Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

problem z kierownica


Guest Vaiu
 Share

Recommended Posts

hey a wiec problem jest taki aby jechac prosto musze trzymac kierownice troche skreconą w prawo gdy trzymam prosto to samochod skreca lekko w lewo poza tym wszystko ok skrecanie itp geometria ok czy to mogla kierownica sie sprzesunać czy co ??

Link to comment
Share on other sites

hey a wiec problem jest taki aby jechac prosto musze trzymac kierownice troche skreconą w prawo gdy trzymam prosto to samochod skreca lekko w lewo poza tym wszystko ok skrecanie itp geometria ok czy to mogla kierownica sie sprzesunać czy co ??

Raczej zbieznosc.

Link to comment
Share on other sites

A mi znów pojawia sie coś takiego ze na suchym asfalcie skręca sie troszke ciezej w prawo. Zbiezność ustawiałem. Sprawdzali mi przednie zawieszenie i wyszło że jest ok na szarpakach. mimo to nie ma tego efektu jak jade po sniegu. Może ktoś ma pomysł ? pozdrawiam. Dziękuje za uwagi.

Link to comment
Share on other sites

No bo siedzisz po lewej stronie to zawsze jest ciezej w prawa strone. Nawet promien skretu w lewo jest mniejszy

 

Tak to sobie tlumaczylem :wink: ale nie mialem pewnosci. Wielkie dzieki, bede spokojniejszy i skupie uwage na czyms innym bo w 15 letnim autku mozna zawsze co nieco do porobienia znalezc :lol:

Link to comment
Share on other sites

Mam pytanko ile biora za ustawienie zbierznosci

 

30 zl za sprawdzenie 50-60 za ustawienie

 

umnie zbieznośc jest ok mozliwe ze wida opon jak na letnich bedzie tak samo to kierownice o kilka ząbkow dalej i luz mysle bedzie ;]

Link to comment
Share on other sites

umnie zbieznośc jest ok mozliwe ze wida opon jak na letnich bedzie tak samo to kierownice o kilka ząbkow dalej i luz mysle bedzie ;]

 

A da się samemu przekreci kierownice bo u mnie tez lekko jest przekrecona w lewo? Co z poduszką? Pytam bo nigdy tego nie robiłem a jakos glupio by bylo gdyby poducha wybuchla od grzebania w kierownicy

Link to comment
Share on other sites

Mam pytanko ile biora za ustawienie zbierznosci

 

30 zl za sprawdzenie 50-60 za ustawienie

 

umnie zbieznośc jest ok mozliwe ze wida opon jak na letnich bedzie tak samo to kierownice o kilka ząbkow dalej i luz mysle bedzie ;]

Ja tak mialem w zeszlym roku przed przesiadka na letnie gumy. Po wymianie i wywazeniu wszystko wrocilo do normy. Generalnie wydaje mi sie, ze skoro kierownica nie byla sciagana i fabrycznie jest zalozona, to nie ma potrzeby jej przestawiac. Bardziej bym sie skupil na dobrym ustawieniu zbieznosci, w koncu trzeba likwidowac przyczyny a nie skutki ;-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Mathias1

Miałem tak kiedyś, sprawdź po kolei:

- ciśnienie w kołach (jak masz możliwość, to zmień gumy na inne - możesz pożyczyć całe koła, jak ktoś ma nissana)

- sworznie i tuleje wahaczy

- amortyzatorki

U mnie skończyło się na wymianie amorków, ale może zatrzymasz się gdzieś w połowie.

Jak nie odkręcałeś kierownicy i teraz jest krzywo, to nie należy jej przestawiać, tylko znaleźć przyczynę. Samo nie przeskoczyło.

pzdr

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...