Guest symek Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Mam taki problem- parę dni temu miałem czyszczoną przepustnice (była strasznie zasyfiona, jedno wielkie bagno) i od tamtej pory na biegu jałowym mam strasznie wysokie obroty, dochodzą nawet do 1700. Mechanik powiedział, że to się samo ustawi- nazwał to adaptacją przepustnicy. Jeżdżę już 3 dni od czyszczenia i jakoś się nie chce ustawić i obroty dalej są wysokie. Co z tym zrobić … ??? Czy rzeczywiście jest coś takiego jak adaptacja przepustnicy- jak dla mnie to brzmi fantazyjnie …. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 połmózg ten mechanik musiał być że CI takie brednie naopiwiadał... Zapewne podczas czyszczenia coś przestawi - pewno nie domyka sie albo typ ją zgiął. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 cos takiego jest ale nie wiem czy w nismo tez... napewno w vw i hondach jest.. chodzi o to ze odpalasz silnik i niech sobie chodzi na luzie az sie wlaczy wentylator chlodnicy po tym juz powinno byc ok... jesli nie to coobcio ma racje, cos zepsul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Stary w GA14/16 we wszystkich SR20, CA16/18 i całej masie innych silników nissana nie ma takiej opcji zeby coś musialo się ustawić do SIebie. Coś jest schrzanione - przecież nie masz tutaj elektrycznego pedału gazu tak jak np. w LEXUSIE IS 200... Ew. gość coś przestawił albo silniczek krokowy albo bardziej uchylił przepustnicę gazu aha jeszcze może być uszczodzony czujnik temperatury cieczy no i odłaczony czyjnik polorzenia przepustnicy. Więcej nie ma elemntów w BENZYNOWYCH silnikach nissana ktore mają wpływ na podniesione obroty silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 totez pisalem ze w nissanie nie wiem mozliwe ze ja pogial :/:/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest symek Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Wygląda dokładnie to tak: jak odpalam to ma około 1500-1700 obrotów, jak chwile sobie postoi to czasami uda mu się zejść do 800, jak dodam gazu i puszcze to znowu zatrzymuje się na 1500-1700 i po jakimś czasie powoli opada. Czy mogę w jakiś sposób sam spróbować to wyregulować ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Wygląda dokładnie to tak: jak odpalam to ma około 1500-1700 obrotów, jak chwile sobie postoi to czasami uda mu się zejść do 800, jak dodam gazu i puszcze to znowu zatrzymuje się na 1500-1700 i po jakimś czasie powoli opada. Czy mogę w jakiś sposób sam spróbować to wyregulować ?? Tak domknij przepsutnicę - jest sroba regulancyjna z nakrętką kolo przeprusnicy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ostek Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Wygląda dokładnie to tak: jak odpalam to ma około 1500-1700 obrotów, jak chwile sobie postoi to czasami uda mu się zejść do 800, jak dodam gazu i puszcze to znowu zatrzymuje się na 1500-1700 i po jakimś czasie powoli opada. Czy mogę w jakiś sposób sam spróbować to wyregulować ?? Tak domknij przepsutnicę - jest sroba regulancyjna z nakrętką kolo przeprusnicy. Ja podobnie miałem jak odpiołem wtyczkę od położenia przepustnicy. Może pajac uszkodził wtyczkę, sprawdz wszystkie połączenia elektr. przy wtyczce. Ewentualnie coś gorszego jak już wspomniał Kuba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.