Guest Paweł6 Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Witam mam pytanie ile kosztuje i jaki i od jakiego auta intercooler moge włozyc do Primery 2.0 td Czy bedzie miało to wpływ na wytrzymałosc silnika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 Koszt to jakieś 200 - 300 pln za jakąś używkę. Czy się da - poczytaj. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...zy&start=60 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaano Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 temat rzeka, ale jakos na razie nie ma chetnych na eksperymenty, do tego nie ma jeszcze nikogo ktoby nawet chipa zalozyl.... szkoda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest przema77 Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Witam mam pytanie ile kosztuje i jaki i od jakiego auta intercooler moge włozyc do Primery 2.0 td Czy bedzie miało to wpływ na wytrzymałosc silnika jak tam sprawy z coolerem się mają??? posuneło się coś do przodu???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Coolery sensownych gabarytów widziałem już od 120zł w górę... BArdzo ciekawą propozycją wydaje mi się z Forda MONDEO 1,8 TDCI, w P11 jest od zajebania miejsca żeby to wszystko poupychać, tak jak patrzyłem u kolegów to nawet da sięzrobić stosunkowo krotkie orurowanie żeby laga zbytniego nie było Cena samego IC to jakieś 1/5 kosztów całkowitej zabawy, no chyba że ktoś umie spawać stal nierdzewną albo ma kogoś takowego w rodzinie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 temat rzeka, ale jakos na razie nie ma chetnych na eksperymenty, do tego nie ma jeszcze nikogo ktoby nawet chipa zalozyl.... szkoda No przecież ja byłem pełen zapału i na jedno i na drugie, ale coś nie wyszło Kasa była potrzebna na bardziej doraźną pomoc dla autka. Teraz raczej się na to nie zdecyduję. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Coś co by wam się pydzło : http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=84637320 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=85013955 W montarzu najlepiej by się spisał ten: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=85134835 Troche wam dałem do myślenia ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest przema77 Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 do pawel s... kupiłeś głowice? już działasz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 do pawel s...kupiłeś głowice? już działasz? Zerknij tu http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=150632#150632 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest przema77 Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Zerknij tu http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=150632#150632 to co za pajac to składał...??? żeby nie zauważyć że są inne kanały wodne,,??? dobrze że olejowe były ok...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Temat był wyraznie o czymś innym zaraz tu moderator wleci i pokasuje co trzeba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest adamm Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 P11 jest od zajebania miejsca żeby to wszystko poupychać, tak jak patrzyłem u kolegów to nawet da sięzrobić stosunkowo krotkie orurowanie żeby laga zbytniego nie było Cena samego IC to jakieś 1/5 kosztów całkowitej zabawy, no chyba że ktoś umie spawać stal nierdzewną albo ma kogoś takowego w rodzinie właśnie kupiłem IC na allegro od fiata croma 2,5TDi jak się zrobi cieplej to może coś zakombinuję. A dlaczego piszesz o spawaniu stali? Gdzie te rury stalowe niby można zmieścić? Na samych gumowych wężach będzie źle? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yarko73 Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 ze spręzarki gumowy zdecydowanie wystarczy, ale czy wystarczy do kolektora ssącego?! podejrzewam że trzeba będzie pomyśleć o jakiejś gumie (kauczuku) odpornym na wysokie temperatury. ja tez myślę o załozeniu IC i szukam w miarę taniego i 100% szczelnego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest przema77 Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 ze spręzarki gumowy zdecydowanie wystarczy, ale czy wystarczy do kolektora ssącego?! podejrzewam że trzeba będzie pomyśleć o jakiejś gumie (kauczuku) odpornym na wysokie temperatury. ja tez myślę o załozeniu IC i szukam w miarę taniego i 100% szczelnego. pokombinowałeś już coś z elektroniką???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yarko73 Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 chodzi Ci o chipa??