Guest wude40 Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 Witam wszystkich.to moj pierwszy post i obawiam sie że od razu sprawa wygląda mi na poważna. Jestem posiadaczem (2 miesiące) micry k11 1.0 V16 z 93 roku. Od pewnego czasu samochod miał nie regularne obroty tzn raz mu spadały po czym szybko wzrastały. zdarzało mi sie ,że np stojąc na światłach auto zgasło. teraz natomiast problem jest o wiele bardziej uciażliwy. mianowicie odpalając samochód rano sprawuje sie bez zarzutów ale już po jakims czasie zaczyna przerywać tak jakby nie dostawał paliwa. gdy ostygnie to znowu pali i problem powtarza sie na nowo. jak uważacie czego to może byc wina? najczarniejszy scenariusz to chyba ten przepływomierz? nie znam sie na tym dobrze ale z tego co słyszalem jest on koszmarnie drogi (ok 2000 zl) i jak wogole sprawdzic czy to jego wina? z gory dzieki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ajac Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 najpierw przeczyścić przepustnicę. Ja mam co prawda almę, ale objawy miałem podobne. Pomogło. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek125 Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Zeby sprawdzic przepływomierz trzeba na wyłaczonym silniku wyjac wtyczke, a nastepnie zapalic autko i zobaczysz co sie dzieje ( podobno nie wolno jezdzic na odpietym przpływomierzu ale kawalek przejechac sie mozesz ) Ja osobiscie stawiam na brudna przepustnice i tego tez Ci zyczem pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wude40 Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 komputer wykazał że czujnik masy pobieranego powietrza czyli tzw. przepływka jest powodem problemu. Jesli ktos wie gdzie mozna dostac taka przeplywke nawet uzywaną (w servisie nissana strasznie droga), albo czy sa jakies zamienniki to byłbym bardzo wdzięczny za jakiekolwiek informacje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mrówa Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 Witam wszystkich.to moj pierwszy post i obawiam sie że od razu sprawa wygląda mi na poważna.Jestem posiadaczem (2 miesiące) micry k11 1.0 V16 z 93 roku. Od pewnego czasu samochod miał nie regularne obroty tzn raz mu spadały po czym szybko wzrastały. zdarzało mi sie ,że np stojąc na światłach auto zgasło. teraz natomiast problem jest o wiele bardziej uciażliwy. mianowicie odpalając samochód rano sprawuje sie bez zarzutów ale już po jakims czasie zaczyna przerywać tak jakby nie dostawał paliwa. gdy ostygnie to znowu pali i problem powtarza sie na nowo. jak uważacie czego to może byc wina? najczarniejszy scenariusz to chyba ten przepływomierz? nie znam sie na tym dobrze ale z tego co słyszalem jest on koszmarnie drogi (ok 2000 zl) i jak wogole sprawdzic czy to jego wina? z gory dzieki najprawdopodobniej przeplywomierz sostra miala identyczne objawy szukaj urzywki :mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tian Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Ello Najpierw, w momencie jak ci silnik "zamula", rusz wtyczką przy przepływomierzu i słuchaj czy zaczyna sie cos zmieniac (tzn czy zaczyna normalnie dzialac silnik) u mnie to to było problemem, wczesniej wyczyscielem przepustnice i nic nie dało a rozwiazanie było takie proste... Z reszta poczytaj w temacie: kopcenie z rury i "niestabilne" wolne obroty .... Albo wymien przepływke, silniczek krokowy, sonde lambde, tak jak mi sugerowali mechanicy :twisted: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wude40 Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 wiec tak...pojechałem do mechanika ktory podczepił mi micre do komputera i po jakims czasie wyskoczył błąd ze chodzi tutaj jednak o przepłymowierz. udało mi sie go kupic od znajomego za 300 zl w pon jade do mechanika zeby mi go zamontowal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MariuszR1 Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 wiec tak...pojechałem do mechanika ktory podczepił mi micre do komputera i po jakims czasie wyskoczył błąd ze chodzi tutaj jednak o przepłymowierz. udało mi sie go kupic od znajomego za 300 zl w pon jade do mechanika zeby mi go zamontowal Witam No i jak zakończył się ten problem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wude40 Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 autko do dzisiaj smiga bez zarzutów :diabel: obym tylko nie zapeszył Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MariuszR1 Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 Witam I to była wina tego przepływomierza? I gdzie on jest dokładnie umieszczony. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 MariuszR1 na szczycie działu w "przyklejonych" jest instrukcja regeneracji przepływomierza: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=21986 Tam poczytaj a powinieneś znaleść. Pozdro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MariuszR1 Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 Witam Dzięki za odpowiedź. Ale przepływomierz to ta płytka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 przepływomierz to ta płytka? Przepływomierz to całe urządzenie, którego ta płytka jest częścią. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.