Jump to content
Części Nissana - iParts.pl
Sign in to follow this  
VQPower

MAXIMA WIELKIEGOWACA

Recommended Posts

VQPower
Teraz trzeba wzmocnić tył żeby do pary było :D

 

myslalem o tym ale nie wiem czy wsadzic zaciski od 300zx-a czy po prostu wy***ac regulator sily hamowania

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

a jak masz kolektory to proste pozbąc się ich :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
VQPower

ok w koncu temat doczekal sie fotek gotowego produktu, mianowicie ukonczony montaz zaciskow od 300zx-a

 

12417121740-thumb.jpg

 

12417113784-thumb.jpg

 

12417143420-thumb.jpg

 

i tutaj jaki fart sk***ysynski!!

minimalny odstep pomiedzy zaciskiem a felga. uff qr** udalo sie

 

12417150556-thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

o kurcze to u mnie ten odstępik jest nieco większy, widzisz dobrze ze byly dostęne dystanse 6mm z chczykiem i żenie uprałeś się przy swoich 5mm.

Wygląda to profi nie maluj ich tak jak ja na niebiesko - tak jest super.

Share this post


Link to post
Share on other sites
VQPower

nie bede malowal.

za***iscie pasuja do koloru felg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest WOJTUSMAXIMUS02

pikne te brejki a i pasuja do felusi ,,,,a omalowaniu to mozna

zapomniec bo i tak nima miejsca miedzy fela a kalibrami na farbe:wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
VQPower

no nastepna rzecza bedzie nowy kolektor ssacy.

chyba juz niektorzy wiedza o co mi chodzi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zell

O kurde, za***iście minimalnie się mieszczą :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites
VQPower
O kurde, za***iście minimalnie się mieszczą :shock:

 

no jakbym pomalowal to pewnie juz by cos ocieralo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mariusz Szwałkiewicz

To pozostaje ostatnie pytanie . Jak rozwiążesz problem sterowania w locie? Chyba będziesz musiał zmodyfikować spojler. Skrzydła może się zmieszczą pod progami , ale to znacznie zmniejszy prześwit :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jordi

o f*ck jak sie zmiescily - hehe ale wygladaja MENSKO i pewnie tez tak hamuja

gratuluje

Share this post


Link to post
Share on other sites
VQPower
o f*ck jak sie zmiescily - hehe ale wygladaja MENSKO i pewnie tez tak hamuja

gratuluje

 

no wrazenia z hamowania sa bardzo pozytywne

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

A jakby to musiało hamować gdyby nie redukowało się średnicy tarczy z 280mm na 272mm i zastosowało adaptery do zacisków odpowiednie to jeszcze bardziej mesko by było :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
VQPower
A jakby to musiało hamować gdyby nie redukowało się średnicy tarczy z 280mm na 272mm i zastosowało adaptery do zacisków odpowiednie to jeszcze bardziej mesko by było :D

 

myslalem o tarczach 13" ale pod felge by mi sie nie zmiescilo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest WOJTUSMAXIMUS02

jest dobrze juz nic nietrzeba kombinowac wazne ze hamuje,,. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
VQPower

wlasnie dzis przyszla moja nowa przepustnica i IACV od maximy 01. niezbedna rzecz przy montazu nowego kolektora ssacego

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

No fajnie że przyszła ale pokarz nam jak to wygląda i jak to ma działać.

Idzie to poskładać w calość przed włądowaniem do silnika ?

Czegoś Ci do tego brakuje jeszcze żeby to działało ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
VQPower
No fajnie że przyszła ale pokarz nam jak to wygląda i jak to ma działać.

Idzie to poskładać w calość przed włądowaniem do silnika ?

Czegoś Ci do tego brakuje jeszcze żeby to działało ?

 

jakos mozna poskadac aby wygladalo. brakuje mi tylko paru gumowych wezykow i tylko tyle

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

węrzyki gumowe to chyba nie problem.

Oj wacuś opierdzielasz się coś...

Ciekawe jak to wszytko ze spobą bedize wspołgrało, czy wiązki elektrycznej nie trzeba bedize przerabiać i jak seryjne ECU poradzi sobei z wydajniejszymi wtrsykami paliwa - jakie masz seryjne i jakie są te nowe (wydajnośc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
VQPower

no mozna powiedziec ze opieprzam trochu, ale chce to zrobic dopiero po powrocie z polski, tak abt na spokojnie dlubac.

z elektryki to jedynie musze podmienic wtyczki od wtryskow i podpiac tzw rpm switch ktory aktywuje krotszy dolot. komputer sobie poradzi chodz czytalem ze moze mieszanka byc zbyt bogata.

serja 270ccm a wsadze 315 czy 320ccm juz nie pamietam dokladnie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

o to ciekawa wydajność wtrsyków 270cc to i u mnie w seri seidziały przjeście na 315 bardzo fajna sprawa w polączniu z jakimś dodatkowym kontrolerem silnika - bedzie się fajnie stroiło i nie będzie problemów z brakiem paliwa jak np zmienisz walki rozrządu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
VQPower

jeszcze dzis z kuba rozwazalismy zalozenie walkow do mojej maximy.

biorac pod uwage ze walki JWT drogie w h*j postanowilismy zastosowac walki z silnika VQ35. i to tylko walki ssace.

