Jump to content
Sign in to follow this  
Guest KIVI

SUNNY GTI by RallyProject

Recommended Posts

Guest KIVI

Opis mojego sunny gti , ktory w moich rękach kończy 2 lata:)

 

SILNIK bo to jest najważniejsze :)

-Głowica obrobiona na duże kanały (bardzo), wycięte prowadnice zaworowe z kanałów,

-odelżone i polerowane zawory wraz z dużą korektą kształtu

-Wałki rozrządu CatCams 285/277 wznios 12,00 mm

-Sprezyny zaworowe zmienione z 54kg na 84kg

-kolektor dolotowy seria, usuniete podgrzewnie przepustnicy

-kolektor wydechowy obliczony specjalnie pod wałki rozrządu kazda rura ma 51 mm rura zbiorcza 63mm-->wielkie podziekowanie dla Maćka Grabowskiego za projekt i profesjonalne wykonawstwo z wielka dbałością o szczegóły i wyglad:)

-wyważone dynamicznie tłoki, korbowody wał korbowy:)

-panewki ACL Race

-głowica splanowana około 1,8mm+ wybrania w tłokach na zawory tzw. valve pockets

-pompa paliwa walbro 255 hi-press

-SMT 6

-regulator cisnienia paliwa Weber

-przepływomierz AUDI V8

 

 

SKRZYNIA

-przełożenie główne 5.00, szpera wiskozowa od NX2000->geaty juz są czekaja na zamontowanie

-sprzegło 4-spiekowe

 

HAMULCE na razie seria, ale juz czeka do zamontowania zestaw tarcza 290 mm i zaciski z Lancera Evo VII, nastawny korektor siły hamowania TILTON, hydrauliczny hamulec ręczny, tylne zaciski to przednie ze swifta gti, tylne tarcze 239 mm od golfa 1 gti

 

Zawieszenie Regulowany Bilstein, spręzyny Eibach

 

Wnetrze Juz zabawki kupione:)

-fotele OMP WRC i OMP RS

-pasy: kierowca 6pkt OMP, pasażer(pilot?) schrot 5 pkt

-kierownica OMP Corsica zamszowa i przedłużka do naby też OMP

-flokowana deska rozdzielcza

-klatka bezpieczeństwa z zastrzałami do zawieszenia OMP

-całość polakierowana Alfa romeo silver:)

Powycinane wszystko co nie było poptrzebne-mocowania foteli seryjnych i cała masa róznych blaszek

 

Nadwozie Na razie mocno poobijane w rajdowej eksploatacji seryjne, ale mam juz kupiona budę od anglika 1.4 i będę właśnie remontowal nadwozie żeby było ładne i piekne.

Zewnetrznie bedzie zderzak od GTiR oraz spoiler tylny też od gti-r jest teraz zamontowany.

Waga z klatką auta to 938 kilogramów z 2 lirami w baku:)

 

KOŁA Mam dużo różnych ale najbardziej reprezentacyjne to Speedline Corse model 2110 rozmiar 195/45/16,

 

dscn06821bg.jpg

jeszcze seria...

dscn04764tr.jpg

silnik wizualnie...

dscn11689lk.jpg

w miedzyczasie było troche jezdżone...

 

0773zj.jpg

"Męski KJS"...

0659cl.jpg

ładne foto...

 

 

 

 

 

Oraz wielkie podziekowania dla Coobcia, który zawsze wspierał mój projekt, pomagał w zdobyciu wielu rzeczy, pomagał upłynnic poprzednie stejdże, zawsze służył dobrym słowem i checia pomocy co zasze jest cenne, oraz dzielil sie wiedzą zdobytą podczas swoich prac tuningowych-Dzieki KUBA!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Do takich męskich wałków to może odcinkę Ci przesunę co :) ??

 

Zamieszczam Pare fotek z czasu trwania prac nad tym piekielnie szybkim Sunnym - Sami wreszcie będzie miał godnego konkurenta :D

 

wujekkivi1.JPG

wujekkivi.JPG

wujekkivi2.JPG

 

[ Dodano: Sob 01 Kwi, 2006 ]

Tak żeby łatwiej było skojarzyć ten wóz dodaje te fotki:

http://xs68.xs.to/pics/06071/kiviwydech.jpg

http://xs68.xs.to/pics/06071/kiviwydech1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
TatoTurbo

pikna druga fota bo pracy nie bede wspominal :)

wszystko czego zazdrosze

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest KIVI

Teraz auto będzie jeździło w Górskich Samochodowych Mistrzostwach Polski, ale pwenie na 1/4 mili też sie pojawi:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Szkoda było je tak orać na wyboistej ziemi nie ma to jak asfalcik :D

Na ćwiartkę zapraszamy !

