Guest pjfox Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 Witam. Mam takową P11, i ma ona z tego co wiem 90KM, ale oryginalnie ma 100KM, tylko gdzieś jest zrobione ograniczenie... Ktoś próbował to odblokowywać? Jak to się sprawdza? Jakieś skutki uboczne? Jeśli tak to gdzie co i jak i za ile? (-: pozdrawiam pj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 sprawdza sie na hamowni albo w brifie. bylo sporo o tym problemie na forum odnosnie almer z rynku niemieckiego poszukaj troche to sie zniechecisz. pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bun Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 moze po prostu ma jednopunkt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 w p11 :shock: :shock: :shock: to dobre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bun Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 ajo... moj blad :oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 nie ma to jak hamowanko... Konkretnie nie doszliśmy i nie sprawdziliśmy co tak blokuje moc w autach na rynek niemsiecki w OPLACH jest to zwęrzka w dolocie, w nissanach wydaje mi się że to przez zmniejszony przepływk układu wydechowego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BRS Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 w p11 :shock: :shock: :shock: to dobre a co swapa nikt niemogl sobie zrobic ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Albin Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 Jednostki sterujące silnikiem są inne-na pierwszy rzut oka różnią się numerem,głębiej mają pewnie inne mapy wtrysku i zapłonu.W programie nissanowskim do typowania części są nazwane jako low emission albo anti pollution Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Albin Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 Zapomnialem dodać ,że takie jednoski były wypuszczane jedynie na rynek niemiecki i austryjacki.Trzeba pamiętać ,że wymiana jednostki sterującej wymaga także wprogramowanie ponownie immobilisera oraz ew. fabrycznego radia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xzandafer Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 Zawężka w dolocie na pewno jest, sterownik też inny. Możliwe też, że inna będzie średnica wydechu (tak było swego czasu w moim niemieckim Sunny 1.4), dodatkowy kat (pod kolektorem albo "pod spodem") i cholera wie co jeszcze. Ogólnie zmian jest tyle, że lepiej się w to nie babrać. Ja byłem z 1.4 na hamowni i wyszło mi 75KM aczkolwiek mam zastrzeżenia do samego hamowania auta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pjfox Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 Co do niemiec - to z tego co się dowiedziałem, chłopaki tam płacą podatek czy opłaty nie od pojemności jak u nas, tylko od KM, więc stąd ograniczenie do 90KM - czy to prawda? cholera wie (-: a co do hamowni, na czym polega pomiar i jak się go wykonuje? ha i ile kosztuje ((-: najlepiej we wro (-: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 Niestety Primery z silnikami GA16DE pochodzące od niemca mają deklarowane 90KM a oto dowód: Qwinto (P10 1,6 niemiec) - całkowita serja: Jak widać na wykresie z hamowni moment na lep na szyje spada poniezej 4200obr.min to moze być spowodowane jakąś zwęrzką w dolocie albo dwoma katalizatorami skutecznie zmniejszającymi przepływność wydechu, także to moga być zmiany w sterowników (pocofane zaplony) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maras Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 Cofnięte zapłony w sterowniku? W całym zakresie czy tylko dla obrotów powyżej 4.2 tys? A jeśli w takim przypadku przyspieszyć zapłon kręcąc aparatem zapłonowym, to co wtedy? Doszlibyśmy do normalnego stanu dla wysokich obr, a na niskich byłoby spalanie stukowe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 mogło by być tak jak mowisz. Powiem CI tak wydaje mi się ze za spadek mocy tylko i wyłacznie odpowaida jakaś zwęrzka w dolocie albo wydechu, nie jestem tego o tak powiedzieć. Trzeba to wreszcie sprawdzić i tyle a nie tylko domniewać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maras Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 No ciekaw jestem jak to u mnie, bo też mam niemiecką wersję Reduced Engine Power. Tylko nie chce mi się wykładać kupę kasy na hamownie we Wrocku, poczekam może kumplowi uda się tu załatwić jakąś promocję :wink: Ale oglądałem wydech i nie zauważyłem nic dziwnego. 2 tłumiki i 1 katalizator Patrzałem na układy wydechowe w katalogach i rozróżnienie było tylko między SR20Di i SR20De. Jedyna różnica dla SR20De w rurce od kolektora do kata w rocznikach do 04.95 i po. Nie wiem jak to z dolotem jest, jak będzie cieplej to rozejrzę się. Gdzie mogłaby znajdować się taka zwężka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 trzeba by było rozebrać cały układ dolotowy i porównać dokładnie z układem bez REP, raczej na pewno taka zwężka nie będzie się znajdowała gdzieś na wierzchu bo łatwo by było ją usunąć, tak samo z wydechem, na zewnątrz może wyglądać tak samo ale w środku może być wspawany jakis pierścień, jeżeli tam nic nie ma to moga to być jeszcze wąłki rozrządu... trzeba by było je wyjąć i pomierzyć... jeżeli dalej nie to, to pozostaje ECU ale zacząć trzeba od doltu, bo może się okazać że coś jest tuż przed lub za przepustnicą... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 Nie ma SR20 z REDUCET POWER ENGINE to obowiązuje tylko wobec GA14 i GA16... mimo iż dla SR20De podawali moce 116KM w rzeczywistosci mialy ok. 130... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maras Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 OK, nie wiem ile ma w rzeczywistości ale jest tak oznaczany. Nie wiem czy coś przegapiłem na forum, ale ten temat był już wiele razy wałkowany ale nie widziałem konkretnej odpowiedzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Albin Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 W nissanowskich mądrych programach serwisowych dla modelu p11 (120 i 144) występują następujące silniki: Ga16DE Qg 16DE (bardzo krótka seria) Qg18DE CD20 turbo oraz seria sr20: SR20DE SR20DEH ORAZ SR20DEL (lowered engine power ).Jeśli codzi o ten ostatni to może chodzić o pierwsze wypusty p11 `96 `97 o mocy 116 PS, które można spotkać na mobile.de , a silniki serii ga o zmniejszonej mocy mają na 100% inne sterowniki (inny numer części) -sprawdzałem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPEEDY Posted March 13, 2006 Share Posted March 13, 2006 Nie ma SR20 z REDUCET POWER ENGINE to obowiązuje tylko wobec GA14 i GA16...mimo iż dla SR20De podawali moce 116KM w rzeczywistosci mialy ok. 130... :roll: Kuba,to skoro te po116km mialy po około 130,to te co w serii miały 130 to mogły miec więcej,np.140? :mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 13, 2006 Share Posted March 13, 2006 Ah wy lenie wszytko podawałem i opisywałem tutaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=18361#18361 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest seba.boss Posted March 22, 2006 Share Posted March 22, 2006 Co do niemiec - to z tego co się dowiedziałem, chłopaki tam płacą podatek czy opłaty nie od pojemności jak u nas, tylko od KM, więc stąd ograniczenie do 90KM - czy to prawda? cholera wie (-: a co do hamowni, na czym polega pomiar i jak się go wykonuje? ha i ile kosztuje ((-: najlepiej we wro (-: niestety sie zle dowiedziales :mrgreen: i to nieprawda :mrgreen: i placi sie podatek drogowy - nie wzaleznosci od KM ale od pojemnosci silnika i rodzaju katalizatora ( zwykly kat, euro 2,euro3 itd. ) pzd Sebastian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.