach gaźnikowych: PRZYCZYNĄ WYSOKICH OBROTÓW JEST NAJPRAWDOPODOBNIEJ JEDEN Z DWÓCH ELEKTROZAWORÓW W GAŹNIKU, A DOKŁADNIEJ, BRAK PRAWIDŁOWEGO NAPIĘCIA, 2 miesiące z tym walczyłem, koszt naprawy u super mechaniora w Zgorzelcu (woj. dolnośląskie) 65 złociszy!!! :D:D:P

Link to comment
Share on other sites

Guest seba.boss

mam pytanko czy na diagnostyce to by wykazalo?

 

jak bede w Polsce w Czerwcu to dam to gdzies do dobrego warsztytu w Pile (woj. Wielkopolskie) gdzies to zrobic.

 

dzieki za wskazowke.

Link to comment
Share on other sites

zrób jeszcze autodiagnostyke, bo możliwe że padł ci któryś z czujników (temp. silnika, przepływka, czujnik położenia przepustnicy, sonda lambda)

 

opisz kiedy ci się tak robi, czy zaraz po uruchomieniu, czy jak jest nagrzany

 

zrób jeszcze tak:

odłącz kostke od czujnika położenia przepustnicy, uruchom silnik, przez ok 2minuty bedzie miał wysokie obroty, ale potem powinien sam się wyregulować na 750rpm, potem zgaś silnik i podłącz kostke, po tym zabiegu wolne obroty powinne być wyregulowane

 

Przy odpaleniu autka obroty nie przekraczaja 1500/min kiedy silnik jest cieply obroty spadaja na 750/800/min wszystko jest OK w trasie przy 140/h na 5 biegu wrzucam luz a obrost spadaja min do 1200 zazwyczaj jest to 1300/1400 obrotow a czasem spadaja do normalnych 750/800 Np. trasa 70km w jedna strone obroty normalne zawsze w powrotnej drodze autko juz obroty ma 1200 na jalowym 1300 lub 1400 i badz tu madry czlowieku. Juz mysle ze moja prima ma swoje nastroje ;):lol: jak jej sie podoba. Na wszelki wypadek kupie sade oraz srodek do czyszczenia przepustnicy.

Link to comment
Share on other sites

Guest skYwriter

U mnie takich super mechaników jest jak na kelarstwo..a mojemu gaźnikowi przydałaby się jakaś mądra ręka...dlatego na wiosnę będę się musiał wybrać na poszukiwanie...czy np. W Kraku jest jakiś spec od tego?

Link to comment
Share on other sites

Guest sashxxx

DIAPER mam to samo:( i nie mam pjecia co z tym zrobic:( autodiagnostyka pokazuje ze wszystko jest ok!!podobno przyczyna tego moze byc silnik krokowy.

Link to comment
Share on other sites

DIAPER mam to samo:( i nie mam pjecia co z tym zrobic:( autodiagnostyka pokazuje ze wszystko jest ok!!podobno przyczyna tego moze byc silnik krokowy.

Módl się żeby to był zasyfiony silnik krokowy, bo ponoć w godzinke można wyczyścić na wysoki połysk :wink: , gorzej jak jest wysrany wtedy czeka cię wymiana na koszt 350 złociszy, a zapomnij że dostaniesz używkę na allegro, kiedyś specjalnie czatowałem i codziennie sprawdzałem przez 2 miechy i nikt nie miał do sprzedazy kroczka do P 10 :(:(:(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...