Guest jarki Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 Jako że mój szyber nie działa przymierzam się do jego uruchomienia i najpierw chce sprawdzić sterowanie czy nie ma tam jakiś przerw i czy wogóle dochodzi tam napięcie. Ale nie chciałbym czegoś urwać czy połamać więc proszę o wskazówki jak to zdjąć: Dla ułatwienia oznaczyłem prawdopodobne miejsca jakis zatrzasków/zaczepów literami ------------------------- [ Dodano: Piąt 07 Kwi, 14 20:41 ] Już wiem jak zdjąć ten panel - należy pociągnąc w dół od strony "D". Niestety nie dochodzi napiecie do kostki. Nie wiem co dalej bo bezpieczniki całe i chyba pojade do serwisu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zicoo Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 Heh, z ciekawosci chialem sie ostatnio do tego ustrojstwa dobrac....i jest ciezko... Jak tylko bede mial dluzsza chwile wolnego w weekend to cos jeszcze pokombinuje....jak cos sie uda to pstrykne Ci fotke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MacKo Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 heh... dziwne... u mnie wyszło jak z masełka - poprostu złapałem pociągnąłem i wyjąłem... (zadnych zatrzasków nie stwierdziłem) po włozeniu nie wypada więc jest ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarki Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 heh... dziwne... u mnie wyszło jak z masełka - poprostu złapałem pociągnąłem i wyjąłem... (zadnych zatrzasków nie stwierdziłem) po włozeniu nie wypada więc jest ok No dzis probowalem i idzie bardzo ciezko, wiec dalem spokoj zeby nie urwac czegos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MacKo Posted March 21, 2006 Share Posted March 21, 2006 juz wiem... z jednej strony jest metalowa sprężyna (bok D lub i ją mussz yciągnąć w dół (tzn. cały ten bok) a druga strona wyjdzie sama - tylko z tych dwóch boków jest "zaczep" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarki Posted March 22, 2006 Share Posted March 22, 2006 Boższeee, z czego jest ta sprężyna :shock: rzeczywiscie daje sie przesunąć całość w stronę D ale pociągnięcie w dół grozi chyba urwaniem palców. Mimo pełnego poświęcenia nie dałem rady, poprostu samymi palcami jest to wg mnie niemożliwe (przynajmniej u mnie). Jak próbowałem pomóc sobie śróbokrętem to uszkodziłem lekko podsufitkę bo mi się omsknął. Sczerze to już nie mam pomysłu jak się dobrac do tego ustrojstwa a lato się zbliża i chciałbym nacieszyć się szyberdachem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MacKo Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 i jak ?? masz sprawny czy nie ?? a moze mam przyjechać ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarki Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Tak już sprawny :grin: Okazało się że ciągnąłem w złą stronę :oops: Ale że sam nie mogłem dojść co jest z nim nie tak oddałem do serwisu. Nie wiem co było dokładnie bo jak odbierałem auto nie było juz gościa który go naprawiał. Z tego co wiem to silnik nie dostawał +12V. Kosztowało mnie to 50 zł. teraz już śmigam z otwartym :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.