Coobcio Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 Elo Elo! Dokonałem dziś drobnego eksperymentu w Klubowej Almerce N16, już w seri okazalo się że ma pręzęcik w postaci 7 koników - to cieszy Tak więc luknałem oką pod maskę i moim oczą ukazał się mega popeirdzielony dolot - jak Nissan mogł się takiego druciarstwa podjąc w prodkujcji, tak więc uchyliłem seryjną puszkę filtra poweitrza pozostawiająć filtr na swoim miejscu i dokonaliśmy pomiarów. Serja: Po rozpięciu puszki: Po nałożeniu wykresów przebiegów momentowych na siebei otrzymujemy: Przyrost mocy i momentu w całym zakresie, moment najwiuęcej wzrósł (o dziwo) w zakresie niskich i średnich prędkości obrotowych. Więc tym oto sposobem został obalony mit że w Nissanach ukłąd dolotowy został idalnie zaprojektowany, żekłbym na odwrót Podejrzewam że ukłąd wydechowy też ma od cholery rezerwy mocowej :grin: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elcoruso Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 To jest Coobcio własnie ten silnik, o którym pisałeś kiedyś ze jest do d*py i wogóle! I co teraz??? Zawsze pisałem na forum, że QG18 ma potencjał! Kurde teraz to dopiero jestem ciekawy ile mam mocy na CAI jak tutaj takie przyrosty :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 fakt wyglada ladnie ale jestem ciekaw jak to bedzie wygladalo z juz gotowym dolotem. moze przetestuje to na n16-tce brata ale to 2005 model wiec gwarancja mnie troche hamuje i brat sie boi... :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 11, 2006 Author Share Posted March 11, 2006 SZok jak dół się poprawił ! ! ! Kolejny mit o tym że zbytnio krotki dolot pieprzy dół haha no kurde szok. Swojego czasu gość zakaldał chipa z v-tach do swojego QD18DE który mu dał 6km i 7Km ciekawe jaky się to miało w połaczeniu z modem dolotu, myślę że barjere 130KM idzie łatwo zlamać i do 170nm dobić - to przecież parametry seryjnego SR20De Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marins Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 No no sam byłem w szoku jak zobaczylem takie ładne wyniki:) juz sie niemoge doczekac zeby jechac znowu na hamownie ze stozkiem i dolotem ale jest problem niczego narazie niemam:) bo zastanawiam sie nad tym kitem czy samemu robic albo niech zrobi ktos kto sie zna?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 kit 57i raczej nie jest wart tych pieniedzy bo i tak bedzie zasysal cieple powietrze z komory silnika. czy umiem to dobrze zorbic :?: czy sie na tym znam :?: jaki ci podoba to czekam na kontakt http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...76&start=60 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elcoruso Posted March 12, 2006 Share Posted March 12, 2006 bo zastanawiam sie nad tym kitem czy samemu robic albo niech zrobi ktos kto sie zna?? Rób sam to jest naprawde bardzo proste! Ja sie mało znam a dolot zrobiłem sam, najtrudniejsza rzecz to odkręcić nadkole, żeby wyjąć tę puszkę która tam siedzi, bo tam wpuścisz rure zasysającą zimne powietrze. Jak chcesz to prześle Ci fotki z całej "operacji" zobaczysz, ze to nic trudnego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 12, 2006 Author Share Posted March 12, 2006 Haha ile Coobciowe próby na hamowni dały rozmyśleń To jest bardzo dobra dziedzina - warto w niej podłubać, zamieściłem nałożenie jednego wykresu na drógie - mało silników jest które tak dobrze reagują na zmiany w dolocie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted March 12, 2006 Share Posted March 12, 2006 bo zastanawiam sie nad tym kitem czy samemu robic albo niech zrobi ktos kto sie zna?? Rób sam to jest naprawde bardzo proste! Ja sie mało znam a dolot zrobiłem sam, najtrudniejsza rzecz to odkręcić nadkole, żeby wyjąć tę puszkę która tam siedzi, bo tam wpuścisz rure zasysającą zimne powietrze. Jak chcesz to prześle Ci fotki z całej "operacji" zobaczysz, ze to nic trudnego. to w n16 musiales zdejmowac nadkole :?: ja jak zdjalem zderzak to bylo idealne dojscie. jasne ze zrobienie tego to zadna filozofia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marins Posted March 12, 2006 Share Posted March 12, 2006 Z checia bym zrobił to sam ale nie wiem jakie dobrac czesci o jakich srednicach itp. itd. PS:Z poza tematu teraz mam dziurawą chłodnice i musze ja wymienic jst jakas ktora polecacie czy kupic oryginalna do almery?? Ah i gdzie kupic katalizator tani bo wymiana sondy lambda nie przyniosła efektow wiec musze katalizator wymienic zeby kontrolka check engine przestała sie swiecic:( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elcoruso Posted March 12, 2006 Share Posted March 12, 2006 to w n16 musiales zdejmowac nadkole :?: ja jak zdjalem zderzak to bylo idealne dojscie. jasne ze zrobienie tego to zadna filozofia. U mnie musiałem odkręcić zderzak (całego nie sciągałem nawet), odkręcić i troche odgiąc nadkole. Ale w sumie mało roboty z tym było. