competer Posted February 17, 2006 Share Posted February 17, 2006 Generalnie nie mam zastrzeżeń, ale jest jeden mały szczegół. W momencie gdy samochód pokonuje mały lub większy poprzeczny uskok i przód z kołami opada, słychać spore uderzenie. Objawy występują przy prędkościach powyżej 50-60 km/h. Poduszki amortyzatorów były sprawdzane, są ok. Wiem, że zawiecha w W10 różni się od tej z P10, ale może ktoś sie z tym już spotkał? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MacKo Posted February 17, 2006 Share Posted February 17, 2006 mam to samo - jak przejadę przez garb na osiedlu to tak słychać jakby przednie koła "spadały" będzie trzeba poobglądać mocowania czy jak ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniellus Posted February 17, 2006 Share Posted February 17, 2006 U mnie podobnie. Jak przejeżdżam śpiącego polismajstra to jest takie udeżenie jakby koła ngle spadały. Amory sprawdzane 89% skuteczności. Chętnie dowiedziałbym się co może być tego przyczyną. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heineken72 Posted February 17, 2006 Share Posted February 17, 2006 a czy to nie są pukające łączniki stabilizatorów? ja 1 (zepsuty) wymieniłem i cisza (nowy 30zł) ale wpierw trzeba sprawdzić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MacKo Posted February 17, 2006 Share Posted February 17, 2006 nie nie łaczniki by stukały na kazdej nierówności - a u mnie bynajmniej - jest cisza w zawieszeniu poza tym jednym odgłosem w tej konkretnej sytuacji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heineken72 Posted February 17, 2006 Share Posted February 17, 2006 mi stukało np przy zjeździe z krawężnika jakby niedokrecony amortyzator metaliczne uderzenie ... wtedy to był łącznik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzysno Posted February 18, 2006 Share Posted February 18, 2006 a mi stuka tak samo jak wam (na garbie) ale TYLNE koła!! przednie cisza! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ostek Posted February 18, 2006 Share Posted February 18, 2006 a mi stuka tak samo jak wam (na garbie) ale TYLNE koła!! przednie cisza! Moim zdaniem jest to wina tulei gumowych w wahaczu, jak i przednim i tylnym Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniellus Posted February 18, 2006 Share Posted February 18, 2006 Kolego Ostek z tyłu W10 nie posiada wahaczy. Zawieszenie jest na belce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ostek Posted February 18, 2006 Share Posted February 18, 2006 Kolego Ostek z tyłu W10 nie posiada wahaczy. Zawieszenie jest na belce. Masz rację, rzeczywiście jest belka źle się wyraziłem. :roll: U mnie stukało z przodu, to wymieniłem właśnie gumy, a z tyłu też coś czasami stuka, ale nie wiem co! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwinto Posted February 18, 2006 Share Posted February 18, 2006 U mnie podobnie. Jak przejeżdżam śpiącego polismajstra to jest takie udeżenie jakby koła ngle spadały. Amory sprawdzane 89% skuteczności. Chętnie dowiedziałbym się co może być tego przyczyną. Tez tak mialem, ale z tylu. Jak wymienilem amorki na nowe to jak reka odjal teraz slysze ze przod tez sie podobnie zachowuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
competer Posted March 7, 2006 Author Share Posted March 7, 2006 I tutaj Panowie jest "pies pogrzebany". Wszytsko jest ok, oprócz amorków. Ale wcale to nie znaczy, że trzeba je wymieniać. Nie byłem co prawda na "tzrepaku" ale oględziny wykonywali fachowcy. Poza tym, że łupie przy opadaniu, nie ma innych oznak. Jednym słowem czekać do najbliższej wymiany amortyzatorów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 sprawdzcie dokręcenie głównej śroby trzymający kolumne - to jest ta centralnie umieszczona. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sr20di Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 u mnie też tak wali ! amorki sprawne , gumy wymienione , być może amory mają taką charakterystyke , są miękkie przy wybiciu ? bo nikt nie pisze żę kiedyś mu nie waliło a teraz wali więc widocznie ten typ tak ma !? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.