Guest krzysno Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 nagle zniknęły mi wolne obroty na LPG- są za niskie, i silnik pracuje nierówno oraz gaśnie. na benzynce wszystko OK. instalka I (pierwszej) generacji - ze śróbką jaka może być przyczyna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krawczynski Marcin Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 moze to wina filtra gazu kiedy go wymieniałeś ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zeusik Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 silnik krokowy??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniellus Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 Przyczyną może być zanieczyszczony filtr gazu lub zbyt uboga mieszanka gazowa. Miałem podobny problem w instalacji II gen. i okazało się, że mieszanka gazowa jest zbyt uboga. Gazownicy nawet chcieli zaingerować w dolot ale nie zgodziłem się na żadne zasłanianie no i wyregulowali. Myślę, że wizyta u gaziarzy będzie konieczna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzysno Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 filtra gazu nie wymieniałem, nawet nie wiem gdzie on jest silnik krokowy już padł , dlatego instalka jest teraz I gen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zeusik Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 masz instalke II gen - padł ci silniczek krokowy i zrobila ci sie pierwszej? i chcesz zeby ci wszystko dzialalo? oj oj oj.... zadnego rozeznania w sprawie gazu... jezd lepiej zeby ci to wszystko reanimowali !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 filtra gazu nie wymieniałem, nawet nie wiem gdzie on jest silnik krokowy już padł , dlatego instalka jest teraz I gen. Oj oj nie dobrze :!: Radze ci wymienić filterek gazu to mały koszt :!: Ja w poprzednim nismo też tak miałem Najpierw wolne obroty znikły a potem całkiem zdechł :sad: Ale tak z ciekawości do filtra odkręciłem a on zatkany od syfu :wink: Po wymianie było git :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzysno Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 zadnego rozeznania w sprawie gazu... jezd lepiej zeby ci to wszystko reanimowali !!!! w czym rzecz, faktycznie w sprawach gazu nie mam rozeznania. facet (gazownik) wywalił nie działający silnik krokowy, a w jego miejsce założył śróbke. a co powinien zrobić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krawczynski Marcin Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 powinien ci ten " fachowiec " wstawić sprawny siliniczek krokowy a przy okazij wymienić filterek gazu . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzysno Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 Dzisiaj za poradą dolegi "podkręciłem" wolne obroty śrubką na parowniku i wszystko jest ok. nie wiem tylko jaka była przyczyna - czy coś się zepsuło czy to tylko rozregulowanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Raf4rb Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Niech wstawią nowy silnik krokowy, dobrze wyregulują i wtedy będzie grało. Na I gen. nigdy nie będzie dobrze, silnik zimny inne obroty, gorący inne i wogóle żadnej kontroli nad podawaniem gazu. Śruba to przeżytek i zażynanie silnika (np. za uboga mieszanka). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sr20di Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 miałem podobne objawy wystarczyło odkręcenie śruby na wężu o 14 obrotu , a może mi wlaśnie padł silnik krokowy gdzie on powinien się znajdować w jednopunkcie ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.