Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Sunny GTi by Xzandafer


Guest Xzandafer
 Share

Recommended Posts

Guest Xzandafer

Oto troszkę na temat mojego projektu:

 

Na początku był to Sunny 1.4LX, teraz mamy pod maską SR20DE tak więc myślę, że można go nazywać GTi, heh ;)

 

Silnik

Obecnie wspomniane 2.0 (143KM) po remoncie (wymienione panewki i pierścienie tłoków, szlif wału), dość sporo splanowana głowica.

 

poza tym:

- wycięty katalizator

- tłumik Upgrade Revolver

 

Zawieszenie / układ jezdny

- tarcze EBC Turbo Groove

- klocki Ferodo Premium

- sprężyny -35mm Platimexa - rewelacja!

- opony Dunlop SP Sport 01 195/50R15

- felgi Exclusive Line Q 6,5x15"

 

Wnętrze

- fotele seria GTI

- pasy szelkowe Sparco 4-pkt sztywne

- kierownica Raid 36cm na dystansie 9cm

- zegary Auto Gauge - na razie tylko temp. oleju

 

Styling

- tak jak w GTi, poza listewkami na błotniki ;)

 

Plany

- wydech 2,5" kwas

- SMT6

- CAI

- fotele GTI do obszycia skórą; albo kubły Speed'a II czarne

- czarne pasy szelkowe 4pkt NISMO

- nowe malowanie :?:

 

Fotki

 

img0180yy3.th.jpg img0200rn7.th.jpg img0201wc9.th.jpg img0202oc0.th.jpg img0203ry8.th.jpg img0206cj3.th.jpg img0208cm9.th.jpg img0211lp6.th.jpg img0218vt9.th.jpg img0224iz3.th.jpg img0224iz3.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dotrzyj dobrze silnik a moje graty neich czekają na Ciebie a jest to:

- większa przepływka

- wydech 57mm przelotowy

- nowe wałki GT Świątek

 

Będzie wesoło w klasie Profi tego maja coś czuje :D

 

Ps. Auto twoje mi się podoba już takie jakie jest, jak bym miał w coś w nim inwestować to jedynie zderzak przedni od GTI i w nim zrobić dynamiczny doplyw poweitrza do seryjnej (narazie) puszki fitlra powietrza

 

No wreszcie auto na chodzie, zaraz pierwsze kille będą :P

Link to comment
Share on other sites

W kwesti oleju duzo dobrego slyszalem o Motul'u Competition 10W60. Do siebie bede na pewno taki lal (choc narazie mam jeszcze 5l nowego mobil'a).

Nismo zapowiada sie swietnie -> projekt pierwsza klasa! Zycze wytrwalosci :!: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Guest Xzandafer

Na zderzak GTi od roku poluję i nic; oprócz zderzaka założę jeszcze progi od GTi (już mam) i te listewki na błotniki, których nikt nie może dostać... Jakby co, niech ktoś da mi cynk jak będzie okazja na te elementy ;)

 

Mam nadzieję, że do Maja uda mi się uzbierać kasę na graty od Coobcia i wstawić je do auta. Jeśli nie zdąrzę to na pewno do jesieni się z tym uwinę.

Przechodząc do oleju ostatnio znalazłem Motul'a 5W40 300V Power, ponoć też dobry. Jak to jest z tymi olejami, czy któreś rodzaje lepsze są do turbo a inne do N/A?! Hmm, pewnie jak zwykle ostatecznie zdecyduje... okazja ;)

 

Dzięki wszystkim za miłe słowa! :) Będę się starał kręcić czasy podobne jak Sami... :D

Link to comment
Share on other sites

Dla turbo zdecydowanie lepszy olej będzie z wartością po "W" jak najwyższą, jak wiadomo w takim silniku sprężarka dosyć drastycznie podnosi jego temperarute i robi się z niego tłusta woda...

 

Generalnie im grobiej się jeździ tym ta cyferka po W powinna stan na odpowiednio wysokim poziomie.

