Guest deniro Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 opony mam 205/55 i jak ktos siedzi z tylu to na dziurach i zakrecie opciera o nadkole zastanawiam sie czy jak obnize zawieszenie(sprezyny-35 lub -40) to czy sie nie pogorszy to czasem czy wlasnie bedzie lepiej na twardych?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 powinieneś mieć opony maksymalnie 205.50R15 jak nie 195.50R15 - to załątwi wszytkei twoje problemy z ocieraniem o nadkola ponadto auto będzie zwawsze, mniej palić i licznik będzie poprawnie wskazuwać prędkość. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Możesz lekko sklepać ranty błotników to może coś pomoże. Jak założysz sportowe spręrzyny to też może pomóc, bo trudniej będzie autku się ugiąć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 ale zaówarz że na dzien dobry masz auto zgięte o 30mm obnizone spręzyny z pewnością spowodują częstrzym oceiraniem o nadkola. Ps. Mrozu dobrze radzi przeporwadzalem to u siebie - zagnaitanei rantów nadkol od wewnątrz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 ale zaówarz że na dzien dobry masz auto zgięte o 30mm obnizone spręzyny z pewnością spowodują częstrzym oceiraniem o nadkola. Ale weźmy pod uwage,że -30mm jest w stosunku do seryjnego auta jak wyjechało z fabryki a nie po np 160 000km na polskich drogach. Często się zdarza, że po założeniu niższych sprężyn auto wogóle nie jest niższe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 nie wziąłem tego pod uwage, fakt że w generalnei w nissanach tyl lubi sobei troche siąść... no ale 30mm to bez przesady chyba ze spręzyna nam pęknie w dwóch miejscach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest deniro Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 faktycznie niezly pomysl ze sklepaniem tych rantow jak tylko bede zmienial zimowki na alu to sie tym zajme.. :twisted: dzieki za info Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 Lekim mloteczkiem to rob i szbkimi ale delikatnymi ruchami, po operacji zabezpeicz to ze 2-3 warstwami Hameraida. A przed młotkowaniem oczyść z syfu :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.