Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

PavoolonPrimera Facelift :]


Guest pavoolon
 Share

Recommended Posts

Guest pavoolon

Silnik: SR20De seryjnie 130 koni

 

Mody poprawiajace osiagi:

 

- walki rozrzadu Swiatek GT 276 stopni

- kolektor wydechowy z Almery GTI

- usuniete katalizatory

- przelotowy wydech o srednicy 54 mm

- fabrycznie brak EGR

- filtr stozkowy

- przyspieszony zaplon

- SMT6

 

Uklad jezdny:

 

- sprezyny Eibach ProKit -30 mm

- na lato kola 205/50/16

 

Wyglad:

 

auto prezentuje cichociemny styl, jedyna modifikacja zewnetrzna jest zderzak przedni z wersji GT, w przyszlosci dojda do tego przyciemnione szyby i moze jakies detale, ale samochod napewno nie bedzie zbytnio odbiegal wizualnie od serii

 

Plany:

 

na ten temat sie nie rozpisuje, czas pokaze :P

 

Filmy:

 

z zewnatrz: http://media.putfile.com/P825000391

 

pojedynek z vectra V6: http://media.putfile.com/V6kill , http://media.putfile.com/V6kill2

 

zabawa na rondzie: http://media.putfile.com/primera-drift

 

juz na nowych walkach: http://www.zippyvideos.com/9484643283195156/p1010015/

 

Zdjecia:

 

P8270028.jpg

 

P8270029.jpg

 

PA040031.JPG

 

PA040037.JPG

Link to comment
Share on other sites

Tak jak się umawialiśmy dzisaj Pavoolon do mnie wpadł, podłączyliśmy SMT6 następnie BRT wystroił prosiaka - różnica kolosalna w sosunku do tego co było...

 

Ps. mam wieści z Hamowni - 159KM, no niech teraz wlasciciel wklei wykres :D

Link to comment
Share on other sites

Guest pavoolon

sr20019nl.jpg

 

nedza w kraju wiec bylo podpiete i wystrojone dopiero teraz. okazalo sie ze momentami AFR dochodzil do 19 :!: w tym miejscu wielkie dzieki dla Kuby i BRT z Tomaracing :mrgreen: na papierze dane wyszly troche dziwne, moment jak seria. auto bylo hamowanie bez koncowego tlumika bo mu sie odpadlo po drodze :lol: czyli wydech sie konczyl na wysokosci tylnej osi, co moze wyjasniac niewielki moment obrotowy. w kazdym razie jestem bardzo zadowolony, auto za***rdala az milo wydajac przy tym mnostwo ciekawych dzwiekow 8) nastepny etap to podniesienie odcinki bo widac ze silnik chce sie krecic wyzej i zabawa z glowica ale to za jakis czas dopiero. musi peknac granica 180 :pomysl:

x29db.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dołączam się do gratulacji i z przyjemnością obserwuje dalsze mody, a jak tam z gazem, bo rozumiem że wykres na PB... , teraz musisz wystroić od nowa instalke gazu, ciekaw jestem tylko jak tam będzie to z smt współpracowało bo to tak jak byś miał dwie świnki...

Link to comment
Share on other sites

wykres mocy wyglada bardzo ladnie troche slabiej przebieg momentu ale wplywaja na to tez walki zmieniajac charekterystyke. dobrze ze wreszcie sie udalo przeprowadzic cala wycieczko-operacje :) ciekawe ile u mnie wypluje... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Aż się prosi żeby zakręci motor przynajmniej do 7300, kazde podniesienie odcinki to dodatkowe KM :)

Pocieszajacy jest ten pik momentu obr. na samej górze - widać żę dopiero tam buduje się moment obr ale odrazujuz jest odcinka...

 

Hehe Jak Twoj przedni zderzak ładnie pasuje do moich błotników :)

Ps. CO za dzień to był wydawać by się mogło że nic się nie uda, tłumik nam odpadł jak opuszczaliśmy DA GRASSO passa nieszczęść no ale udało się.

 

A Przy okazji się wyszło jaki to wpływ ma gaz na temperature w komorze spalania, PAvoolon ma AFR GAZU na bezpeicznym poziomie ok 10,3:1 a mimo to spaliny wywalane z rury byly tak gorące żę przegrzały szerokopasmowąsonde Lambda po dokreceniu 2 i 3 do konca masakra...

