Gość ŻeLeK Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Mam problem z gaźnikiem w p10 1.6/16v . Autko jezdzi na lpg a na benzynce nie chce, a jak załapie to nie ma wolnych obrotow, nie chce sie wkrecac na obroty, przerywa i prycha, nie do jazdy. Pomka paliwa mechaniczna - sprawna bo sprawdzałem, filtr paliwa nowy, w baku czysto bez paprochów. Mam pytanko czy ktoś zna dobry warsztat który by mi wyczyścil i wyregulował gaznik ??? Najlepiej w okolicy warszawy, a jak nie to moge i gdzies dalej podjechac. Czy ktoś mjał podobny problem i jak sobie z nim poradził ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 gaznik przeczyscic na 100% i bedzie ok mialem tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Przeczyść przepustnicę w gaźniku, a za skakanie obrotów w gaźniku odpowiada ten cholerny elektrozawór z którym miałem ostatnio problemy :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztof1 Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Witam wszystkich Klubowiczów....... jestem posiadaczem P10 od prawie 7 lat więc juz troszke doświadczeń nabrałem...... ale mam taki sam problem jak opisany powyżej..... auto nie chodzi na benzynie na wolnych....... podejrzewam elektrozawór..... ale nie wiem który bo odkryłem trzy...... jeden z przodu na dole gaźnika, drugi z tyłu centralnie i trzeci z boku koło automatu ssania...... poradźcie mi który z nich odpowiada za wolne obroty........ podpowiadam, że na gazie auto chodzi dobrze....... a na benzynie niestety na wolnych nie chodzi, dławi się i nie ma "odejścia"........ pozdrawiam wszystkich:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Witam wszystkich Klubowiczów.......jestem posiadaczem P10 od prawie 7 lat więc juz troszke doświadczeń nabrałem...... ale mam taki sam problem jak opisany powyżej..... auto nie chodzi na benzynie na wolnych....... podejrzewam elektrozawór..... ale nie wiem który bo odkryłem trzy...... jeden z przodu na dole gaźnika, drugi z tyłu centralnie i trzeci z boku koło automatu ssania...... poradźcie mi który z nich odpowiada za wolne obroty........ podpowiadam, że na gazie auto chodzi dobrze....... a na benzynie niestety na wolnych nie chodzi, dławi się i nie ma "odejścia"........ pozdrawiam wszystkich:) Z tego co wiem to ten elektrozawór centralny z tyłu!, u mnie znów daje znać bo jak mam rozgrzany silnik to znów mam 900-1000 obr/min :x , ponoć napięcie się wali na tym zaworku :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztof1 Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Z tego co wiem to ten elektrozawór centralny z tyłu!, u mnie znów daje znać bo jak mam rozgrzany silnik to znów mam 900-1000 obr/min :x , ponoć napięcie się wali na tym zaworku :roll: Mam drugi gaźnik...... ale elektroniczny więc nie za bardzo mogę je wymienić..... ale wymienię ten elektrozawóz (one sa identyczne na pierwszy rzut oka) z tyłu gaźnika i zobaczę co się będzie działo....... nie wiem tylko co zrobić jeśli okaże się, że to jest wina napięcia... tam sa dwa przewody........ jeden to pewnie sterowanie a drugi to napięciowy ........ boję się za bardzo kombinowac bo nie dojde potem do ładu...... masz jakieś doświadczenia w tym zakresie?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Nie mam niestety żadnych doświadczeń z tym przeklętym gaźnikiem, zresztą mechanior nie jest zbyt skory do rozmowy, cobym sobie sam następnym razem nie naprawił, wiem ze u mnie ciągnął napięcie z innego źródła, bo niby styku dobrego nie było czy cuś, bedę musiał się temu bliżej przyjrzeć!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztof1 Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 dzięki, bedę kombinował........ jeśli mówisz, że to ten tylni elektrozawór to go w wolnej chwili wymienię......... jakis mechanik mi cos mówił o membranach w gaxniku ale powiem szczerze, że nic takiego tam nie znalazłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 dzięki, bedę kombinował........ jeśli mówisz, że to ten tylni elektrozawór to go w wolnej chwili wymienię......... jakis mechanik mi cos mówił o membranach w gaxniku ale powiem szczerze, że nic takiego tam nie znalazłem Może mu chodziło o te sterowanie podciśnieniowe otwierające drugą gardziel gaźnika, bo innych membran chyba nie ma :?, może jutro rozbiorę obudowę filtra i pstryknę parę fotek coby blookać jak to wygląda i zapodam na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztof1 Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 masz może jakies scany instrukcji po polsku... wszystko co się tyczy gaźnika???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 OT:Przy jakich obrotrach otwiera sie druga gardziel :?: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 OT:Przy jakich obrotrach otwiera sie druga gardziel :?: :twisted: różnie misiek zależy na którym biegu jedziesz, ja czuje przykopanie, jakby się turbina włączyła przy około 4000-4500 obr/min, fakt że wtedy uciąg rośnie diametralnie, zwłaszcza że średnica drugiej gardzieli jest większa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Turbo gaznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 efekt szarpnieęćia (turbo - gaźnik) - to efekt zacinania sie elektrozaworów - ten białawy nalocik z gazu jest tego przyczyną - czyszczenie to nie wszystko - raz na 500 km trzeba zrobić 30-50 km na PB. Samym LPG zajexdzisz gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 O co chodzi z tym paliwem BP.Takie dobre jest?Kazdy o nim pisze ze tam jakos czysci czy cos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KONRAD MILEWSKI Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 A nie dało by się wywalić tego cholernego elektro-zaworu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Może ma ktoś jakiś dobry rysunek gaźnika, zwymiarowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marlo Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 POZDRO-czy ma ktoś do sprzedania ksiąszkę do nissana primery p10 1/6 16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.