Guest dominik86st Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 Mój tłumik już właściwie nie istnieje więc trzebaby sobie wymienić, szukałem trochę po necie znalazłem coś takiego: http://pamaku.pl/index2.php?page=3&act=1 cena bardzo przystępna - 80zł (wliczony transport!), znalazłem tez coś takiego: http://www.asmet.pl/asmet/cennik/cennik1.htm cena już o 100zł większa.. . Poza internetowymi poszukiwaniami jeszcze się dowiedziałem że mogę kupić Bosala za 350, ewentualnie jakieś coś mniej znanej firmy za 150. Co byście poradzili? I jak to jest z tym Bosalem? może warto się jednak na takiego wykosztować, szczególnie jak kupię teraz coś co padnie za czas jakiś, a Bosal będzie jeździł i jeździł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 Jak kupowałem swojego saniacza to gościu mówil, że rok wcześniej zmieniał cały układ wydechowy na "Walkera". Po ok 1,5 roku może 2 lata końcowy tłumik poszedł na złom za asmeta zapłaciłem 160 zeta. I teraz pytanie czy 1 bosal wytrzyma tyle co 2 asmety??? Wg mnie nie -szczególnie gdy tony soli sypią na drogi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dominik86st Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 Czy chcesz powiedzieć że na asmecie już 3-4 lata jeździsz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 Nie wcale nie, chodzi mi o to że jesli biorąc pod uwagę cene zakupu bosala (myślę, że można zaryzykować porównanie z walkerem ) tak jak pisałeś 360 zł to za tą cenę można mieć 2 szt asmeta. I tu jest kwestia wyboru. Ja asmeta dopiero co założyłem. A na wlakerze saniacz polatał max 2 lata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 Jak chcesz brac zwykły to bierz Walkera. Asmet jest tani, ale kijowy Hehe tutaj bym się z Toba nie zgodził, walker wcale nie jest taki dobry - no bo jak mozna powiedzieć o tłumiku co 2-óch lat nie wytrzymał. Może z bosalem jest inaczej ale 2 x droższy. Najlepiej gdyby był z nierdzewki - wiadomo- ale nie każdy chce pomruk. Zresztą jak kupisz tłumik to się może okazać, że jest dla Ciebie za głośny. Pełnią szczęścia jest możliwość sprawdzenia dźwięku u montera ale mało kto chce sie bawić w takie rzeczy, no i montaż odpowiednio sobie liczą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dominik86st Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 Oj. Znowu nie używacie wyszukiwarki. Co ja sie z Wami mam Wypraszam sobie albo wyszukiwarka po zmianie forum słabo działa albo trzeba jakieś super magiczne słowa wpisywać bo 'tłumik' albo 'wydech' nie wiele ciekawego pokazało. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mario Posted May 13, 2006 Share Posted May 13, 2006 Witam! Coby nie zaczynać nowego temata, to się tutaj podepnę... Chodzi mi o tłumik początkowy i chciałbym doradzić sie Was którą z poniższych opcji wybrać: 1. łatanie/ spawanie tłumika (tłumik jest orginalny 17-letni!!, blacha zewnętrzna z jednej strony rozdarta na całej długości, z drugiej do połowy i tam jest nieszczelność); 2. wymiana całego tłumika przedniego (koszt ok. 90zyli (polski aluminiowany) +uszczelki i ewentualnie śrubunek); 3. wycięcie samej puszki i wspawanie nowego tłumika (z pozostawieniem oryginalnych rur- dolotowej i wylotowej)- koszt 120zyli. Wszelkie uwagi, porady i wskazówki mile widziane! PS Czy słyszał ktoś o malowaniu układu wydechowego srebrzanką żaroodporną? Na pewno nie zaszkodzi, ale czy to dużo daje? OK... nie nudzę wiecej... Pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seba.mak1 Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 Witam wlasnie zrobila mi sie z Nisska "rajdowka" a mianowice dziura w tlumiku jeszcze nie wiem jak wielka i gdzie dokladnie nie wiem czy w pierwszym czy w ostatnim tlumiku Ale podpinam sie pod post i mam pytanie jakie wybraliscie tlumiki? Zastanawiam sie czy nie zrobic calego ukladu wydechowego bo wiem ze juz nie jest pierwszej mlodosci... Znajomy polecil mi firme: http://www.mgmotorsport.pl/index.html widzialem tam ze "Klamka" byla rurowana czy to moze jakas Klubowa? I co jeszcze polecacie z regionu Slaskiego :mikolaj: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mario Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 Witamwlasnie zrobila mi sie z Nisska "rajdowka" a mianowice dziura w tlumiku jeszcze nie wiem jak wielka i gdzie dokladnie nie wiem czy w pierwszym czy w ostatnim tlumiku Ale podpinam sie pod post i mam pytanie jakie wybraliscie tlumiki? Zastanawiam sie czy nie zrobic calego ukladu wydechowego bo wiem ze juz nie jest pierwszej mlodosci... Znajomy polecil mi firme: http://www.mgmotorsport.pl/index.html widzialem tam ze "Klamka" byla rurowana czy to moze jakas Klubowa? I co jeszcze polecacie z regionu Slaskiego :mikolaj: Po demontażu całego wydechu może okazać się, że nie będziesz miał nad czym się zastanawiać... Mnie przyjemność wymiany całego układu wydechowego kosztowała ok. 250 zł (robocizna własna). Zdecydowałem się na części aluminiowane z Ostrowa Wlkp. Tłumik jest trochę głośniejszy niż oryginalny, poza tym musiałem na gorąco podgiąć część rur, bo nie miały takich krzywizn jak oryginalne i nie bardzo chciały pasować. A jeśli chodzi o tą firmę, do której linka podałeś.... hmm... 600 zł za samą końcówkę? No cóż- święta idą- może sobie pod choinkę prezent sprawisz? Pozdrawiam Jakby co, to życzę wszystkim Wesołych Świąt i bogatego gwiazdora! :mikolaj: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KeriSR Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 Do colta swego czasu kupiłem płuciennika ,czy siakoś tak he he,i babka ,której sprzedałem śmiga dalej i jest zadowolona,też miałem jakiś ori,ale nie było różnicy...tyle że ten ori był już zmęczony aż się urwał,a do nissana włożyłem najtańszy aluminiowy,niestety nie mam pojęcia jakiej firmy(demencja czy cuś?) i jest tragiczny .Od początku chodzi duzo głosniej niż poprzedni stary,tzn.,do momentu w kiedy w starym zrobiła sie dziura. