Guest Vaiu Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 hey a wiec problem jest taki aby jechac prosto musze trzymac kierownice troche skreconą w prawo gdy trzymam prosto to samochod skreca lekko w lewo poza tym wszystko ok skrecanie itp geometria ok czy to mogla kierownica sie sprzesunać czy co ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedroz Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 hey a wiec problem jest taki aby jechac prosto musze trzymac kierownice troche skreconą w prawo gdy trzymam prosto to samochod skreca lekko w lewo poza tym wszystko ok skrecanie itp geometria ok czy to mogla kierownica sie sprzesunać czy co ?? Raczej zbieznosc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vaiu Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 ok dzieki jakos na dniach pojade i zobacze co i jak ;] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sati26 Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 A mi znów pojawia sie coś takiego ze na suchym asfalcie skręca sie troszke ciezej w prawo. Zbiezność ustawiałem. Sprawdzali mi przednie zawieszenie i wyszło że jest ok na szarpakach. mimo to nie ma tego efektu jak jade po sniegu. Może ktoś ma pomysł ? pozdrawiam. Dziękuje za uwagi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ziomalok Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Mam pytanko ile biora za ustawienie zbierznosci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sati26 Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 No bo siedzisz po lewej stronie to zawsze jest ciezej w prawa strone. Nawet promien skretu w lewo jest mniejszy Tak to sobie tlumaczylem :wink: ale nie mialem pewnosci. Wielkie dzieki, bede spokojniejszy i skupie uwage na czyms innym bo w 15 letnim autku mozna zawsze co nieco do porobienia znalezc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vaiu Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 Mam pytanko ile biora za ustawienie zbierznosci 30 zl za sprawdzenie 50-60 za ustawienie umnie zbieznośc jest ok mozliwe ze wida opon jak na letnich bedzie tak samo to kierownice o kilka ząbkow dalej i luz mysle bedzie ;] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarki Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 umnie zbieznośc jest ok mozliwe ze wida opon jak na letnich bedzie tak samo to kierownice o kilka ząbkow dalej i luz mysle bedzie ;] A da się samemu przekreci kierownice bo u mnie tez lekko jest przekrecona w lewo? Co z poduszką? Pytam bo nigdy tego nie robiłem a jakos glupio by bylo gdyby poducha wybuchla od grzebania w kierownicy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedroz Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 Mam pytanko ile biora za ustawienie zbierznosci 30 zl za sprawdzenie 50-60 za ustawienie umnie zbieznośc jest ok mozliwe ze wida opon jak na letnich bedzie tak samo to kierownice o kilka ząbkow dalej i luz mysle bedzie ;] Ja tak mialem w zeszlym roku przed przesiadka na letnie gumy. Po wymianie i wywazeniu wszystko wrocilo do normy. Generalnie wydaje mi sie, ze skoro kierownica nie byla sciagana i fabrycznie jest zalozona, to nie ma potrzeby jej przestawiac. Bardziej bym sie skupil na dobrym ustawieniu zbieznosci, w koncu trzeba likwidowac przyczyny a nie skutki ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mathias1 Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 Miałem tak kiedyś, sprawdź po kolei: - ciśnienie w kołach (jak masz możliwość, to zmień gumy na inne - możesz pożyczyć całe koła, jak ktoś ma nissana) - sworznie i tuleje wahaczy - amortyzatorki U mnie skończyło się na wymianie amorków, ale może zatrzymasz się gdzieś w połowie. Jak nie odkręcałeś kierownicy i teraz jest krzywo, to nie należy jej przestawiać, tylko znaleźć przyczynę. Samo nie przeskoczyło. pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest karson Posted February 26, 2006 Share Posted February 26, 2006 Przyczyną ściągania na jedną stronę może byc tylko krzywa felga,opona z guzem,złe ciśnienie lub jakiś luz w zawieszeniu,nic innego . pozdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.