To u mnie jak było turbo to takie zajawisko wystąpiło dopiero po ponag godzinie pałowania motoru a tu po parunastu sekundach, no masakra dla silnika ten GAZIK...

Link to comment
Share on other sites

Guest pavoolon

no trzeba przyznac ze duzo sie dzialo jak na jeden dzien :lol: szkoda ze tak daleko do wawy to by takich spotkan bylo znacznie wiecej. wykres jest oczywiscie na beznzynie, gazu zapomnialem zmierzyc hehe ale poprawilo sie bardzo na obu paliwach. zreszta na LPG i tak go nie krece bo pomimo idealnego AFR temperatura spalin jest wyzsza niz na benzynie, a przy normalnej jezdzie nic sie nie dzieje

 

Grzesiek Twoja fura zabija moja momentem, kiedys sie musimy ustawic na kresce i sprawdzic w praktyce jak to wyglada :grin:

Link to comment
Share on other sites

Szkoda że po strojeniu się drogi raz nie sprawdziliśmy...

Ale lepsze porownanie masz chyba z tą kolegi bejca 318IS - ktora od 60 do 200km/h leciałą z Tobą łep w łep - WYLECZ JĄ TERAZ i daj znać czy dostatecznie męska jest różnica :)

Link to comment
Share on other sites

Guest pavoolon

pojedynek z 318 bedzie to tylko kwestia czasu, co do kapsli na kolach to przez jakis czas mialem zdjete, teraz siedza z powrotem. ale fajnie sie jezdzi, na pierwszych 3 biegach wciska w fotel juz od 2500 obr a przed strojeniem auto prawie stalo w miejscu po dodaniu gazu

Link to comment
Share on other sites

Szkoda że przed strojeniem nie było okazji go zmierzyć... Ale po strojeniu naprawde różnica jest kolosalna aż te wartości momentu z hamowni zaczynają się byś mało realne - wszystko nam wyjaśni pojedynek z rolowańca z 318IS jak pamiętam II bieg 60km/h i dzida do 200km/h, czekamy... :D

Link to comment
Share on other sites

Guest pavoolon

troche sie impreza przeciagnie, auto na dniach idzie do lakiernika, przedni zderzak bedzie wreszcie czerwony, przy okazji wszystkie listwy tez ;)

Link to comment
Share on other sites

Pavoolon tak wiele kminilem na temat twojego przebeigu momentu obrotowego i wydaje mi się że przydał by CI się taki CAI jak u GREGA - w stosunku do stożka tal luźno rzuconego dodał 3KM i co najwarzniejsza poprawił dół - jutro u siebie strugam CAI.

Link to comment
Share on other sites

Guest pavoolon

prawdziwy CAI moglby cos pomoc, choc wydaje mi sie ze swoj udzial w spadku momentu ma tez brak wydechu. wypadaloby sie znow udac na hamownie po zalozeniu tlumika i to sprawdzic, bo jednak duzo krotsza rura powoduje spadek cisnienia i zaklocenie zjawisk falowych

Link to comment
Share on other sites

w Sunnym GTI zaówarz o ile masz krotszą rure i tego zjawiska nie ma...

W nissan performance magazine dawali projekt 200konnego N/A tam wydech miał ok 120 długości i średnice 76mm - dodawał moc w całym zakresie, dosłownie od obrotów jałowych, dla SR20DE im krotszy i grobszy wydech tym lepiej.

 

Przykład GREG chociazby...

 

Ja się domyślam że w SR20 jest tak zbudowana głowica w stosunku do OPLI i FORDÓW mamy cienkie zawory, stosunkowo duże kanały w głowicy do tego znacznie pełniejsze walki rozrzadu a nie takie kikuty trujkątne i to może sprawaić że tak doskonale się spisują luźniutkie wydechy.

Link to comment
Share on other sites

Guest pavoolon

zobaczymy ile Tobie wypluje hamownia, jesli spadnie moment wzgledem ostatniego pomiaru to bedzie wiadomo ze przez walki

Link to comment
Share on other sites

hehe no do 5.500 obr.min nic się u mnie nie dzieje hehe :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...