Link to comment
Share on other sites

Guest Xzandafer

- tłumik Upgrade Revolver - ktoś chce kupić? :)

A ile bys chciał za ten tłumik :?:

Powiedzmy pół ceny... 150zł

 

[ Dodano: Czw 09 Mar, 2006 ]

Z ostatnich rozmów z Coobciem mogę oznajmić, że wkrótce zamontuję prawdziwy rajdowy wydech... :) Ahh, marzenia o rajdówce powoli się spełniają ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Zapraszam do wawy na gratisowy montarz i na wycieczke do M.Grababowskiego celem sprawdzenia mocy, ew. jakieś drobne korekty przy silniczku strzelimy :)

Link to comment
Share on other sites

Ostatnio miałem przyjemność przejechać się razem z Xandim jego furką.. już teraz widać wielką moc w tym autku pomimo ograniczonych obrotów (trzeba dotrzeć). Pomijając teraz jego furke trzeba dodać, że Xandi jest bardzo dobrym ziomkiem - zawsze chętnie doradzi co i jak zrobić z innym NISMO. Pozdro Ziom - powodzenia z projektem :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Xzandafer

No auto mam nadzieję będzie śmigać. Na razie przejechane mam 1600km na dotarciu więc jeszcze sporo przede mną. Generalnie powinienem się wyrobić do Bemowa. W najgorszym wypadku skończę docierać silnik jadąc na 1/4 mili i oliwę zmienimy u Coobcia ;)

Na olej mniej więcej się zdecydowałem. Zaleję raczej pełnym syntetykiem Castrol Formula RS 10W60. Z tego co czytałem w necie zalewają go nawet do WRX STI, które mają być katowane więc powinno być wsio ok.

 

W najbliższych dniach powinienem zamontować dla pasażera fotel kubełkowy tak jak ma Kivi czy Kicek czyli do przyspawanych rur, żeby było jak najniżej.

Mam więc do zaoferowania maniakom audio subwoofer z głośnikiem 25cm za niewielką cenę w skrzyni ok 50x40x35cm :)

Link to comment
Share on other sites

W najgorszym wypadku skończę docierać silnik jadąc na 1/4 mili i oliwę zmienimy u Coobcia

Nie ma problemu na Bemowo zabire ze sobą dużą miseczkę, klucz 14 i klucz do odkręcania filtra oleju - damy sobie radę, na Bemowie są równe powieszchnie nie to co u mnie w Garage ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Xzandafer
ten skurwiały castrol palil sie u mnie jak stara ... aaaa, szkoda slow. Gówno .

Hmm :-s To co w takim razie proponujesz? :-k Zapewne Motula :) A czy coś jeszcze?

Link to comment
Share on other sites

Kup Mobila 1 5w50 i przestań kąbinować... Ja pewno będe się wściekać ale na lotosie 10w40 bo wchiwli obecnej oczyszczam silnik :D

Na chwile przed wjazdem na tor zmienie go.

Link to comment
Share on other sites

Guest bercik
Natomiast jeśli chodzi o stajla dążę do GTi look albo GTI-R look

 

W twoim podpisie napisałeś ze potrzebujesz zderzak od N14 Gti lub Sr. A co powiesz na zderzak od GTiR. W poniedziałek jade do gościa obejrzeć taki właśnie zderzak. Podobno ma dwie sztuki. Jak by cie to interesowało to daj znac. Cena podobno ok.350zł.

Link to comment
Share on other sites

Guest Xzandafer
Lżejsze od orginału są one :D ??

Całkiem możliwe, abs nie jest w końcu taki lekki a wtedy warto mieć "podróbę" heh! :D

 

[ Dodano: Pon 03 Kwi, 2006 ]

A wracając do spraw silnikowych. Dziś pierwszy raz po swapie dałem ostro w palnik. Niestety był wilgotny asfalt. Na 1ce udało się złapać przyczepność ale od 5000rpm dostał kopa i już mielił aż do odcinki. Niemniej jednak nic nie przerywa i moc rozwija jak trzeba. Trzeba jeszcze dać auto Samiemu żeby powiedział jak to się ma do Anonse GTi ;)

Link to comment
Share on other sites

O TO już silniczek dotarty i można by go sprwadzić jak się on ma :D

Link to comment
Share on other sites

O TO już silniczek dotarty i można by go sprwadzić jak się on ma :D

 

no to na co czekacie??

Link to comment
Share on other sites

Guest Xzandafer

Ja nie czekam :D Dziś przewiozłem Kumiego, więc może coś sypnie 'od siebie' :) W tą sobotę jadę na zlot hondziarzy, żeby stanąć na kresce z Cifem 4gen 1.6Si DOHC i z 1.6 VTEC. W przyszłym tygodniu pomiary na hamowni, a już 1 maja pierwszy start w SSS - w parze z Samim (co nie ;) ). Także sprawy idą nawet pełną parą :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...