Guest jarkk Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 (edited) Dlaczego ktoś wyedytował mój podpis i dane w profilu ? Na forum nz nikt nie edytuje podpisów i danych, jeżeli wskazują na nkp. Tu widać niestety chyba się komuś w głowie przewróciło. Edited April 8, 2010 by jarkk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 U mnie po czyszczeniu przepustnicy było to samo Nic na benzynie nie regulowałem i teraz po paru dniach zaczyna wszystko wracać do normy :roll: Na gazie lekko zmniejszyłem obroty i tyle Może komputer sam to koryguje :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KSz77 Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 Witam! Dwa dni temu byłem w ASO w Szczecinie co prawda w innej sprawie ale przy okazji zapytałem o przepustnice - w moim przypadku czasami jak silnik jest mocno rozgrzany ciężko wcisnąć gaz, akurat wtedy były dwie primery w których były czyszczone przepustnice z nagaru i po tej operacji zalecana była regulacja obrotów biegu jałoweg. Temat pojawi się na forum jakis czas temu i podobno ktoś z naszego klubu w ASO (gdzie, dokładnie niewiem) był na czyszczeniu i regulacji - zapłacił za to 40 złoty pozdro Krzysiek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 (edited) del Edited April 8, 2010 by jarkk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 przepsutnica sie blokuje w obudowie - za malo wystaje jej ogrniczik, masz go na obudowei przepustnicy z przodu - to taka srobka bez łba zakontrowana nakrętką na klucz plaski 8. Poluznij tą nakrętkę a następnie wkręcaj te srobkę do takiego momentu az przesutnica nie bedzie się przycierała, zapewne podniesie to obroty jałowe i trzeba będzie je skorygować srobą regulacyjną znajdującą się po lewej stronei kolektora ssacego (taka plastikowa na krzyrzaka) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 (edited) del Edited April 8, 2010 by jarkk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 nie nie odłanczaj tego czujnika jak go odłączysz to obroty wzrosną na 1500 i co to za ustawianie, wkręć ją delikatnie do momentu uzyskania satysfakcjonujących obrotów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 (edited) del Edited April 8, 2010 by jarkk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Ciekawe jak się to skończy u ciebie bo u mnie(nic nie regulowałem) są już idealne obroty na benzynie A na gazie minimalnie zaczynają się robić za małe :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest seba.boss Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 Pozwole sie wtracic do tematu bo mam podobny problem :oops: Mam tylkoBezyne , LPG nie mam. Nieraz obroty jak jest rozgrzany to sie zatrzymuja pomiedzy 1100 a 1200 a po jakims czasie spadaja, niewiem tez czemu jak jest rozgrzany i mam wylaczone swiatla i wetylator to obroty spadaja do 600 po wloczeniu swiatel czy wetylatora sa tak jak powinny byc na 750 obr/min.Przy obrotach 750 Primerka dostaje lekkich wibracji :?: Podejrzewam ze tez bede musial przeczyscic przepostnice :? :idea: Pozdrowionka Sebastian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 Dziś rano przekręiłem o pół obrotu i spadły o jakieś 100 obr/min. Nie wiem jak tak dalej to musiałbym wkręcić jakieś 2 pełne obroty, nie za dużo :? :?: BTW :idea: Czy kręcenie tym wkrętem wpłynie na AFR na benie i na LPG :?: Nie to ma tylko i wyłącznie wplyw na wolne obroty (na puszczonym gazie) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piko70 Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 W archiwum nie znalazłem odpowiedzi. Po wyczyszczeniu silnik ma za wysokie obroty. Przed czyszczeniem wszystko było OK, więc nie podejrzewam żadnego czujnika ani niczego innego. Jeżeli jest ciepły to po puszczeniu gazu obroty po chwili spadają do książkowych. Na gazie i na benzynie zachowuje się tak samo. Niepokoi mnie to, że spadają trochę za wolno, przedtem (przed czyszczeniem) niemal natychmiast. A największa różnica jest na zimnym silniku, czasem dochodzą do 2 k obr/min i utrzymują się przez chwile po czym spadają do około 1500. Przedtem zimny miał przez chwile około 1200-1300 i po chwili spadał do normalnych. Jak to wyregulować w silniku GA16DE :?: jarkk jak poradziłeś sobie w końcu z tymi obrotami,bo u mnie po czyszczeniu przepustnicy sytuacja wygląda dokladnie tak samo jak u Ciebie z tą różnicą,że nie ma mam gazu."Operacja" przepustnicy robiona 2 tygodnie temu,więc raczej niewielkie szanse,że samo wróci do normy :sad: a przed zabiegiem było jak w książce,wzorcowo,to mi się zachciało fabryke poprawiać :evil: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 trzeba wyregulować punkt zamknięcia przepustnicy czyli moment gdy prawie całkiem zamknięta przepustnica powoduje otwarcie bypassu z dodatkowym powietrzem. U mnie robił to serwis i akurat tego zabiegu nie widziałem :evil: bo musiałem wyskoczyć na miasto na moment Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Skup wzrok na przepustnicy po tej stronie gdzie jest spręzyna i talerzyk trzymający linke gazu. Jest tam śróba zakontrowana nakrętko na klucz 8, rozkontrowujesz to i kręcisz srobą tak żeby przepustnica gazu się domkneła. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 (edited) del Edited April 8, 2010 by jarkk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piko70 Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Skup wzrok na przepustnicy po tej stronie gdzie jest spręzyna i talerzyk trzymający linke gazu.Jest tam śróba zakontrowana nakrętko na klucz 8, rozkontrowujesz to i kręcisz srobą tak żeby przepustnica gazu się domkneła. Najpierw to, a następnie (jeżeli będzie potrzeba) doregulować wkrętem od prędkości obrotowej - po drugiej stronie przepustnicy Wielkie dzięki Panowie,problem prawie rozwiązany,prawie,bo nie zawsze obroty plynnie schodzą tylko skokami i zastanawiam się,czy może jakiś syf sie dostał do tego zaworu dodatkowego powietrzaw czasie czyszczenia przepustnicy i może trzeba by jeszcze ten zaworek przeczyścic tylko nie za bardzo jest sie jak dostać do śrub którymi jest przykręcony,próbowaliście może ten zaworek wykrecać i czyścić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 (edited) del Edited April 8, 2010 by jarkk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piko70 Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Jakie powinny byc wolne obroty na ssaniu :?: W instrukcji jest 1200+-50 na ssaniu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.