Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Korozja przewodów hamulcowych.


Guest piomal

Recommended Posts

Guest piomal

Wczoraj rano w drodze do pracy zapaliła mi się kontrolka hamulca. Następnie z każdym hamowaniem pedał wpadał głębiej, więc przestraszyłem się, czy w końcu w ogóle się zatrzymam :shock:

Skierowałem się niezwłocznie do warsztatu.

Diagnoza jednoznaczna - przerdzewiały jeden główny (przód-tył) przewód hamulcowy, a drugi prawie przerdzewiały, więc wytrzyma może miesiąc a może godzinę.

Całość kosztowała mnie 309 zł (z rabatem dla stałego klienta :grin: ) - AUTOMASTER w Gdyni spisał się bez zarzutu. Ale dlaczego kolejny miesiąc muszę wydawać sporo pieniędzy na naprawę bezawaryjnego nissana - tego nie rozumiem :x

Mam coraz większe wątpliwości co do tej bryrtyjskiej jakości...

Na szczęście pozostaje mi jeszcze prawdziwa japońska micra :grin:

Link to comment
Share on other sites

Guest bercik

309 zł to oni chyba wsadzili ci pozłacane przewody. W pruszkowie jest firma produkująca miedziane przewody hamulcowe. cena 10 zł za metr + 2 zł za zarobienie odpowiednich końcówek. Ostatnio robiłem takie cos w Sunnym N14. Robota trwała ok.2 h a cena........Powiem wymiana przewodów hamulcowych + nowe szczeki + płyn hamulcowy nie kosztowało to 300zł.

Link to comment
Share on other sites

Guest piomal

Nie pozłacane, tylko miedziane :wink: U nas po 11,40 więc niewiele drożej.

 

Już wymieniam:

- rurka miedziana 5 - 9,4m 107,16

- złączki 8szt. 11,44

- płyn hamulcowy 485ml 10,45

- wymiana przew. centr. + krótkie tylne 180,00

 

Razem 309,05.

 

Niestety, mam do Ciebie trochę daleko, więc pewnie w sumie zapłaciłbym drożej - nawet nie licząc lawety w jedną stronę :wink:

Wybrałem jak mogłem najlepiej - za robotę wzięli po 90zł od strony, trudno się mówi.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest szfystack

bercik czy możesz dać namiary na ten warsztat????

Dziś w moim N14 miałem to samo co piomal. krzykneli mi ok. 150 zł za przewód + 200 za robociznę!!!! szlag mnie trafił i zera mi zaczęły przeskakiwać przed oczyma :(

A jak mi jeszcze magicy powiedzieli że na cały dzień musze furę zostawic :?

Normalnie zachciało mi się powrotu to mojej starej gwiazdki ! Nysa miała być taka bezawaryjna :?

Link to comment
Share on other sites

Szfystack, tez zamieniłem Toye na Nysę i nie martw sie - wyjdziesz na swoje - ruda ma swoje prawa i zeżre każde auto - truno - ale hample majš być ok w każdym wozie, wiec nawet jak w merolu by mi się zaczšł kruszyć przewód wymieniałbym w te pady - wóz ma być bezpieczny za wszelkš cenę...

Link to comment
Share on other sites

Guest szfystack
- wóz ma być bezpieczny za wszelkš cenę...

i tu się z Tobą zgodzę! nawet jak jeździłem starym wartbim to hamulce zawsz musiały być I klasa! Bo jak Ci silnik stanie, to najwyżej nie pojedziesz... Ale jak nie masz hebli ... uuuuu to może być gorzej....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...