Guest pavoolon Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 Silnik: SR20De seryjnie 130 koni Mody poprawiajace osiagi: - walki rozrzadu Swiatek GT 276 stopni - kolektor wydechowy z Almery GTI - usuniete katalizatory - przelotowy wydech o srednicy 54 mm - fabrycznie brak EGR - filtr stozkowy - przyspieszony zaplon - SMT6 Uklad jezdny: - sprezyny Eibach ProKit -30 mm - na lato kola 205/50/16 Wyglad: auto prezentuje cichociemny styl, jedyna modifikacja zewnetrzna jest zderzak przedni z wersji GT, w przyszlosci dojda do tego przyciemnione szyby i moze jakies detale, ale samochod napewno nie bedzie zbytnio odbiegal wizualnie od serii Plany: na ten temat sie nie rozpisuje, czas pokaze Filmy: z zewnatrz: http://media.putfile.com/P825000391 pojedynek z vectra V6: http://media.putfile.com/V6kill , http://media.putfile.com/V6kill2 zabawa na rondzie: http://media.putfile.com/primera-drift juz na nowych walkach: http://www.zippyvideos.com/9484643283195156/p1010015/ Zdjecia: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 Tak jak się umawialiśmy dzisaj Pavoolon do mnie wpadł, podłączyliśmy SMT6 następnie BRT wystroił prosiaka - różnica kolosalna w sosunku do tego co było... Ps. mam wieści z Hamowni - 159KM, no niech teraz wlasciciel wklei wykres Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akarczma Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 wykres,wykres Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 ładny przyrost 29 koni...gratki...kto ci stroił auto?? i dlaczego nie Kivi :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BRS Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 znaczy po wymianie walkow itd autko niebylo strojone? i dopiero teraz ktos sie pobaawil i skonfigurowal "jak trza" ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 jesli dzis podpieli prosie to na czym power glowo mial byc strojony :?: w krakowie wszystko sie robi w jedno popoludnie :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 nedza w kraju wiec bylo podpiete i wystrojone dopiero teraz. okazalo sie ze momentami AFR dochodzil do 19 :!: w tym miejscu wielkie dzieki dla Kuby i BRT z Tomaracing :mrgreen: na papierze dane wyszly troche dziwne, moment jak seria. auto bylo hamowanie bez koncowego tlumika bo mu sie odpadlo po drodze czyli wydech sie konczyl na wysokosci tylnej osi, co moze wyjasniac niewielki moment obrotowy. w kazdym razie jestem bardzo zadowolony, auto za***rdala az milo wydajac przy tym mnostwo ciekawych dzwiekow 8) nastepny etap to podniesienie odcinki bo widac ze silnik chce sie krecic wyzej i zabawa z glowica ale to za jakis czas dopiero. musi peknac granica 180 :pomysl: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 Dołączam się do gratulacji i z przyjemnością obserwuje dalsze mody, a jak tam z gazem, bo rozumiem że wykres na PB... , teraz musisz wystroić od nowa instalke gazu, ciekaw jestem tylko jak tam będzie to z smt współpracowało bo to tak jak byś miał dwie świnki... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 wykres mocy wyglada bardzo ladnie troche slabiej przebieg momentu ale wplywaja na to tez walki zmieniajac charekterystyke. dobrze ze wreszcie sie udalo przeprowadzic cala wycieczko-operacje ciekawe ile u mnie wypluje... :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Albin Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 Gratulacje!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 Aż się prosi żeby zakręci motor przynajmniej do 7300, kazde podniesienie odcinki to dodatkowe KM Pocieszajacy jest ten pik momentu obr. na samej górze - widać żę dopiero tam buduje się moment obr ale odrazujuz jest odcinka... Hehe Jak Twoj przedni zderzak ładnie pasuje do moich błotników Ps. CO za dzień to był wydawać by się mogło że nic się nie uda, tłumik nam odpadł jak opuszczaliśmy DA GRASSO passa nieszczęść no ale udało się. A Przy okazji się wyszło jaki to wpływ ma gaz na temperature w komorze spalania, PAvoolon ma AFR GAZU na bezpeicznym poziomie ok 10,3:1 a mimo to spaliny wywalane z rury byly tak gorące żę przegrzały szerokopasmowąsonde Lambda po dokreceniu 2 i 3 do konca masakra... To u mnie jak było turbo to takie zajawisko wystąpiło dopiero po ponag godzinie pałowania motoru a tu po parunastu sekundach, no masakra dla silnika ten GAZIK... