Guest EnDrIu WAWA Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 Wlasnie zauwazylem, ze mam dziury w progach, przed zima nic im nie bylo i je zakonserwowalem bitexem. Dziury sa praktycznie na wylot Czy widzieliscie w sklepach nowe progi do NXa :?: Kolega powiedzial mi, ze nie mam co liczyc, ze je znajde :? Jesli naprawa to gdzie w Warszawie robia porzadnie :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Piotrek84r Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 Też miałem ten problem ale w ubiegłą zimę :evil: , najpierw zrobiła się purchawa a później się rozsypało (na szczęście kawałek tylko) , progów nie znajdziesz nowych najlepiej na blacharkę podwójnie mi zabezpieczyli i ani śladu korozjiv tyle że ja jestem z Płocka a nie Wawy, o nowych progach zapomnij :? najlepiej to zabezpiecz jakimś smarem i dopiero na wiosnę udaj sie do blacharza ( tak mi ostatnio mój zalecił- wszystko na wiosnę) PZD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 a ile Cie naprawa kosztowala? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Piotrek84r Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 To już starszy łatwił bo facet we mnie wjechał na rądzie i zrobiło się to przy okazji, mogę się dopytać jak co. Tylko się wkurzyłem bo ten szary próg co mniełem wcześniej (jak mają orginalnie Nx) pomalowali na dużo jaśniejszy i wygląda jak naklejka ale to taka specjalna farba. Jak by co to podpytam jak to się łata i za ile by to zrobił (a dużą masz dziurę, ja miałem 5x10cm mniejwięcej) PZD i się nie łam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 To już starszy łatwił bo facet we mnie wjechał na rądzie i zrobiło się to przy okazji, mogę się dopytać jak co. Tylko się wkurzyłem bo ten szary próg co mniełem wcześniej (jak mają orginalnie Nx) pomalowali na dużo jaśniejszy i wygląda jak naklejka ale to taka specjalna farba. Jak by co to podpytam jak to się łata i za ile by to zrobił (a dużą masz dziurę, ja miałem 5x10cm mniejwięcej) PZD i się nie łammam na grubosc 2 palcow dwie dziury, reszta wyglada calkiem w porzadku, wiec moze nie bedzie z nimi az tak zle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
derebere Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 moze nie progi ale po tej naszej wspanialej zimie wczoraj stalem kolo autai zobaczylem ze sie zle dzieje w tylnim lewym nadkolu puknalem palcem... i jakbym rudego lisa odkryl. bez blacharki tez sie nie obejdzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kicek Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 typowe w NX :sad: Ktoś powienien dostać pod du... za tak kiepsko zabezpieczone blachy :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 moze nie progi ale po tej naszej wspanialej zimie wczoraj stalem kolo autai zobaczylem ze sie zle dzieje w tylnim lewym nadkolu puknalem palcem... i jakbym rudego lisa odkryl. bez blacharki tez sie nie obejdzie Niestety ja też musze zrobić nadkola i to oba, ale poczekam aż się zrobi ciepło i wtedy będe myślał nad nimi. W czosnowie jest lakiernik który zrobi mi oba nadkola za ok 600. Drogo to czy nie :?: Dodam, że widziałem jak robi i jest naprawde dobry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Aszymkat Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 Witam Endriu ja mam próg z suny troszke inny ksztaŁt ale pasuja .Co do progów to są dziwnie skonstruowane próg i podproże jest ze sobą poŁączone ale w niektórych miejscach są przerwy na wode która idzie z dachu . prawdopodobnie zatkaŁes te kanaŁy i jest efekt . 