Hehe będzie chyba cięzko z nadąrzaniem ze zmianą biegu na takim krótkim przełorzeniu głównym :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
VQPower

piekna sprawa i pieknie tez pewnie zaplaciles

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest KIVI
piekna sprawa i pieknie tez pewnie zaplaciles

Nawet o tym nie myslę... Ale chyba parę groszy to wyszło, ale takie hobby-trzeba na czyms tracić:) ale wiekszość zrobiłem sam z niektórymi rzeczami nie poradziłem i odwołałem sie do fachowców.

ostatni nabytek-regulator siły hamowania tyłu-coby juz tak nie zamiatać tyłem :)

dscn14140zs.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Xzandafer

Bardzo ciekawy projekt, pełen szacunek Kivi. Dokładnie tak zrobionego Sunny sobie wymarzyłem kupując swoje N14. Jeszcze raz wielkie brawa =D> i re5pect :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kicek

Piękna robota, wykonanie też full profi...

KIVI gratulacje i pełen szacunek...

Mam nadzieje ze bede miał jakieś tam szanse, swoją seria na torze lublin :wink:

 

Jeśli wystartuje :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maciejka_sz

Podpytam tak o ten hydrauliczny hamulec reczny. Bedziesz go robil sam czy moze zakladal jakiegos gotowca? Tak mi cos przyszlo do glowy zeby i u siebie pokombinowac gdyz linki to jednak nie jest to. Wczoraj juz caly wieczor obmyslalem co i jak i wszystko kwestia czy moj pomysl zmiesci sie pod nadwoziem czy tez nie.

Napisz cos o tym hamulcu bo to ciekawa sprawa dla mnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest KIVI

Hydrauliczny ręczny to rzecz bardzo prosta w budowie i działaniu. Potrzebna jest do tego dźwignia i pompa sprzęgłowa 5/8 cala.

Jednak zamontowanie tego to już wiekszy problem gdyż praktycznie należy przebudowac całkowicie układ hamulcowy, ale ja musiałem to zroić bo miałem słabiutki linkowy ręczny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maciejka_sz

Zgadza sie tylko ze pompka sprzeglowa jest chyba jednoobwodowa a hamulec jest osobno L i P.... potrzebne sa wiec dwie pompki prawda? Mam juz pomysl jak to zrobi z wykorzystaniem oryginalnej dzwigni... zaczynam rozkminiac temat w jak najmniejszych dwoch pompkach i mocowaniem tego pod spodem miedzy rura a nadwoziem... zobaczymy co z tego wyjdzie. Podziele sie oczywiscie spostrzezeniami.

Osobiscie wqurzaja mnie te linki... jedna mi zamarzla i od stycznia do marca nie mialem recznego. Sorry za OT w Twoim temacie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SPEEDY
:P Wspaniały profi projekt,multum wysiłku i wyrzeczeń,ale opłaciło się.Będzie jezdził kosa,oby bezawaryjnie :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szymeq
Teraz auto będzie jeździło w Górskich Samochodowych Mistrzostwach Polski,

Bo póki co to tam żadnego nissana nie ma, A pan Myszkier lata tą BMW ??:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest KIVI

Myszkier to ma wiele samochodów, ale w górach to najczęściej escortem cosworthem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szymeq

No możliwe, ale ja go zapamiętałem na żółtej BMW. 2 lata temu byłem w Sopocie - nawet kilka fotek się ostało. Chyba ciekawsze niż ćwiartka :roll: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest KIVI

dscn14521oq.jpg

Tak wyglada równoodległosciowy kolektor 4-1 by Grabowski Motorsport

 

Tak bedzie mniej wiecej wygladał interior.

 

dscn14509iv.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szymeq

no ładnie ale ten dywanik pod nogami to raczej bym przymocowal jakoś :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Kolektor bardzo męski, ciekawe ile w efekcie będzie tej mocy.

Czego jeszcze brakuje do pierwszych jazd próbnych ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwasar

Kolejne super nismo w Klubie. Gratulacje KIVI.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lukas

KIVI mam pytanie o przepływkę od AUDI,zapewne jest dużo wieksza jak w sr20,ale czy opłaca się taką zastosować do jazdy ulicznej[bynajmniej nie rajdowej]?? :roll: :?:

czy nie miałeś kłopotów z zestrojeniem tego wszystkiego?

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites
greg76

sa przeplywki w sr20de i w sr20de. ta twoja ma przelot 50mm a moja 70mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Lukasz najłatwiej się stroi na przepływce z P11 2.0 albo N15GTI wtyczki pasują PnP - dostrojenie w obu przypadkach jest nieuniknione.

Ps. Kivi Zapodaj więcej fotek, 3 dni temu miałem okazje podziwiać twoją maszynę - jest poprostu kozak.

No i wreszcie masz stożka pod maską :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
SPEEDY

:grin: No Kivi gratki,i widzę,że pare ładnych kg też z niej wyleciało na zlom

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sami

swietne autko... wewnatrz wyglada cudnie, chyba tez bede musial tak polakierowac bo u mnie w srodku troche zajezdza gratem :D klatka, kubly, rajdowka pelna geba!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×