Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

brak wolnych obrotów na LPG


Guest krzysno
 Share

Recommended Posts

Guest krzysno

nagle zniknęły mi wolne obroty na LPG- są za niskie, i silnik pracuje nierówno oraz gaśnie. na benzynce wszystko OK.

instalka I (pierwszej) generacji - ze śróbką

jaka może być przyczyna?

Link to comment
Share on other sites

Guest daniellus

Przyczyną może być zanieczyszczony filtr gazu lub zbyt uboga mieszanka gazowa. Miałem podobny problem w instalacji II gen. i okazało się, że mieszanka gazowa jest zbyt uboga. Gazownicy nawet chcieli zaingerować w dolot ale nie zgodziłem się na żadne zasłanianie no i wyregulowali. Myślę, że wizyta u gaziarzy będzie konieczna.

Link to comment
Share on other sites

masz instalke II gen - padł ci silniczek krokowy i zrobila ci sie pierwszej? i chcesz zeby ci wszystko dzialalo? oj oj oj.... zadnego rozeznania w sprawie gazu... jezd lepiej zeby ci to wszystko reanimowali !!!!

Link to comment
Share on other sites

filtra gazu nie wymieniałem, nawet nie wiem gdzie on jest :D

silnik krokowy już padł , dlatego instalka jest teraz I gen.

 

Oj oj nie dobrze :!:

Radze ci wymienić filterek gazu to mały koszt :!:

Ja w poprzednim nismo też tak miałem :D

Najpierw wolne obroty znikły a potem całkiem zdechł :sad:

Ale tak z ciekawości do filtra odkręciłem a on zatkany od syfu :wink:

Po wymianie było git :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest krzysno
zadnego rozeznania w sprawie gazu... jezd lepiej zeby ci to wszystko reanimowali !!!!

 

 

w czym rzecz, faktycznie w sprawach gazu nie mam rozeznania.

facet (gazownik) wywalił nie działający silnik krokowy, a w jego miejsce założył śróbke.

a co powinien zrobić?

Link to comment
Share on other sites

Guest krawczynski Marcin

powinien ci ten " fachowiec " wstawić sprawny siliniczek krokowy a przy okazij wymienić filterek gazu .

Link to comment
Share on other sites

Guest krzysno

Dzisiaj za poradą dolegi "podkręciłem" wolne obroty śrubką na parowniku i wszystko jest ok. nie wiem tylko jaka była przyczyna - czy coś się zepsuło czy to tylko rozregulowanie

Link to comment
Share on other sites

Guest Raf4rb

Niech wstawią nowy silnik krokowy, dobrze wyregulują i wtedy będzie grało. Na I gen. nigdy nie będzie dobrze, silnik zimny inne obroty, gorący inne i wogóle żadnej kontroli nad podawaniem gazu. Śruba to przeżytek i zażynanie silnika (np. za uboga mieszanka).

Link to comment
Share on other sites

Guest sr20di

miałem podobne objawy wystarczyło odkręcenie śruby na wężu o 14 obrotu , a może mi wlaśnie padł silnik krokowy gdzie on powinien się znajdować w jednopunkcie ???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...