600 zl to tanio za nadkola , ja jedeno rozerwalem a drugie też już braŁo zrobiŁem oba plus próg wydaŁem 2000 :-))) pozdr. RafaŁ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest egon Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 mam na grubosc 2 palcow dwie dziury, reszta wyglada calkiem w porzadku, wiec moze nie bedzie z nimi az tak zle od środka na pewno troche szerzej zgnite, ale nie jest tak źle jak nie chcesz jeździć tym autkiem kilka lat, to ostukać, oczyścić i zaspawać to co widać plus konserwacja nx-y nie są takie złe np. w moim 1.6 z 94r. blacha i wszystko inne igła, kupiony od pierwszego właściciela w niemczech natomiast mój 2.0 z 91r. to już całkiem inna historia.po dokładniejszych oględzinach wyszło :506: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pablo's Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 no tak nie dam się za to powiesić ale od '93 blacha była ocynkowana z tąd mniejsze szkody RUDEJ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s900 Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 Moze i fakt zeby latac po taniosci ale nie ma gwarancji ze za 2 miesiace nie wyleca dziury obok i co wtedy - moze lepiej zainwestowac i zrobic raz a dobrze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pablo's Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 Moze i fakt zeby latac po taniosci ale nie ma gwarancji ze za 2 miesiace nie wyleca dziury obok i co wtedy - moze lepiej zainwestowac i zrobic raz a dobrze? fakt fakt nie można pozwolić aby takie autka się sypały :mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 Witam Endriu ja mam próg z suny troszke inny ksztaŁt ale pasuja .Co do progów to są dziwnie skonstruowane próg i podproże jest ze sobą poŁączone ale w niektórych miejscach są przerwy na wode która idzie z dachu . prawdopodobnie zatkaŁes te kanaŁy i jest efekt . pozdr. RafaŁ bankowo pasuja czy trzeba sie z nimi niezle meczyc :?: z ciekawosci sprawdze jak woda scieka z dachu, pewnie masz racje co do tej wody, bo progi naprawde byly niezle...Panowie zapamietajcie nie smarujcie progow u nas Bitexem :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 A umnie progi są ok, może dlatego, że rzaden niemiec nie wie co to bitex a ja też nie mam zamiaru go używać, bo chce trysnąć je pod kolor auta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 A umnie progi są ok, może dlatego, że rzaden niemiec nie wie co to bitex a ja też nie mam zamiaru go używać, bo chce trysnąć je pod kolor auta.Widzisz chcialem dobrze dlatego sam trysnalem bitexem, ale nie wiedzialem, ze tam sa kanaliki od dachu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pablo's Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 podobnie jak w słupkach przednich i tylnich Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Też nie wiedziałem, że w progach są odpływy i żeby nie to, że chce mieć progi w kolorze auta to pewnie też bym popełnił ten błąd co Ty, ale dzięki Tobie myśle, że wielu z nas już go niepopełni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Aszymkat Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Nasze 100 trzymają tylko progi ponieważ niemają dachu a woda wpada do otworu i spŁywa wężykiem do progów które są sprasowane i posiadaja otwory którędy ma ona wypywać podejzewam Endriu że teraz to może już wszędzie wypywać Co do progów to nie są idealnie takie same ale z braku/laku egon jeśli piszesz że igŁa to sprawdz czy masz takie otwory wprogach :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Nasze 100 trzymają tylko progi ponieważ niemają dachu Nie zapominajmy o dość mocnych słupkach szczególnie za przednimi fotelami tymi co idą do góry i w poprzek auta. Zobacz jak masz tylną boczną szybe dużą z zewnątrz a małą od środka. Powodem jest bardzo masywny słupek który idzie przez całą szerokość auta i trzorzy rodzaj klatki bezpieczeństwa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pablo's Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 klatki bezpieczeństwa. :-k a ściągałeś od wewnątrz te plastiki co są przy szybce :?: w targa takie rozwiązania musza być bardzo masywny słupek inaczej przełamały by się a i tak przy większym dzwonie nie chciał bym siedzieć w środku :shock: a myślisz że z jakiego powodu pękają przednie szyby w 100 cała konstrukcja nie jest