Guest Mara Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 Witam Ostatnimi czasy duż czytałem o BLOSIE i szczerze powiem, że się napaliłem Niestety nie znam się za bardzo na mechanice samochodowej, choć staram się ciągle uczyć Stąd moje pytanie. Mam zwykły filtr powietrza w takiej plastikowej obudowie, a chciałbym założyć najpierw stożek (coś na styl CAI) a później BLOSA. Niestety jak przeglądam fora i zdjęcia nigdzie nie widze już takiej obudowy filtra tylko zwykłą rurę założoną chyba bezpośrednio na przepustnicę (mam rację??). Może próbowałbym to jakoś zdjąć gdyby nie plątanina, wężyków, przewodów, a i po otwarciu obudowy filtra i wyjęciu go widzę tam jakieś dziwne ustrojstwa (chyba elektronika jakaś) co skutecznie zniechęca mnie do dalszej penetracji:( Prosze aby ktoś wytłumaczył mi łopatologicznie jak do tego się zabrać... Acha i jeżeli wywale obudowę to co stanie się z podciśnieniem?? Z góry dziękuje za odpowiedź... Pozdrawiam Marek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polak Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 Witam Ostatnimi czasy duż czytałem o BLOSIE i szczerze powiem, że się napaliłem Niestety nie znam się za bardzo na mechanice samochodowej, choć staram się ciągle uczyć Stąd moje pytanie. Mam zwykły filtr powietrza w takiej plastikowej obudowie, a chciałbym założyć najpierw stożek (coś na styl CAI) a później BLOSA. Niestety jak przeglądam fora i zdjęcia nigdzie nie widze już takiej obudowy filtra tylko zwykłą rurę założoną chyba bezpośrednio na przepustnicę (mam rację??). Może próbowałbym to jakoś zdjąć gdyby nie plątanina, wężyków, przewodów, a i po otwarciu obudowy filtra i wyjęciu go widzę tam jakieś dziwne ustrojstwa (chyba elektronika jakaś) co skutecznie zniechęca mnie do dalszej penetracji:( Prosze aby ktoś wytłumaczył mi łopatologicznie jak do tego się zabrać... Acha i jeżeli wywale obudowę to co stanie się z podciśnieniem?? Z góry dziękuje za odpowiedź... Pozdrawiam Marek Chyab powinna byc inna kolejnosc, najpierw blos a potem stozek :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mara Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 wiem wiem... Ale chcialem to zrobić później na zasadzie upgrade'u:) No ale nie o to chodzi:) Proszę o pomoc z tym filtrem to dla mnie ważne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mushroom Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 Poczytaj na Nissan Power Team, tam jest cały wątek na ten temat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KAMIL_01 Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Odnośnie filtra powietrza: 1. Co ile tysięcy kilometrów należy wymieniac wkład filtra powietrza?? 2.Jakie są oznaki że należy wymienić wkład filtr powietrza?,auto np. się dławi,czy inne??? 3.Zasyfiony wkład filtra powietzra możebyc przyczyną że auta maksymalna prędkość to 140-142km/h na LPG( na prostym odcinku drogi)?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.