Guest heineken72 Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Miałem pękniętą konstrukcje stalową wewnatrz fotela kierowcy w primerze P10. Rozebrałem tapicerkę wyciagnąłem gąbkę i pospawałem elementy jak powinny być. Wszystko do kupy złozyłem, podkleiłem wykruszoną gabkę i założyłem tapicerkę, zauwazyłem jednak że fotel ma luzy. Jak hamuje gwałtownie to fotel potrafi się odchylac przód-tył o 3-4 cm. Czy ktos miał podobny problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Może nie aż o 3-4 cm, ale się zdarza, że czuć luzy. Wszystko się widocznie w jakimś stopniu zużywa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest indygox Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 Tak- ja mam podobny problem z fotelem nie dośc że skrzypi coś wewnatrz to jeszcze przy nocnym hamowaniu odchyla sie do przodu, nie wiem co z tym zrobic bo zaczyna mnie to denerwować Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heineken72 Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Fobek ...kupił na giełdzie nowe fotele, jak stare rozbierze i zajzy to poklikam z nim by napisał o co chodzi tam... aby nie rozbierac swoich. Pozd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted May 10, 2006 Share Posted May 10, 2006 Mam też taki problem. Już raz skasowałem ten luz, ale mniej więcej po dwóch latach znowu się pojawił. Zrobiłem to w następujący sposób. Odkręciłem fotele i wyjąłem z auta. Zdjąłem plastiki z obustron oparcia na dole. Niestety bez rozebrania tapicerki nie da się ich całkowicie zdjąć. Sruby mają zatyczki, które bardzo trudno wydłubać, bo są dość głęboko. jak już się uda, to mozna pod plastik włozyć klucz i dokręcić śruby. Tylko nie za mocno, bo będą problemy z regulacją oparcia. Powodzenia! [ Dodano: Sro 10 Maj, 2006 11:09 ] Jeszcze raz ja. Może nie dość jasno napisałem, że ja nie zdejmowałem całkowicie plastików, tylko je odgiąłem ile sie dąło po zdjęciu zatyczek i włozyłem klucz, żeby dokręcić śruby znajdujące sie pod nimi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.