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest przema77 Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 chodzi Ci o chipa??? tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 orurowanie ze stali kwasowej daje najlepsze rezultaty (najmniejsze opory przepływu, nie rozszerza się), jeżeli chcesz stosować gumowe orurowanie to musi być krótkie, długie proste mógłbyś jednak zrobić ze stali, dobranie gumowych kolanek też nie będzie łatwe......, trzymam kciuki, efekt na pewno będzie pozytywny, mniejsze spalanie, wieksza moc, większa żywotność silnika swojego czasu Ic zamontowałem w WV Pasacie 1,9 TD 75 KM, tylko ja jeszcze zwiększyłem doładowanie i przestawiłem pompe, V max wzrosła ze 170 na 190 i było o niebo lepsze przyspieszenie, niestety mocy nie zmierzyłem, ale nowsze 1,9tdi 90KM na starcie nie miały szans trzymam kciuki, wreszcie ktoś się wzioł za te dieselki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yarko73 Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 odnośnie chipa to trzeba wylutować moduł z płytki i w miejsce modułu wlutować podstawkę( cena podstawki ok 5 zł) w wyniku tej operacji będziemy mogli wkładać i wyjmować chipa bez lutowania!!!! nie wiem jeszcze jaki koszt przelutowania, ale na 100% kilka razy tańszy w serwisie RTV niż u elektronika samochodowego. A gość od chiptuningu stwierdził że przy pojemności 2000ccm może podnieść moc o 30KM i 70Nm koszt 300zł (chip i program wliczony)! nie uważasz że 30 KM to trochę przy dużo??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 Chłopaki instalacje - orurowanie IC robi się ze stali neirdzewnej... cięzko wam bedzie to zrobić uzywając kolanek gumowych zbrotonych i do tego odnicnków rur, pojdzie mase cybanów i łącznikó i będzie występowało zjawisko opoznionej rekcji na gaz - to wszytko bedzie się pompowało do tego będzie cała masa miejsc gdzie to moze póścić. Potrzebujecie kolanek i rur ze stali neirdzewnej to sie spawa w calosci a elemnty gumowe ogranicza sie do minimum. Ps. Pochwal się jak wygląda ten IC z Cromy ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest adamm Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 http://allegro.pl/show_item.php?item=85388320 Cooler ma wymiary 23,4x14x8,5 (czesc chlodzaca, "wklad"). nie jestem tylko zadowolony z tak dużej średnicy kroćców. Adam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest przema77 Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 http://allegro.pl/show_item.php?item=85388320 Cooler ma wymiary 23,4x14x8,5 (czesc chlodzaca, "wklad"). nie jestem tylko zadowolony z tak dużej średnicy kroćców. Adam spore te wloty... kiedy montaż???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest adamm Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 nie powiem żebym się strasznie palił do jego zamontowania, ale spróbuję podejśc do tematu na wiosnę jak będzie sucho, cieplej i dłuższy dzień. Strasznej kasy nie zainwestowałem, więc jak zrezygnuję z impresy to nie będzie strasznie bolało. Wstępnie planuję zrobić wszystko na wężach gumowych; byłem któregoś dnia w sklepie z częściami typu żuk/star/jelcz i rury powietrza elastyczne karbowane są w różnych średnicach średnio za 30zł/mb. Wstępną koncepcję mam taką, żeby zmieścić IC w zderzaku w okolicach lewego halogenu, wlotami do dołu i spróbować wyjść wężami dołem pod chłodnicami i wyjśc na górę pomiędzy wiatrakiem od wody a skrzynią biegów. A co do samego wyjścia z turbiny i wejścia do kolektora, to trzeba będzie dopasoważ gumowe kolanka (w tej chwili tam jest gumowa rura zbrojona płutnem) i z kolanek wyjść dalej rurą elastyczną. Zobaczymy jak to będzie - jak się będę zabierał za temat to skontaktuje sie z Coobciem, może mi coś dodatkowo podpowie.... Adam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 no z tymi wężami gumowymi to nie będzie tak łatwo, ja w pasacie tak robiłem........ zajeło mi to dwa dni dopasowywanie, wyszło sporo łaczników i faktycznie miałem problem z utrzymaniem szczelności... ale tak czy inaczej warto! zobaczysz, poza tym będziesz pierwszy w klubie jak nie w Polsce z taką modyfikacją do tego stożek i luźniejszy wydeszek i będzie przyjemne autko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 NAjlepiej gdzieś centralnie tego IC DAĆ... Szkoda żę nie kupiłęś tego z Mondego idalnie by sięsprawdził i miałby zdecydowanie większą skuteczność jak ten. Ps. dzięki IC mozna zwiększyć doładowanie bez ryzyka pęknięcią delikatnej nissanowskiej główki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest przema77 Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 odnośnie chipa to trzeba wylutować moduł z płytki i w miejsce modułu wlutować podstawkę( cena podstawki ok 5 zł) w wyniku tej operacji będziemy mogli wkładać i wyjmować chipa bez lutowania!!!! nie wiem jeszcze jaki koszt przelutowania, ale na 100% kilka razy tańszy w serwisie RTV niż u elektronika samochodowego. A gość od chiptuningu stwierdził że przy pojemności 2000ccm może podnieść moc o 30KM i 70Nm koszt 300zł (chip i program wliczony)!nie uważasz że 30 KM to trochę przy dużo??? uważam że 30 koni to idealnie tylko czy koleś da rade.....???? jestem ciekaw bo sam bym się podłączył.... kiedy będizesz działał????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.