Guest Scyzor Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 Ostatnio zauważyłem, że na dolnej krawędzi otworu drzwiowego tylnych drzwi ( miejsce zaznaczone małym, niewyraźnym czerwonym kółeczkiem ) pojawia się korozja. Najśmieszniejsze jest to, że nie jest to typowa korozja, tylko tak jakby biała podkładówka wyłaziła spod lakieru. Nie są to typowe rdzawe purchle, tylko jakby przetarcia. Sytuacja jest identyczna po obu stronach auta. W śnieżne dni zauważyłem, że w tych właśnie miejscach podczas jazdy gromadzi się śnieg, siłą rzeczy zawierający trochę soli z jezdni, ale to jakoś nie do końca wyjaśnia mi sytuację. Czy w Waszych P11 też tak jest? Nie jestem pewien czy to normalna sytuacja... Fotka z zaznaczonym miejscem: pzd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kuju Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 Witam. mam P11 z '98 roku i nic takiego nie zauwazyłem. ale wiem ze było to nagminne w P10. rozmawiałem z kilkoma osobami które posiadają P10 i one mają problem że w miejscu które oznaczyłeś mają rdzę. pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scyzor Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Witam. mam P11 z '98 roku i nic takiego nie zauwazyłem. ale wiem ze było to nagminne w P10. rozmawiałem z kilkoma osobami które posiadają P10 i one mają problem że w miejscu które oznaczyłeś mają rdzę.pozdrawiam W Almerze też mi rdzewiały progi, ale od strony jezdni, nigdy od "góry". Gdyby to pojawiło się tylko na jednych drzwiach to przypuszczałbym, że to efekt nie najlepiej zrobionej naprawy lakierniczej ( jeden próg był kiedyś malowany ), ale druga strona ma oryginalny lakier, a sytuacja jest identyczna... Moja Primerka to '97. pzd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marmor Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Mam p10 i u mnie była rdza w tym samym miejscu. Sprawdź też wewętrzną stronę nadkoli w tej okolicy. Jak się dowiedziałem od innych użytkowników - jest to "pięta achillesowa" p10-tek. :cry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Radzio Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 U mnie w przednich drzwiach wyłazi rdza (mniej więcej po środku - nie pamiętam czy akurat przy otworach) i z tego co pamiętam to z tyłu też tak mam, ale także po środku długości drzwi. Poprzedni właściciel poprawiał to w serwisie i znowu wylazło. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest seba.boss Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 ja tez dzisiaj sprawdzalem czy mam w tych miejscach rdze i nic nie znalazlem.ja mam jak narazie wszystko OK jezeli chidzi o korozje :-))) pzd Sebastian :-))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kazek Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 niestety u mnie tak tylko po lewej stronie, rdza idzie od srodka czyli na bank jest już dziura, na wiosne trzeba to zrobić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Też zauważyłem, że w zimie w tych miejscach składa się śnieg :twisted: , ale rdzy jak do tej pory nie ma. Dokładnie w tych miejscach mam taką jakby z przezroczystej folii naklejkę czy coś takiego, pewnie ma to chronić przed efektami zalegania śniegu w tych miejscach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scyzor Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Też zauważyłem, że w zimie w tych miejscach składa się śnieg :twisted: , ale rdzy jak do tej pory nie ma. Dokładnie w tych miejscach mam taką jakby z przezroczystej folii naklejkę czy coś takiego, pewnie ma to chronić przed efektami zalegania śniegu w tych miejscach. Hmmm... U mnie tego zabezpieczenia jakoś nie ma... Ciekawe dlaczego.... pzd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 U mojego ojca w P11.144 z 2000 roku korozja wychodzi od spodu drzwi kierowcy w miejscach gdzie są otwory na zciekanie wody z drzwi. Ostatnio byl z tym w ASO powiedzieli, że to standardowe miejsce. Generalnie ten typ tak ma choć wiemy, że tak nie powinno być. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 U mojego ojca w P11.144 z 2000 roku korozja wychodzi od spodu drzwi kierowcy w miejscach gdzie są otwory na zciekanie wody z drzwi. Ostatnio byl z tym w ASO powiedzieli, że to standardowe miejsce. Generalnie ten typ tak ma choć wiemy, że tak nie powinno być. U mnie też wychodzi tam rdza i nie tylko bo pod klamkami też porobiły się pęcherze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 U mnie też wychodzi tam rdza i nie tylko bo pod klamkami też porobiły się pęcherze Już się pozbyłem tego u sibie. Miałem pod każdą klamką. BTW to nie prawda, że te purchle robią się od "różnicy potencjałów na styku dwóch metali" jak ktoś to pisał na forum. Moje klamki (chromowanie) wcele nie są metalowe, a do tego powierzchnia którą stykają się z blachą drzwi nie jest chromowana. Przy okazji pozbyłem się kilku innych ognisk korozji http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ogniska+korozji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stranger Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 U mojego ojca w P11.144 z 2000 roku korozja wychodzi od spodu drzwi kierowcy w miejscach gdzie są otwory na zciekanie wody z drzwi. Ostatnio byl z tym w ASO powiedzieli, że to standardowe miejsce. Generalnie ten typ tak ma choć wiemy, że tak nie powinno być. Generalnie nie tylko ten typ tak ma. Tak mają wszystkie typy jeśli nie pilnuje się stanu osłony foliowej, która znajduje się pod tapicerką drzwi. Często blacharze czy inni ingerujący w konstrukcję drzwi ( np. dźwiękowcy wygłuszający drzwi matami, albo Wy sami naprawiający sobie dzwoniący zamek albo niedomagające szyby ) uważają, że folia, którą widać na całych drzwiach po zdjęciu tapicerki jest zbędnym bajerem i nie musi być szczelna. Nic bardziej mylnego. Ostatnio nawet widziałem jakiś program na TVN Turbo, w którym mówili, że jeśli wokół otworów spustowych w drzwiach pojawia się rdza, to czas zainteresować się folią. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Generalnie nie tylko ten typ tak ma. Tak mają wszystkie typy jeśli nie pilnuje się stanu osłony foliowej, która znajduje się pod tapicerką drzwi. Często blacharze czy inni ingerujący w konstrukcję drzwi ( np. dźwiękowcy wygłuszający drzwi matami, albo Wy sami naprawiający sobie dzwoniący zamek albo niedomagające szyby ) uważają, że folia, którą widać na całych drzwiach po zdjęciu tapicerki jest zbędnym bajerem i nie musi być szczelna. Nic bardziej mylnego. Ostatnio nawet widziałem jakiś program na TVN Turbo, w którym mówili, że jeśli wokół otworów spustowych w drzwiach pojawia się rdza, to czas zainteresować się folią. Też widziałem ten program. Ale w tym przypadku Primera pochodzi z salonu i nigdy nie miała rozbieranych drzwi. Lakiernika odwiedziła tylko dwa razy na malowaniu zderzaków. No ale może fabryka nie do końca sie przyłożyła. Czekam na cieplejsze dni a wtedy zakasuje rękawy i zabieram sie za czyszczenie no i szukanie przyczyny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.