 

tu mala charakterystyka:

 

VQ35DE Cams:

Int: 9.5mm lift

Ex: 9.5mm lift

 

VQ30DE cams are a tad bit lower lift

Int: 8.5mm

Ex: 9.0mm

 

jak widac na walku wydechowym jest zaledwie 0,5mm roznicy w otwarciu zaworu tak wiec gra nie bardzo warta. jednakze na dolocie roznica 1mm do daje juz ponad 10% roznicy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

tak jak w przypadku silnika SR20De montarz samego walka ssacego z SR20DE daje znaczną poprawe osiągów powyzej 5000 obr.min - nie ma tego spadku momentu obrotowego i auto ciągnie do odcięcia.

 

Bardizej agresywny Wałek wydechowy także ma wpływ na górną pratje obrotów ale za to większym kosztem dla spadku dunamiki w przedziale obrotów niskich.

Share this post


Link to post
Share on other sites
VQPower

znalazlem bardzo przydatna informacje ktora pomoze mi w doborze walkow od silnika 3.5

 

Engine: VQ30DE

Model Years: 1995-1999 (Maxima/ '96+ I30)

 

Intake__Lift: 8.55mm

Exhaust_Lift: 8.55mm

 

Intake__Duration: 232ş

Exhaust_Duration: 232ş

 

Intake_Opens: 3ş BTDC

Intake_Closes: 49ş ABDC

 

Exhaust_Opens: 49ş BBDC

Exhaust_Closes: 3ş ATDC

 

Overlap: 6ş

 

 

-------------------------------------

 

 

Engine: VQ30DE (K)

Model Years: 2000-2001 (Maxima/I30)

 

Intake__Lift: 8.55mm

Exhaust_Lift: 9.0mm

 

Intake__Duration: 224ş

Exhaust_Duration: 232ş

 

Intake_Opens: 3ş BTDC

Intake_Closes: 41ş ABDC

 

Exhaust_Opens: 49ş BBDC

Exhaust_Closes: 3ş ATDC

 

Overlap: 6ş

 

-------------------------------------

 

 

Engine: VQ35DE (1)

Model Years: 2001-2004 (Pathfinder)

 

Intake__Lift: 9.0mm

Exhaust_Lift: 9.0mm

 

Intake__Duration: 230ş

Exhaust_Duration: 232ş

 

Intake_Opens: 3ş ATDC

Intake_Closes: 53ş ABDC

 

Exhaust_Opens: 46ş BBDC

Exhaust_Closes: 6ş ATDC

 

Overlap: 3ş

 

-------------------------------------

 

 

Engine: VQ35DE (2)

Model Years: 2002-2005 (Maxima, and a slew of others)

CVTC: Intake

 

Intake__Lift: 9.5mm

Exhaust_Lift: 9.5mm

 

Intake__Duration: 238ş

Exhaust_Duration: 240ş

 

Intake_Opens: 6ş ATDC

Intake_Closes: 64ş ABDC

 

Exhaust_Opens: 52ş BBDC

Exhaust_Closes: 8ş ATDC

 

Overlap: 2ş

 

-------------------------------------

 

 

Engine: VQ35DE (3)

Model Years: 2005 (G35 Coupe, 35th Anniversary 350Z)

CVTC: Intake and Exhaust

 

Intake__Lift: 10.5mm

Exhaust_Lift: 10.5mm

 

Intake__Duration: 248ş

Exhaust_Duration: 248ş

 

Intake_Opens: 2ş ATDC

Intake_Closes: 70ş ABDC

 

Exhaust_Opens: 70ş BBDC

Exhaust_Closes: 2ş BTDC

 

Overlap: -4ş

 

-------------------------------------

 

 

Engine: VQ40DE

Model Years: 2005 (Pathfinder, Frontier, Xterra)

CVTC: Intake

 

Intake__Lift: 10.0mm

Exhaust_Lift: 9.6mm

 

Intake__Duration: 240ş

Exhaust_Duration: 244ş

 

Intake_Opens: 4ş ATDC

Intake_Closes: 64ş ABDC

 

Exhaust_Opens: 56ş BBDC

Exhaust_Closes: 6ş ATDC

 

[ Dodano: Nie 14 Maj, 2006 ]

jak widac najbardziej agresywne walki z silnika 3.5 maja 350Z i G35 od 05 roku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

nom i jak masz podane dane typu kiedy zaczynają sie one otwierać i zamykac to można coś na ich wzor wystrugać w PL...

 

Ale nie ma to jak orginały z 350Z choć wydaje mi się że mogą być już zbyt agresywne do twojego silnika więc mogą być problemy z kulturalna pracą silnika w przedziale 900-1500 obr.min.

Tak czy siak bez wystrojenia nie będzie to dobrze chodzić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×