Guest Kicek Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Rajdową bude kupiłem(17.02.2006) od Jacka (N14GTiTurbo), dzieki naszemu Coobciowi za co jeszcze raz dziekuje... silnik: SR20DE obecnie sie remontuje skrzynia: seria zawieszenie: seria układ hamulcowy: podobno seria, ale niech coobcio sie wypowie oraz brak ABSu wnetrze: klatka wygląd zewnętrzny: maska z włókna(4.5 kilo), zaspawane listwy i tylna klapa, zapinki 2B racing oraz omp, alu 15 cali prolinealloy... Plany(do Kwietnia): -poskładać to wszystko i docierać silniczek -kubły -pasy (dzieki coobcio) Dalsze plany: -suszarka -gwint -profi układ wydechowy Fotki: Dawcą organów jest moj 100NXGTi o to serduszko SR20DE: Musiałem zdemontować cały środek aby dostać sie do nagrzewnicy i tego ustrojstwa od nawiewu powierza: Silniczek został umieszczony nad tylną osią w Sunny Travel(Y10), ciekawe jak to jeździ bokami . Oczywiście zartuje, silnik pojechał na remoncik kapitalny co by sie przy doładowaniu nie wysypał 8) : Projekt idzie z dnia na dzień sprawnie i jak narazie mam kłopot z dobraniem lakieru oraz ze znaleźeniem ori zderzaka przedniego od GTi :cry: Spojler na klape ori od GTi już mam... Jutro zapodam reszte fotek... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 zapowiada sie niezle powodzenia w dalszym przebiegu projektu, bardzo mi sie podoba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 NO Kicek masz to o czym marzyleś RAjdowa buda z klatką, teraz bedziesz mogł w studenckich KJSach dwać ostro i to chyba profi przygotowanym autem. Co do hebli to z tego co pamiętam to masz klocki EBC GREEN i nowe tarcze Brembo no i wywalony ten totalnie nie potrzebny ABS (w tym przypadku) Z chęcią będe zaglądał do tego projektu i patrzył co już ulepiłeś. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bastek Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Oj będzie kolejna porządna maszyna! Super! Powodzenia! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 już trzecie Sunny GTI w Nissan Power Team Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 fajny projekt...ech mi tez sie taki marzy :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Już ja Cie znam, marudził byś że stare auto i że trzszczy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 to w Lublinie będą męskie nyski: kicek, akarczma, i moja turbo primka trzymam kciuki za projekt p.s nie akładaj tylko panewek od traktora i nie lej lotosa 15w... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kicek Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 p.s nie akładaj tylko panewek od traktora i nie lej lotosa 15w... n oszzz Tyyyyy to miała być tajemnica :twisted: :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xzandafer Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Bardzo fajny projekt Kicek... Mój będzie szedł w podobnym kierunku. Piękna maska, no i klateczka. Bardzo fajny kubeł z homologacją można kupić u Bimarco. 1) Dakar: http://bimarco.pl/dakar.html 2) Expert: http://bimarco.pl/expert.html Życzę powodzenia! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kicek Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Dziś szukałem zderzaka albo chociaż dokładki, mega lipa nic nigdzie nie ma do GTi :sad: Kubełki znalazłem po 350zł za sztuke nowe OMP, Bimarco i chyba jakiś Jacky... Zostaje jeszcze szyba drzwi prawych, prowadnica szyby i to poszycie materiałowe drzwi... Jak ktoś coś ma dawajcie znać czy Tu czy na PW !! Co sądzicie o wycieraczce z tyłu? Klapa i tak jest do malowania, spojler ori od GTi nie przysłoni mocowań poprzedniego... Jak na płasko to wycieraczka OUT? Z tylnych lamp są usnięte pomarańczowe odblaski kierunkowskazów, co dało efekt ala M3? Co sądzicie o takim modzie tylnych lamp? :?: :?: :?: :mrgreen: I jakie macie pomysły na umiejscowienie tablicy w tylnym zderzaku? Jakaś płytka wnęka żeby nie ciąć wzmocnienia zderzaka? Czekam na wasze pomysły :!: 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xzandafer Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Ja u siebie wycieraczkę wyciągnąłem... Jeśli nie będziesz jeździł nim w kilkuset-kilometrowe wyprawy to nie będzie Ci potrzebna. Qrcze, szkoda że ta klapa jest gładka - mi się nie podoba. Najlepiej byłoby znaleźć klapę od jakiegoś