Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[W10] Dziwne zachowanie przedniego zawieszenia


competer
 Share

Recommended Posts

Generalnie nie mam zastrzeżeń, ale jest jeden mały szczegół. W momencie gdy samochód pokonuje mały lub większy poprzeczny uskok i przód z kołami opada, słychać spore uderzenie. Objawy występują przy prędkościach powyżej 50-60 km/h. Poduszki amortyzatorów były sprawdzane, są ok. Wiem, że zawiecha w W10 różni się od tej z P10, ale może ktoś sie z tym już spotkał?

Link to comment
Share on other sites

Guest daniellus

U mnie podobnie. Jak przejeżdżam śpiącego polismajstra to jest takie udeżenie jakby koła ngle spadały. Amory sprawdzane 89% skuteczności. Chętnie dowiedziałbym się co może być tego przyczyną.

Link to comment
Share on other sites

nie nie

 

łaczniki by stukały na kazdej nierówności - a u mnie bynajmniej - jest cisza w zawieszeniu poza tym jednym odgłosem w tej konkretnej sytuacji

Link to comment
Share on other sites

a mi stuka tak samo jak wam (na garbie) ale TYLNE koła!! przednie cisza!

 

Moim zdaniem jest to wina tulei gumowych w wahaczu, jak i przednim i tylnym

Link to comment
Share on other sites

Kolego Ostek z tyłu W10 nie posiada wahaczy. Zawieszenie jest na belce.

 

 

Masz rację, rzeczywiście jest belka źle się wyraziłem. :roll:

U mnie stukało z przodu, to wymieniłem właśnie gumy, a z tyłu też coś czasami stuka, ale nie wiem co!

Link to comment
Share on other sites

U mnie podobnie. Jak przejeżdżam śpiącego polismajstra to jest takie udeżenie jakby koła ngle spadały. Amory sprawdzane 89% skuteczności. Chętnie dowiedziałbym się co może być tego przyczyną.

Tez tak mialem, ale z tylu. Jak wymienilem amorki na nowe to jak reka odjal :) teraz slysze ze przod tez sie podobnie zachowuje :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

I tutaj Panowie jest "pies pogrzebany". Wszytsko jest ok, oprócz amorków. Ale wcale to nie znaczy, że trzeba je wymieniać. Nie byłem co prawda na "tzrepaku" ale oględziny wykonywali fachowcy. Poza tym, że łupie przy opadaniu, nie ma innych oznak. Jednym słowem czekać do najbliższej wymiany amortyzatorów.

Link to comment
Share on other sites

sprawdzcie dokręcenie głównej śroby trzymający kolumne - to jest ta centralnie umieszczona.

Link to comment
Share on other sites

Guest sr20di

u mnie też tak wali ! amorki sprawne , gumy wymienione , być może amory mają taką charakterystyke , są miękkie przy wybiciu ? bo nikt nie pisze żę kiedyś mu nie waliło a teraz wali więc widocznie ten typ tak ma !?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...