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted December 14, 2006 Share Posted December 14, 2006 jam mam wakera od 2miesiecy z końcówką remusa ale ze robie wydech na ,,szybszy'' to ten sprzedaje zostało jeszcze na niego 22miesiące gwarancji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coyot Posted December 14, 2006 Share Posted December 14, 2006 tlumiki koncowe sa jeszcze na tuningo.net ... niezle wykonane i daja rade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fabiozo Posted January 24, 2007 Share Posted January 24, 2007 mój tłumi zdaje sie końcowy robi z autka rajdówkę, napisałem do jednej firmy to ospialia że za 120 zł mi wymienią koncówę tłumika co myślicie o tym ?? bo tera na wysokich obrotach z tyłu ciezko sie siedzi komuś Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fabiozo Posted January 24, 2007 Share Posted January 24, 2007 całą puche ?? w sumie nie wiem co znaczy koncówka tłumika, to nie jest cały końcowy tłumik ?? jak zrobić żeby było tanio i dobrze ?? stary ma primere p10 i za koncowy dał 180 zł z wymianą i już ma cicho. robił w Bartoszycach woj. warm-maz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fabiozo Posted January 24, 2007 Share Posted January 24, 2007 no chyba o puche ( tłumik końcowy ) | mail =>"Cena tłumika końcowego z usługą wyniosłaby ok 120 zł." wiec nie wiem czy im odpisywać czy jechać zakładać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vampir Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Jeśli ktoś byłby zainteresowany,to mogę załatwić nowe tłumiki końcowe BOSALA za 230 zł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fabiozo Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 ja jeszcze nie wymieniłem ale w środe jade zobacze co mi wstawią za 120 zł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomax Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Jak robic toporzadnie. 58,1 mm na calej dlugości od kolektora. Wyrzuc katalizator i srodkowy a na koniec jakas puszke. Ja polecam Ultera a zdecydowaie odraczam KM Mugen. Strasznie glosne. Jezlei chcesz na cicho czyli standard to poszukaj Bosala jak wywalić wszystko oprócz końcowego, to nie za głośni będzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomax Posted February 15, 2007 Share Posted February 15, 2007 a co z katalizatorem??? całkowicie wyrzucamy, czy wstawiamy strumienice??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomax Posted February 15, 2007 Share Posted February 15, 2007 to wersja w celu zwiekszenia mocy bo wiem, ze są takie strumienice w kształcie katalizatora, mam zamiar wymieniać wydech środkowy i końcowy(138pln i ok 138pln), no i nie wiem jak tam katalizator, to idąc za radą kolegi, może dało by się coś zaoszczędzić i przy okazji coś zatuningować Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Syrop Posted February 19, 2007 Share Posted February 19, 2007 A jaki tłumniczek, na koniec do N13stki polecacie ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sauron Posted February 19, 2007 Share Posted February 19, 2007 Do colta swego czasu kupiłem płuciennika ,czy siakoś tak he he,i babka ,której sprzedałem śmiga dalej i jest zadowolona,ja też mam to.. na asmecie, na bosalu zrobiłem niecałe dwa lata.. i dzira na dziurze.. ten płuciennik - pruchnik go przezywam - leta ponad dwa lata. oglądałem ostatnio podwozie.. jeszcze długo polata. a nie jest wcale głośny. fakt że mam to w mojej sportowej fieście xr2i :diabel: ale jeżdże nia na okrągło. do primki też tylko to założę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coyot Posted February 19, 2007 Share Posted February 19, 2007 ja mam w micrze upgrade'a i tez jest cicho [co do wykonania nie mam zastrzezen, no i cena jest do przyjecia ]... nie sprawdzalem tylko jak bedzie glosno bez silencera :diabel: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fabiozo Posted February 21, 2007 Share Posted February 21, 2007 Jedz dziś mi zamontowali w sumie wyszło 130 zł a nie 120 ale w furce zrobiło sie ciuchutko, tylko jakieś coś od stroby pasażera mi skrzypi tak jak by za schwkiem i nie wiem co to może być. W starym miałem 3 dziury i łączenie sparciałe już. Ta firma ma też siedzibe w Gdańsku, w sumie był to facio z synem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
And482 Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 jaki tlumikpolecicie do N14 sedan na gazniku jeszcze nie mam nic na oku ale wymiana sie szykuje na bank moze jakis basik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.