Guest Xzandafer Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 Oto troszkę na temat mojego projektu: Na początku był to Sunny 1.4LX, teraz mamy pod maską SR20DE tak więc myślę, że można go nazywać GTi, heh Silnik Obecnie wspomniane 2.0 (143KM) po remoncie (wymienione panewki i pierścienie tłoków, szlif wału), dość sporo splanowana głowica. poza tym: - wycięty katalizator - tłumik Upgrade Revolver Zawieszenie / układ jezdny - tarcze EBC Turbo Groove - klocki Ferodo Premium - sprężyny -35mm Platimexa - rewelacja! - opony Dunlop SP Sport 01 195/50R15 - felgi Exclusive Line Q 6,5x15" Wnętrze - fotele seria GTI - pasy szelkowe Sparco 4-pkt sztywne - kierownica Raid 36cm na dystansie 9cm - zegary Auto Gauge - na razie tylko temp. oleju Styling - tak jak w GTi, poza listewkami na błotniki Plany - wydech 2,5" kwas - SMT6 - CAI - fotele GTI do obszycia skórą; albo kubły Speed'a II czarne - czarne pasy szelkowe 4pkt NISMO - nowe malowanie :?: Fotki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 zapowiada sie ciekawie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 Dotrzyj dobrze silnik a moje graty neich czekają na Ciebie a jest to: - większa przepływka - wydech 57mm przelotowy - nowe wałki GT Świątek Będzie wesoło w klasie Profi tego maja coś czuje Ps. Auto twoje mi się podoba już takie jakie jest, jak bym miał w coś w nim inwestować to jedynie zderzak przedni od GTI i w nim zrobić dynamiczny doplyw poweitrza do seryjnej (narazie) puszki fitlra powietrza No wreszcie auto na chodzie, zaraz pierwsze kille będą Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adams Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 W kwesti oleju duzo dobrego slyszalem o Motul'u Competition 10W60. Do siebie bede na pewno taki lal (choc narazie mam jeszcze 5l nowego mobil'a). Nismo zapowiada sie swietnie -> projekt pierwsza klasa! Zycze wytrwalosci :!: :mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xzandafer Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 Na zderzak GTi od roku poluję i nic; oprócz zderzaka założę jeszcze progi od GTi (już mam) i te listewki na błotniki, których nikt nie może dostać... Jakby co, niech ktoś da mi cynk jak będzie okazja na te elementy Mam nadzieję, że do Maja uda mi się uzbierać kasę na graty od Coobcia i wstawić je do auta. Jeśli nie zdąrzę to na pewno do jesieni się z tym uwinę. Przechodząc do oleju ostatnio znalazłem Motul'a 5W40 300V Power, ponoć też dobry. Jak to jest z tymi olejami, czy któreś rodzaje lepsze są do turbo a inne do N/A?! Hmm, pewnie jak zwykle ostatecznie zdecyduje... okazja Dzięki wszystkim za miłe słowa! Będę się starał kręcić czasy podobne jak Sami... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 Dla turbo zdecydowanie lepszy olej będzie z wartością po "W" jak najwyższą, jak wiadomo w takim silniku sprężarka dosyć drastycznie podnosi jego temperarute i robi się z niego tłusta woda... Generalnie im grobiej się jeździ tym ta cyferka po W powinna stan na odpowiednio wysokim poziomie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiX Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 - tłumik Upgrade Revolver - ktoś chce kupić? A ile bys chciał za ten tłumik :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 ekipa NPT rosnie w sile 8) przy twoim odcieciu na 7500 walki sie sprawdza idealnie, my z Kuba tez ostro walczymy o wysokie obroty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xzandafer Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 - tłumik Upgrade Revolver - ktoś chce kupić? A ile bys chciał za ten tłumik :?: Powiedzmy pół ceny... 150zł [ Dodano: Czw 09 Mar, 2006 ] Z ostatnich rozmów z Coobciem mogę oznajmić, że wkrótce zamontuję prawdziwy rajdowy wydech... Ahh, marzenia o rajdówce powoli się spełniają Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 13, 2006 Share Posted March 13, 2006 Zapraszam do wawy na gratisowy montarz i na wycieczke do M.Grababowskiego celem sprawdzenia mocy, ew. jakieś drobne korekty przy silniczku strzelimy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KUMI Posted March 13, 2006 Share Posted March 13, 2006 Ostatnio miałem przyjemność przejechać się razem z Xandim jego furką.. już teraz widać wielką moc w tym autku pomimo ograniczonych obrotów (trzeba dotrzeć). Pomijając teraz jego furke trzeba dodać, że Xandi jest bardzo dobrym ziomkiem - zawsze chętnie doradzi co i jak zrobić z innym