Guest AdaSch Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 Witam wszystkich, ponieważ duzo się naczytałem na temat skrzyni, linki gazu, i itp w n16 fl 1.8 muszę sprostować nieprawdziwe informacje które biegają po forum po pierwsze n16Fl 1.8 ma w pełni zsynchronizowaną skrzynię łącznie ze w stecznym (typ 70?) a 1.5 ma typ 30 nie zsynchronizowaną (w pełn), poprzednie almy 1.8 też miały typ 30 1 i2 bieg mają podwójny synchronizator dlatego czasami na postoju nie chcą wchodzić (u mne właśnie tak jest:( podobno dlatego żeby redukcje były szybsze - nie specjalnie rozumiem, ten termin ale tak niby jest. po drugie FL 1.8 nie ma linki gazu tylko w pełni elektroniczną przepustnicę po 3 egr był tylko w pierwszych wersjach almy po 4 silnik qg18 jest niewdzięczny w chipowaniu i uturbianiu (mało zapasu w częściach mechnicznych, generalnie stara konstrukcja oparta na silnikach ga (żeliwny blok) + krótkie kołnieże tłoków) idealnie się nadaje silnik sr20 lub od micry 1.4! -podobno mają spory zapas mocy! n16fl są takie same jak w p11 czyli bardzo dobre po5 p11 jest jednym z najwdzięczniejszych autek do tunigowania pod każdym względem Wiem to od mechanika z którym przeglądałem elektroniczną serwisówkę od mojej almy, niestety nie chciał zrobić kopii ale mogłem sobie wszyyyystoko poglądać i porównywać partnumbery pomiedzy różnymi nissanami jeżeli ktoś ma inne pewne dane to proszę o weryfikację pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 wg mnie (odnosnie pkt 4) to troche przesadziles poszukaj lepiej dobrze w necie modoow z qg18de a na pewno sie lekko zdziwisz 8) to ze nie ma czesci jeszcze nie przekresla wszystkiego, tak sie wlasnie zrodzil tuning - od customoow. wiesz nie sztuka jest opracowac cos dla popularnego silnika a potem to trzaskac hurtowo, sztuka jest w tym by byc elastycznym i potrafic sie dostosowac. a tak w ogoole qg18de ma tyle samo wspoolnego z silnikami serii ga co sr - czytaj troche. co do reszty sie zgadzam z malymi wyjatkami (mialem almere n-16 '01 i nie bylo egr podobnie jak jeszcze pare osoob na forum) i 2 rzecz nie kumam tego (chyba chodzi o hamulce ): "n16fl są takie same jak w p11 czyli bardzo dobre " pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vqsoft1 Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 ad pkt3 - egr w mojej almie nie wystepuje a mam alme z 2001 roku. 1,5 fl tez ma elektorniczna przepustnice! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AdaSch Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 wg mnie (odnosnie pkt 4) to troche przesadziles poszukaj lepiej dobrze w necie modoow z qg18de a na pewno sie lekko zdziwisz 8) to ze nie ma czesci jeszcze nie przekresla wszystkiego, tak sie wlasnie zrodzil tuning - od customoow. wiesz nie sztuka jest opracowac cos dla popularnego silnika a potem to trzaskac hurtowo, sztuka jest w tym by byc elastycznym i potrafic sie dostosowac. a tak w ogoole qg18de ma tyle samo wspoolnego z silnikami serii ga co sr - czytaj troche. co do reszty sie zgadzam z malymi wyjatkami (mialem almere n-16 '01 i nie bylo egr podobnie jak jeszcze pare osoob na forum) i 2 rzecz nie kumam tego (chyba chodzi o hamulce ): "n16fl są takie same jak w p11 czyli bardzo dobre "pzdr Nie upieram się że ten tekst jest ok ale to są info od gościa który zajmuje silnika nissanowskimi od zawsze i to są jego opinie/doświadczenia. co do hamulców. Alma ma niby nadwymiarore hamulce które wcześniej były zakładane do cięższego i szybszego auta i generalnie nie ma potrzeby ich modyfikować bo i tak się sprawdzają nawet przy bardzo dużych szybkościach - to apropos hamulców p.s. będę "żebrać" o tą specjalną serwisówkę. Może się uda:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 no pewnie sam bym ja chetnie obejrzal to jak bedziesz mial to krzycz na priw pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.