Jump to content
Części Nissana - iParts.pl
Sign in to follow this  
Guest KOSA

PADAKA KOSY :)))))))

Recommended Posts

VQPower

i tak trzymac. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kicek

Jeśli bedziesz potrzebował pomocy to wal śmiało...

Ciesze sie ze w końcu postanowiłeś zrobić coś z gruzem :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dżodżo

Powodzenia Kosa, w razie braku rak do pracy mozesz na mnie liczyc.

 

 

POZDRAWIAM.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest KOSA

hhehe widze że będzie trzeba skąbinować duuuuuużą lodówkę na browar do nowego garażu...........

Share this post


Link to post
Share on other sites
Schumi03

Nooo piękne wieści! :grin: Nie znam sie wprawdzie zbytnio na mechanice, ale jeśli w czymkolwiek trzeba by było pomóc przy projekcie to jestem do dyspozycji 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maciejka_sz

Poczatek prac... polowa lipca? To kiedy zaczynasz? W przyszlym roku? :)

Powodzienia!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zell

No, no duży projekt się szykuje, jak coś trzeba będzie pomóc to ja bardzo chętnie (l00dówkę np. opróżniać :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło - plany widzę, że męski, czuje motywacje do swojego projektu.

Lada dzień kończę inne prace garażowe by wreszcie móc coś zrobić w swojej primie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szymeq
6. Wygląd: ma być ładna seria i korek od gazu w zdeżaku

i koniecznie naklej 1.6 :D ...

... czekamy na zdjęcia z przebiegu modyfikacji ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zell
i koniecznie naklej 1.6 ...

Nie, pewnie zostanie diesel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
akarczma

bedziesz potrzebowal klucza o 3 w nocy i nie bedzie w tesco wal do mnie:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomaszek
prima w końcu się zesrała, prawdopodobnie panewkę obróciło, ale miało prawo bo olej by ł tak rozrzedzony od paliwa że lał się jak woda :lol:

co prawda nie udąło mi sie wszystkiego doprowadzić do końca tak jak powinno być i nawet na hamowni nie byłem :oops: , ale z turbo zrobiłem ponad 15 tys km i dało mi to tyle frajdy że hej :D:D:D

teraz co następuje:

1. wynajmuje jakiś duży garaż z kanałem na ok 6 mies do roku.....

2. Prima będzie rozebrana na części pierwsze wraz z karoserją, wszystko co powinno być wymienione będzie wymienione, co ma być pomalowane itd itp.........

3. Silnik: remont, zakucie

4. Skrzynia: remont, szpera, może zmiana przełożeń??

5. Zawiecha: obniżenie o ok 20-30mm, rozpórki przód i tył, hamule z P11GT

6. Wygląd: ma być ładna seria :D i korek od gazu w zdeżaku

7. Modyfikacje w zakresie zwiększenia mocy: jeszcze do końca nie wiadomo ale ma być 250-280PS

i w kit innych rzeczy których teraz nie napisze :D:D:D

postaram się wklejać zdjęcia na bieżąco, początek prac połowa lipca :lol:

 

Piękny projekt ale coś cicho się zrobiło są postępy jak tak to wklej jakieś fotki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Hehe przejąłem ten wóz w swoje ręce i to na dobre :D

Po krótce powiem tak że będzie mój drugi ale nie co bardziej reprezentacyjny i o wiele mocniejszy dupowozik niż Zielona :P

 

Kosa pochwal się swoim nowym 200SX i to co w nim zrobiłeś i robić będziesz :P

 

Ja twoją primę robię na N/A, tłoki z GT, kolektor wydechowy z GT, głowica ze srebrnej i prawdopodobnie 4 przepustnice z jakiegoś motoru... No i wydech ten co jest czyli 2,5"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest zgrywus
Hehe przejąłem ten wóz w swoje ręce i to na dobre :D

Po krótce powiem tak że będzie mój drugi ale nie co bardziej reprezentacyjny i o wiele mocniejszy dupowozik niż Zielona :P

 

Kosa pochwal się swoim nowym 200SX i to co w nim zrobiłeś i robić będziesz :P

 

Ja twoją primę robię na N/A, tłoki z GT, kolektor wydechowy z GT, głowica ze srebrnej i prawdopodobnie 4 przepustnice z jakiegoś motoru... No i wydech ten co jest czyli 2,5"

 

Z niecierpliwością czekam na efekty.

P.S...robie pierwsze przymiarki do zakupu Nissana Primery P10 GT...

Mam nadzije ze już za jakies 6-8 miesięcy moja nowa primcia zaparkuje pod domciem...(zbieramy fundusze)..

 

KOSA200SX to baaaaardzo męsko....,jako nopwicjusz śledziłem twój projekt z wielkim podziwem i śledzić będe następne ...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
lukas

no to co prawda nie kontynuacja projektu kosy,ale autko znów będzie żyło

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest KOSA

o 200sx napisze jak będzie co pisać, na razie zrobiłem standardowe rzeczy...... :diabel2: , docelowo będzie to auto do driftu i dlatego primera zmieniła właściciela, bo przerobienie jej na RWD było zbyt czasochłonne i kasochłonne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kmink

już pomyslałem że niezbyt dobrze to autko skończyło

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×