Guest MacKo Posted February 17, 2006 Share Posted February 17, 2006 Dotyczy Primery '10" 2.0diesel... na luzie czuć lekkie wibracje/drgania silnnika - w czym problem ?? poradzono mi w pierwszej kolejności sprawdzić regulację pompy a potem sprawdzić poduszki pod silnikiem czy ktoś juz to "przerabiał"?? dzięki za odpowiedzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dandi_X Posted February 17, 2006 Share Posted February 17, 2006 a jak je czujesz?? masuje Cio siedzenie (w starszych dieslach prawie norma), czy drzy kierownica i lewar zmiany biegow. wydaje mi sie ze jesli nie leci Tobie czarny dym z rury to pompa jest ok, sprawdz obroty, poduszke. a jakie masz spalanie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest saki Posted February 18, 2006 Share Posted February 18, 2006 nie przesadzałbym z tym drżeniem. Pompa to nie jest z całą pewnością, jak już to poduszka. Ale dizle to klekoty i mają to do siebie, że drżą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MacKo Posted February 18, 2006 Share Posted February 18, 2006 autem nie rzuca i masażu siedzeniem też nie robi ale czuć... nie wiem ile mi pali bo jeszcze dobrze go nie uzytkowałem (zeby to sprawdzić) [ Dodano: Wto 14 Mar, 2006 ] mam walnietą poduszkę pod silnikiem (tylną) i dlatego rzuca... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest srnk Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Podłączam się pod stary temat.. moje N14 (diesel) drży dość mocno :sad: (wspomniane wyżej masowanie przez fotel). Wiem już że najprawdopodobniej chodzi o poduszki. Czy ktoś może wyjaśnić: - ile i jakie poduszki są do tego silnika? jak sprawdzić ktore trzeba wymienic? A może najlepiej od razu komplet? - co polecacie jako rozwiazanie nie drenujące kieszeni ale skuteczne (czy sa zamienniki i gdzie ich szukac, a może regeneracja?) - czy da sie w Wwie znaleźć te poduszki i jakie są dobre ceny? - jakiego efektu się spodziewać po wymianie poduch? czy drżenie da się wyeliminować czy jedynie osłabić? Przy okazji druga sprawa: wraz z całym autem drży też lewar zmiany biegów - dość mocno to rezonuje i jest upierdliwe. Na oko laika wajcha ma za duży luz, jakby się coś wyrobiło - co można z tym zrobić i czy to droga impreza? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MacKo Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 poduszki są 4.... najczęściej padają przednia i tylna.... można obejrzeć od spodu - będzie spekana... chociaż w moim przypadku sie okazało że jedna jest cała ale odkleiła się od obudowy swojej (obejmy) ale ciężar silnika jątrzyma.... lwarek ci lata bo skrzynia jest połączona z silnikiem... czy przy zmianie biegów też masz luzy ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest srnk Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 ... czy przy zmianie biegów też masz luzy ?? Nie, biegi wskakują dość precyzyjnie. Na wbitym biegu też trochę drga, ale mniej. Czy ktoś z Wwy wymieniał poduchy i mógłby doradzić gdzie je kupować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Czy ktoś z Wwy wymieniał poduchy i mógłby doradzić gdzie je kupować? zerknij tutaj http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=15348 - zadzwoń doradzą coś . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.