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 stary patent w koncu upubliczniony taki mod zostal dokonany w mojej almerce 1,5 z pomoca Kuby i samochood wyraznie lepiej sie wkrecal na obroty. kumpla brava 1,6 (103HP) nie nadazala za mna. do tego byla o prawie 100kg lzejsza wiec jak najbardziej to popiera wyniki z hamowni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KAFAR Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Pytanko do Coobcia. Czy bylbys sklonny zrobic dolot w mojej N16 1.8 z Lpg. Dolot z filtrem stozkowym lub sportowa wkladka, bo ja nie mam ani narzedzi ani kanalu, a przede wszystkim brak mi talentu i umiejetnosci, a chcialbym miec zrobione to fachowo. Mieszkam w warszawie na Brodnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 16, 2006 Author Share Posted March 16, 2006 Pytanko do Coobcia.Czy bylbys sklonny zrobic dolot w mojej N16 1.8 z Lpg. Dolot z filtrem stozkowym lub sportowa wkladka, bo ja nie mam ani narzedzi ani kanalu, a przede wszystkim brak mi talentu i umiejetnosci, a chcialbym miec zrobione to fachowo. Mieszkam w warszawie na Brodnie. Nie ma problemu, napisz do mnie na PW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KAFAR Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 To podaj mi prosze PW, bo ja tepy jestem, albo nr telefonu. Jak by co to podaje mojego maila: jml@jml.com.pl A wogole jak stoisz z czasem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marins Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 no chłodnica wymieniona jeszcze tylko zrobic ta kontrolke tzn kupic najprawdopodobniej kata i bede dzwonił do Ciebie Coobcio to pomyslimy nad CAI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 16, 2006 Author Share Posted March 16, 2006 Kupić Kata no pokręciło cię ?? Kata się wywala w cholere i daje się emulator zamiast drógiej sondy lambda - mocy przybywaj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marins Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 ale jak wywale kata to bedzie sie caly czas swiecic check engine. a jak dzial ten emulator i ile to kosztuje?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 17, 2006 Author Share Posted March 17, 2006 Ok 70-80zł kosztuje ten emulator sondy lambda, jest wręcz stworzony po to że jak wywalisz katalizator to żeby on symylował sonde lambda w taki sposób żeby nie było check engine... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marins Posted March 18, 2006 Share Posted March 18, 2006 aha no to spoko. Gadałem z kolegą mojego ojca ,sciga sie na rajdach seicento i powiedzial ze dobrze jest wstawic jeszcze zamiast katalizatora strumienice?? Co o tym sadzicie?? Ps. Tak oglądajac zdjecia almerek zauwazylem ze wszyscy maja obrotomierz do 8 tys. a ja mam do 7 dlaczego?? Bo chce sobie kupic te zegary i teraz nie wiem czy beda one pasowac: http://allegro.pl/item92360476_biale_zegar...san_almera.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted March 19, 2006 Share Posted March 19, 2006 aha no to spoko. Gadałem z kolegą mojego ojca ,sciga sie na rajdach seicento i powiedzial ze dobrze jest wstawic jeszcze zamiast katalizatora strumienice?? Co o tym sadzicie?? Ps. Tak oglądajac zdjecia almerek zauwazylem ze wszyscy maja obrotomierz do 8 tys. a ja mam do 7 dlaczego?? Bo chce sobie kupic te zegary i teraz nie wiem czy beda one pasowac: http://allegro.pl/item92360476_biale_zegar...san_almera.html stary jaką strumiennice?? kto ci takich bzdur nagadał.... poszukaj na forum co o tym sądzimy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted March 19, 2006 Share Posted March 19, 2006 no kosa ma racje, dokladnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 A czy ktos sie bawil w tuning tego silnika? Bo widze ze gdzie sie nie dotknie to sie uwalnia koniki. Jakis kolega z forum planowal glowice i tez uzyskal piekny przyrost Moze ten silnik ma wielkie zloza mocy, ktore trzeba odkryc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 20, 2006 Author Share Posted March 20, 2006 A czy ktos sie bawil w tuning tego silnika? Bo widze ze gdzie sie nie dotknie to sie uwalnia koniki. Jakis kolega z forum planowal glowice i tez uzyskal piekny przyrost Moze ten silnik ma wielkie zloza mocy, ktore trzeba odkryc? U nas jakiś Gość robił głowicę i ponoć dodało mu to 15KM... jakby tak do tego zmienić dolot oraz wydech - jeszcze jakby dodać chipa albo zastosować SMT6 to myślę że można osiągnąc bardzo ciekawe przyrosty w tym silniku. Po monydikacji dolotu bylem w szoku jak dobrze ten silnik zareagował na rozluźnienie dolotu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marins Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 wiec kosa wytłumacz mi prosze dlaczego nie mozna zastosowac strumienicy zamiast kata?? ktos to robił albo sam to robiles i nie wyszlo lub nic nie dało i stad te wnioski czy poprostu ktos Ci tak powiedzial albo gdzies tak wyczytałes?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.