Guest serek1ard Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 proszę o pomoc znających sie na rzeczy. Wskazówka od paliwa skacze jak szalona! Nieraz na pełnym baku opada pod rezerwe, za chwile podnosi się na samą górę. i tak w kółko... wie ktoś w czym rzecz??? Wszelkie porady mile widziane! :wink: Pzdr!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek125 Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 Czyli cos masz z elektryka w autku, posprawdzaj wszystkie styki. Moze miałes wyciagany licznik w autku i cos nie styka, ewentualnie zasniedziały Ci styki gdzies przy baku i raz zwiera a raz nie. Znajomy tak miał, ale tylko na dziurach i okazalo sie ze przy baku poluzowały sie kabelki poprawił i teraz gicio. powodzenia pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest almerka N16 Posted February 26, 2006 Share Posted February 26, 2006 ja też tak miałam...niestety nie obyło się bez wymiany :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_flori Posted February 26, 2006 Share Posted February 26, 2006 a moze pływaczek sie zacina i jak popodskakuje na dziurach to pokazuje tam gdzie zawiśnie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 tez tak mialem w poprzedniej almie...trzeba bylo walic piescia w deske zeby miec w miare wiarygodny wskaz licznika hehe. wymieniali mi pompe paliwa 3Xrazy bo tez tweirdzili ze to plywak (jest zintegrowany z pompa) sie zacina...ale to nie pomagalo. wg mnie to byly klopoty z samym wskaznikiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marb Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 Mój wskaźnik tez wskazuje jak wskaźnik a nie jak miernik tzn. z małą dokładnością. Jak zaleje do pełna to czesto wskazówka staje na przedostatniej kresce, czasami pójdzie dalej czasami nie. Najpierw schodzi bardzo powoli (do połowy) później spada jak głupia i pod koniec znowu idzie powoli az do zaświecenia rezerwy ale na szczęście nie lata tak jak u Ciebie. Nie przeszkadza mi to zbytnio bo rezerwa zaswieca się wtedy kiedy powinna a i tak jeżdże raczej na kilometry a nie na wskazówkę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jolab Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 Mój wskaźnik tez wskazuje jak wskaźnik a nie jak miernik tzn. z małą dokładnością. Jak zaleje do pełna to czesto wskazówka staje na przedostatniej kresce, czasami pójdzie dalej czasami nie. Najpierw schodzi bardzo powoli (do połowy) później spada jak głupia i pod koniec znowu idzie powoli az do zaświecenia rezerwy ale na szczęście nie lata tak jak u Ciebie.Nie przeszkadza mi to zbytnio bo rezerwa zaswieca się wtedy kiedy powinna a i tak jeżdże raczej na kilometry a nie na wskazówkę. U mnie było tak samo , po wymianie wskaźnika ( na gwarancji ) wszystko wróciło do normy :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marb Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 U mnie było tak samo , po wymianie wskaźnika ( na gwarancji ) wszystko wróciło do normy :grin: Niestety mój poprzednik miał to gdzieś jak była gwarancja więc teraz ja mam to gdzieś bo nie zamierzam za nic płacic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.