zbyt sztywna i stabilna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Wiem, że w targa tekie rozwiązania muszą być, bo inaczej te auto byłoby cholernie miękkie. Niezapominajmy, że są to już 12-15 letnie egzemparze w dużej części powypadkowe i z korozją a to też ma duży wpływ na to, że jest miękki. Powiem Wam szczerze, że jeździłem dwoma renówkami przed nissanem, obie były bezwypadkowe (lekkie wgniecenia na błotnikach) i miały taką samą sztywność jak mój nissan. Jeżdze też civicem który ma opinie raczej auta sztywnego i w porównaniu z nx'em wcale nie jest aż o tak wiele sztywniejszy (oczywiście nie biorąc pod uwagę, że jest teraz zglebowany i utwardzony). Z ręką na sercu moge powiedzieć, że jak mama jeździła peugeotem 406 to tamten był na pewno miększy od nx'a. Tam to dopiero zimą zaczynało dziwnie strzelać nadwozie jak by pękało. [ Dodano: 06-03-2006, 16:57 ] i tak przy większym dzwonie nie chciał bym siedzieć w środku :shock: Przy większym dzwonie to w rzadnym aucie nie chciałbym siedzieć. Poniżej masz fotke mojego kumpla toyoty corroli po stłuczce przy 50km/h czyli raczej nie przy większym dzwonie. Uderzył w bok forda escorta. On ma złamany mostek, jego dziewczyna jest cała poobijana, jej brat ma złamana ręke. Z forda kobieta ma złamany kręgosłup i potrzaskaną miednicę. http://i26.photobucket.com/albums/c122/Mrozu555/DSCN0072.jpg http://i26.photobucket.com/albums/c122/Mrozu555/DSCN0100.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest egon Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 egon jeśli piszesz że igŁa to sprawdz czy masz takie otwory wprogach oglądałem całego ponieważ przed lakierowaniem rozbrojony był prawie całkowicie myślisz że z jakiego powodu pękają przednie szyby w 100 cała konstrukcja nie jest zbyt sztywna i stabilna prawde powiedziawszy nie wierze żeby w 100 pękały szyby ze względu na jakiś brak sztywności nadwozia przypomne też, że szyba jest elementem nośnym i usztywniającym całość, dlatego wklejanie zawsze zlecajcie specjalistom szczególnie jeśli autko posiada airbag nieprawidłowy montaż spowodować może, że przy dzwonie szybkę wypchnie poduszka i nie będzie mieć wtedy oparcia a w rezultacie wychaczymy nosem kierownice natomiast pękanie szyb może być spowodowane tym że szyba mogła być już wklejona np. z wyszczerbionym rantem, czego po montażu nie widać, lub przy wklejaniu została za mocno dociśnięta i w którymś miejscu dotykała elementu nadwozia często zaczyna się też od bardzo małego odprysku Pozdro :smile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Egon odnośnie przedniej szyby w 100% zgadzam się z Tobą. Kiedyś w reno espace u ojca wymienialiśmy 3 razy mały trójkącik przy przedniej szybie (3 razy wybili nam go po 1 głupie radio) i za trzecim razem za blisko go wkleili i jak tata wjechał z dość dużą prędkością w sporawą dziurę w jezdni nadwozie zapracowało i pękła przednia szyba, ale powód poznaliśmy dopiero przy jej wymianie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 myślisz że z jakiego powodu pękają przednie szyby w 100 cała konstrukcja nie jest zbyt sztywna i stabilna prawde powiedziawszy nie wierze żeby w 100 pękały szyby ze względu na jakiś brak sztywności nadwozia natomiast pękanie szyb może być spowodowane tym że szyba mogła być już wklejona np. z wyszczerbionym rantem, czego po montażu nie widać, lub przy wklejaniu została za mocno dociśnięta i w którymś miejscu dotykała elementu nadwozia często zaczyna się też od bardzo małego odprysku Pozdro :smile: To dziwne byloby dlaczego z 5 NXow w klubie 100NX Squadu mialo popekane szyby-nie sadze, aby kazdy z nich mial wczesniej wymieniana.Zgadzam sie z Pablo, ze to spowodowane jest praca nadwozia. Mrozu Ty porownujesz Nyse do aut na codzien, nie zas do (pseudo??)sportowych. Zanim kupilem NXa to szukalem CRX i powiem Ci, ze NX moze sie chowac w porownianiu z ta Honda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.