Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144] Rurka przy SR20DE


Guest macallan
 Share

Recommended Posts

Guest macallan

Czy w silniku SR20DE zaznaczona rurka (zdjęcie) powinna być pełna czy z otworem. U mnie jest otwór i ciągle syczy. Po zatkaniu palcem czuje, że silnik zasysa powietrze poprzez ten otwór. Po zatkaniu spadają obroty i potem jest ok. Jak to powinno wyglądać?

 

_583349_n.jpg

_583350_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

a to przypadkiem jakas odma nie jest ?? :| nie znam sie na sr20..... ale jak to odma to nie powinno byc dziury zeby lewego powietrza nie ssal....

Link to comment
Share on other sites

Guest macallan

Chyba raczej to nie jest żadna odma. Moim zadaniem też nie powinno być żadnego otworu, ale niech się wypowiedzą koledzy co mają takie silniki w swoich autach.

Link to comment
Share on other sites

Guest cornholio78

to wycinek z fotki mojego silnika. U mnie ta rurka nie ma żadnych dziur. Tylko że ja mam przekładnię manualną, względem CVT sa pewne różice w rurkach przy silniku. Poza tym np u mnie jest zawór PCV bez filtra, a u Ciebie foltr PCV występuje. POowienieneś sprawdzić w programie nissan fast jaka powinna byc rurka u Ciebie, lub czego brakuje a powinno byc do niej podłączone

kawaeksilnika4hv.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest cornholio78

no to sprawa wyjaśniona. Jakie obroty ma silnik bez obciążenia światłami czy nawiewem, na luzie i gdy jest ciepły?

Link to comment
Share on other sites

Guest cornholio78

pytałem konkretnie i liczyłem że powiesz też konkretnie czyli że podasz jakąś liczbę, ok to mało powiedziane

Link to comment
Share on other sites

Guest cornholio78

czy spadają delikatnie po zatkaniu tej dziurki? Tak czy inaczej musisz wymienić ten element (100zł w serwisie, w dodatkowej plecionej osłonce), względnie zaślepić dziurkę

Link to comment
Share on other sites

Hehe toż to jest system przepoweitrzania silnika, on powinien być szczlny w przeciwnym wypadku do kolektora ssacego zasysane jest lewe niezmierzone przez przepływke poweitrze i może silnik nie osiągać maksymalnej mocy, moga być zaburzenia w wolnych obrotach.

 

Mozna tą rurkę łączącą wymienić albo nieco stuningować oddech naszego SR20De po przez odizolowanie calego przepowietrzacza - nie będzie nam zasysał gorących oparów olejowych.

 

Poprostu zaślepiamy kolektor ssacy i wywalamy łacznik miedzy pokrywą a gumową rurą od dolotu i zaslepiamy dolot a na pokrywe zakładamy filterek.

 

Tak to wygląda u naszego klubowego kolegi Akarczmy (czerwone to miejsca zaślepień):

9d162856.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...