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 no trzeba przyznac ze duzo sie dzialo jak na jeden dzien szkoda ze tak daleko do wawy to by takich spotkan bylo znacznie wiecej. wykres jest oczywiscie na beznzynie, gazu zapomnialem zmierzyc hehe ale poprawilo sie bardzo na obu paliwach. zreszta na LPG i tak go nie krece bo pomimo idealnego AFR temperatura spalin jest wyzsza niz na benzynie, a przy normalnej jezdzie nic sie nie dzieje Grzesiek Twoja fura zabija moja momentem, kiedys sie musimy ustawic na kresce i sprawdzic w praktyce jak to wyglada :grin: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 Szkoda że po strojeniu się drogi raz nie sprawdziliśmy... Ale lepsze porownanie masz chyba z tą kolegi bejca 318IS - ktora od 60 do 200km/h leciałą z Tobą łep w łep - WYLECZ JĄ TERAZ i daj znać czy dostatecznie męska jest różnica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akarczma Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 o Pavoolon ukradli Ci z alu felg zatrzaski tak jak mi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 pojedynek z 318 bedzie to tylko kwestia czasu, co do kapsli na kolach to przez jakis czas mialem zdjete, teraz siedza z powrotem. ale fajnie sie jezdzi, na pierwszych 3 biegach wciska w fotel juz od 2500 obr a przed strojeniem auto prawie stalo w miejscu po dodaniu gazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 Szkoda że przed strojeniem nie było okazji go zmierzyć... Ale po strojeniu naprawde różnica jest kolosalna aż te wartości momentu z hamowni zaczynają się byś mało realne - wszystko nam wyjaśni pojedynek z rolowańca z 318IS jak pamiętam II bieg 60km/h i dzida do 200km/h, czekamy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 troche sie impreza przeciagnie, auto na dniach idzie do lakiernika, przedni zderzak bedzie wreszcie czerwony, przy okazji wszystkie listwy tez Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 to bedzie wygladal zawodowo 8) po tym liftingu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 no no o wyglądzie nie mozna zapomnieć :razz: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 jak juz bedzie stal na alu 16 i nizszych sprezynach to wrzuce foty, roznica powinna byc spora :grin: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 Pavoolon tak wiele kminilem na temat twojego przebeigu momentu obrotowego i wydaje mi się że przydał by CI się taki CAI jak u GREGA - w stosunku do stożka tal luźno rzuconego dodał 3KM i co najwarzniejsza poprawił dół - jutro u siebie strugam CAI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 prawdziwy CAI moglby cos pomoc, choc wydaje mi sie ze swoj udzial w spadku momentu ma tez brak wydechu. wypadaloby sie znow udac na hamownie po zalozeniu tlumika i to sprawdzic, bo jednak duzo krotsza rura powoduje spadek cisnienia i zaklocenie zjawisk falowych Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 w Sunnym GTI zaówarz o ile masz krotszą rure i tego zjawiska nie ma... W nissan performance magazine dawali projekt 200konnego N/A tam wydech miał ok 120 długości i średnice 76mm - dodawał moc w całym zakresie, dosłownie od obrotów jałowych, dla SR20DE im krotszy i grobszy wydech tym lepiej. Przykład GREG chociazby... Ja się domyślam że w SR20 jest tak zbudowana głowica w stosunku do OPLI i FORDÓW mamy cienkie zawory, stosunkowo duże kanały w głowicy do tego znacznie pełniejsze walki rozrzadu a nie takie kikuty trujkątne i to może sprawaić że tak doskonale się spisują luźniutkie wydechy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 zobaczymy ile Tobie wypluje hamownia, jesli spadnie moment wzgledem ostatniego pomiaru to bedzie wiadomo ze przez walki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 hehe no do 5.500 obr.min nic się u mnie nie dzieje hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.