Sunnego i zrobić na nowo... Najlepiej klapę od 1.4 to się od razu pozbędziesz tych otworów a na lotkę sobie nawiercisz nowe tak jak ja to zrobiłem... No i problem z rejestracją też z głowy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 skolei mi się gładka klapa w sunnym badzo podoba, jakieś napisiki na niej dać... Lampy ywszły bardzo ciekawie. Spoko na dobrej drodze jesteś Ps. dobra cena jak na kubly OMP - kusi mnie nie ukrywam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Przemo78 Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 Lampy masz wypaśne Nareszcie mogę ujrzeć to cudo, trzymam qciuki za projekt Dlatego że część w nim jest z mojego To już drugi sunniak z moimi wnętrznościami Miło Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sami Posted February 26, 2006 Share Posted February 26, 2006 rewelka... przedewszystkim ta klatka i brak ABSu mi sie podoba Klapa na tyl wprawdzie nie w moim stylu, ale reszta ok Co do ABSu - jak to tam u Ciebie jest rozwiazane?? ja tez chce u siebie wywalic te 15kg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 On Ma ABS profesjonalnie wywalony, na orginalnych przewodach z 1,4 LX... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sami Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 czyli wystarczy kupic przewody hamulcowe z 1,4?? czy jak. Przed majem musze to zrobic!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kicek Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 Sami, wrzuce fotke z pod maski... Chwilowo brak czasu i kaski wiec auto odpoczywa :oops: :sad: znalazłem ciekawy filmik, niby to GTi-R ale do takiego....... pip pip pip będe zmierzał... ---->klik N14GTi-R<-------- Polecam :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 Czyli jednak suszareczke będzie grana Ps. sami nie ma co się mazać, potrzebne CI są dwa przewody, w sunnym GTI jest prosty ABS, jak będe u Kiviego to zrobie fotke i CI pokarze. Dwa nowe przewody idą z serva do tych dwujników co są na budzie na wysokosci kolektora ssacego a dalej juz te co masz lecą do kół... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sami Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 klasa, dzieki chlopaki, czekam na fotki a ten gti-r calkiem calkiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 a jak to jest w zywaleniem ABS-u w almerze gti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 tak samo jak w kazdym innym wozie... Wywalasz pompe abes, sterownik wiązke i dorabiasz część przewodów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sami Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 widzisz Gre?? dziecinada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bastek Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Sami, mogę się z Tobą zamienić układem hamulcowym. :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kicek Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 No to moge napisać co nie co o projekcie 8) Silnik który kupiłem w czerwcu, okazał sie total śmietnikiem. Jakiś druciarz zamiast zrobić szlif wału, założył na 2gi korbowód nadwymiarowe panewki. Wał na tym drugim korbowodzie uciekł aż na 3 szlif(w nissanie możliwy jest tylko jeden szlif wału), zrobił sie taki luz ze zaworki spotykały sie z tłokiem :neutral: . Kupiłem drugi silnik i tu WIELKIE PODZIEKOWANIA DLA COOBCIA za odsprzedanie silniczka który okazał sie total nominałem :shock: :shock: . Wał, korbowody i tłoki zostaną zamontowane w moim bloku. Silniczek dostnie nowe nominalne paneweczki, nowe pierścionki i wszystkie uszczelki i symeringi. Obecnie czekam na panewki i pierścienie... Mam nadzieje ze pod koniec przyszłego tygodnia silniczek bedzie gotowy :wink: Fotka z wizyty u Coobcia, wracałem do Lublina Sunnym który miał dwa silniki. Na trasie nie było na Mnie kozaka :mrgreen:, razem 225 koni z 3.4 litra wynik marny ale V8 robi swoje: Z nudów zakupiłem tarcze do zegarów, i ostrzegam ze wszyscy twierdza że to Plug%Play a w rzeczywistości jest inaczej. Do ustawianie w poprawnych pozycjach wskazówek potrzeba drugich takich samych zegarów... Kompletuje powoli niezbędne wskaźniki dodatkowe, pierwszy już mam jest nim ciśnienie oleju... Narazie to tyle... Pozdro 600 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.