Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Elektryczne turbo


Gość Dami
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ESC 350CH ( 8-12 PSI ) - jeżeli jest to prawda to na takim doladowaniu z SR20DE idzie zrobić coś pod 300KM jakoś nie wierze w te bajki...

 

Choć widzę że struktura oparta o takim samym kompresorze jaki siedział w mojej turbinie GARRETT T3... Ciekawi mnie jak osiągneli efekt utrzymywania doladowania na stałym poziomie w całym zakresie obr :roll:

 

Kurcze ciekawe jak taki zestawik 550 jakby się zadoptował u mnie i ile by sobie za niego rzyczyli w tej firmie :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie dlatego mnie to zainteresowało ba samochodu używam na codzień w pracy a takie rozwiazanie nie wpłyneło by żle jezeli chodzi o spalanie w codziennej jeździe :wink:Plusem jest to ze można indywidualnie ustawić przy jakim położeniu przepustnicy lub pedału gazu ma się włanczac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pavoolon

mnie tylko ciekawi fakt, ze skoro to niby taka rewelacja to czemu nie widac aut, informacji w gazetach (poza sponsorowanymi :lol: ) i wykresow, bo te na stronie to jest smiech - nieczytelne. mnie jakos sie nie pali do kupna w ciemno, tymbardziej ze kasa chora - kiedys do nich dzwonilem to cena oscylowala miedzy 3500 - 5000 zeta. zreszta u mnie by dzialalo wlasnie non - stop :lol:

 

skoro juz mowa o doladowaniu to moze taki sprzet :lol:

 

http://www.turbonator.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ceny to jezeli jest taka to naprawde przegięcie.Szczerze mówiac to taki sprzęt mozna samemu zmontować za śmieszne pieniadze.Taka obudowe ala turbo można kupic na giełdzie w szmelach za grosze(To jest nadmuch powietrza od jelcza czy czegos i ma identyczną konstrukcje)wystarczy zamontować mocniejszy silnik przynajmniej w moim przypadku gdzie nie zależy mi na biciu rekordów a na poprawie dynamikim i osiągów mysle ze zdało by to egzamin.Idzie wiosna wiec zaczna sie kombinacje,kiedyś miałem cos takiego zamontowane w maluchu i tez własnej konstrukcji :wink: V-max 145, 0-100 w 20 splus inne drobne przeróbki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresor to najlepiej dorwaćod jakiejś wielkiej cięzarówki, do tego zrobićcały układ przełorzeń, wszystko musi być na łożyskach no i pozostaje dobór odpoweidniego silniczka elektrycznego do tego - działąć to musi ale co zrobić żeby wraz ze wzrostem obr silnika szybciej kręcił się kompresor ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najtańszy model w firmie AT2000 kosztuje ok. 3000. Dzwoniłem i pytałem się ich i powiedzieli,że niestety nie każdy gaźnik z ich urządzeniem będzie trzymał szczelność, więc lepiej chyba pomyśleć nad czymś innym, no chyba, że ktoś ma za dużo kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej dolorzyć drogie 3000zł i meić prawdziwe trobo dzialające caly czas...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
lepiej dolorzyć drogie 3000zł i meić prawdziwe trobo dzialające caly czas...

Popieram. Sprawdzone przez wielu a nie jakaś tam egzotyka

szkoda, ze u nas jeszce przydaloby sie przerobka na wtrysk :cry:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Po przeczytaniu postu od razu napisalem do nich z pytaniem o wycene i porade w doborze odpowiedniego urzadzenia dopiero dzisiaj otrzymalem maila z info ze z gaznikiem pracowac nie bedzie z powodu innego od zalecanego dolotu powietrza o cenie nie wspomnieli - sciema i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu postu od razu napisalem do nich z pytaniem o wycene i porade w doborze odpowiedniego urzadzenia dopiero dzisiaj otrzymalem maila z info ze z gaznikiem pracowac nie bedzie z powodu innego od zalecanego dolotu powietrza o cenie nie wspomnieli - sciema i tyle

 

A to dziwne, bo też do nich pisałem i podałem jakie auto i, że też na gaźniku i powiedzieli mi, że najtańsze urządzenie kosztuje chyba ok 3000 (już nie pamiętam ile dokładnie, ale wcześniej o tym pisałem) i,że może być problem z gaźnikiem, bo gaźniki przy takim doładowaniu potrafią być nieszczelne, ale da się to założyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...