NISMO. Pozdro Ziom - powodzenia z projektem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xzandafer Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 No auto mam nadzieję będzie śmigać. Na razie przejechane mam 1600km na dotarciu więc jeszcze sporo przede mną. Generalnie powinienem się wyrobić do Bemowa. W najgorszym wypadku skończę docierać silnik jadąc na 1/4 mili i oliwę zmienimy u Coobcia Na olej mniej więcej się zdecydowałem. Zaleję raczej pełnym syntetykiem Castrol Formula RS 10W60. Z tego co czytałem w necie zalewają go nawet do WRX STI, które mają być katowane więc powinno być wsio ok. W najbliższych dniach powinienem zamontować dla pasażera fotel kubełkowy tak jak ma Kivi czy Kicek czyli do przyspawanych rur, żeby było jak najniżej. Mam więc do zaoferowania maniakom audio subwoofer z głośnikiem 25cm za niewielką cenę w skrzyni ok 50x40x35cm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 W najgorszym wypadku skończę docierać silnik jadąc na 1/4 mili i oliwę zmienimy u Coobcia Nie ma problemu na Bemowo zabire ze sobą dużą miseczkę, klucz 14 i klucz do odkręcania filtra oleju - damy sobie radę, na Bemowie są równe powieszchnie nie to co u mnie w Garage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest --Mlody-- Posted March 30, 2006 Share Posted March 30, 2006 ten skurwiały castrol palil sie u mnie jak stara ... aaaa, szkoda slow. Gówno . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xzandafer Posted March 30, 2006 Share Posted March 30, 2006 ten skurwiały castrol palil sie u mnie jak stara ... aaaa, szkoda slow. Gówno . Hmm :-s To co w takim razie proponujesz? :-k Zapewne Motula A czy coś jeszcze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 Kup Mobila 1 5w50 i przestań kąbinować... Ja pewno będe się wściekać ale na lotosie 10w40 bo wchiwli obecnej oczyszczam silnik Na chwile przed wjazdem na tor zmienie go. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bercik Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 Natomiast jeśli chodzi o stajla dążę do GTi look albo GTI-R look W twoim podpisie napisałeś ze potrzebujesz zderzak od N14 Gti lub Sr. A co powiesz na zderzak od GTiR. W poniedziałek jade do gościa obejrzeć taki właśnie zderzak. Podobno ma dwie sztuki. Jak by cie to interesowało to daj znac. Cena podobno ok.350zł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lowiec Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=94849521 spojrz na trzecia miniaturke.moze maja jeszcze. pozdrawiam slawek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KIVI Posted April 2, 2006 Share Posted April 2, 2006 Jak ktoś potrzebuje to mam kontakt na zderzak od gti-r-kopia niestety za 450 pln, ale bardzo ładny, kupiłem sobie taki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted April 2, 2006 Share Posted April 2, 2006 Lżejsze od orginału są one ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xzandafer Posted April 2, 2006 Share Posted April 2, 2006 Lżejsze od orginału są one ?? Całkiem możliwe, abs nie jest w końcu taki lekki a wtedy warto mieć "podróbę" heh! [ Dodano: Pon 03 Kwi, 2006 ] A wracając do spraw silnikowych. Dziś pierwszy raz po swapie dałem ostro w palnik. Niestety był wilgotny asfalt. Na 1ce udało się złapać przyczepność ale od 5000rpm dostał kopa i już mielił aż do odcinki. Niemniej jednak nic nie przerywa i moc rozwija jak trzeba. Trzeba jeszcze dać auto Samiemu żeby powiedział jak to się ma do Anonse GTi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sami Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 sam jestem ciekawy jak to bedzie jezdzilo... bardzo ciekawy ale pierwsze starcie chyba dopiero okolo 20tego bedzie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 O TO już silniczek dotarty i można by go sprwadzić jak się on ma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 O TO już silniczek dotarty i można by go sprwadzić jak się on ma no to na co czekacie?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xzandafer Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 Ja nie czekam Dziś przewiozłem Kumiego, więc może coś sypnie 'od siebie' W tą sobotę jadę na zlot hondziarzy, żeby stanąć na kresce z Cifem 4gen 1.6Si DOHC i z 1.6 VTEC. W przyszłym tygodniu pomiary na hamowni, a już 1 maja pierwszy start w SSS - w parze z Samim (co nie ). Także sprawy idą nawet pełną parą Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.