Gość Rado Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Witam. Mam pytanie do znawców tematu czy pompa wtryskowa z primery 91-95r (2.0D) jest taka sama jak w nissanie N14 2.0 DLX z 95r ? Obecna pompa w N14 coraz bardziej mi cieknie. Tak na oko gdzieś z górnej części. Zastanawiem się czy nie wymienić na pompe z primery. RZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiu666 Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 to są te same silniki CD20, natomiast wiem że bywały różne pompy. Jednak prawdopodobnie można je stosować zamiennie (takie samo mocowanie, wyprowadzenia, wartości ciśnień). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_24 Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Jak leci z górnej czesci to napewno z pokrywki u mnie tez tak było zdjołem dekielek wymieniłem uszczelke za 1 zł kupiłem w sklepie z czesciami do ciągników i było ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rado Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 A mocno ci leciało ? Bo mi tak 1 litr na 100km wycieknie. RZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 u mnie tez cieklo uszczelka orginalna nissana oklo 20 zl wiec niewielki problem a koszt naprawy w warsztacie to cos okolo 300 zl ale wiesz na czym stojisz a kupisz pompe i moze sie okazac ze tez cieknie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rado Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Miałem okazje kupić pompe nówke do primery 91-95r za 900zł Ale pójde chyba w naprawę starej. Chyba, że po rozebraniu koaże się, że stan obecnej jest fatalny. RZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eden Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 ja za uszczelke dalem 5 zl i facet mi wymienil za 80zl a tez mi mocno cieklo ze za mną siwy dym bo ropa kapala na wydech i wiatr ja pod autem do tylu przepychal myslalem nawet ze sie auto pali wymien uszczelke i bedzie GIT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rado Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Witam. Dałem do zrobienia tą pompe. Wymienili uszczelkę niby poustawiali wszystko i teraz mam: 1. Jest bardziej mułowaty. 2. Pali 7,5 ON a przed naprawą palił 4.8 - 5.2 ON. RZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bart1awo Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Czy "dales do zrobienia" oznacza, ze odkreciles pompe od silnika i oddales do jakiegos serwisu ? Nie mogli wymienic tej uszczelki "na samochodzie" bez demontazu pompy? Jesli pompa rzeczywiscie byla zdemontowana, to moze zostala zle ustawiona na pasku zebatym (wtrysk jest nie w tym momencie co trzeba - nawet jeden zabek na pasku robi duuuuza roznice), bo chyba wewnatrz pompy nic nie "regulowali" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Devill_2005 Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 ze sie spytam az takich problemow z pompa nie mam moja sie tylko poci z gornej czesci ale jak wyglada wymiana uszczelki w pompie od silnika cd17? Tez trzeba wyciagac pompe czy mozna dokonac wymiany przy zalozonej pompie? np. jak wymienialem uszczelke pod kopulka przy renault to mialem jedynie do odkrecenia 4 sruby i "gaz" bez zadnych innych meczarni, ale patrzac na to co piszecie o nissanach to zaowazylem ze z nimi jest wiecej zabawy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 nie wiem dokladnie jak wyglada pompa wtryskowa w silniki cd17 ale w cd20 napewno da sie to zrobic bez wyjmowania pompy z samochodu wystarczy odkrecic dekielek od gory zreszta znalazlem zdjecia na dysku wiec zapodam jak to wyglada po rozebraniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bart1awo Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Osa, mam pytanko: czy ta (w domysle Twoja) pompa, a wlasciwie samochod ma obrotomierz ? Jesli tak, to czy wiesz ktora zlaczka od pompy odpowiada za impulsy do obrotomierza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 To ja tez podlacze sie z pytaniem . A mianowicie chodzi mi o ten zawor za pompa ( od przegrody silnika ) ktory reguluje zimne obroty jalowe. Dochodza do niego dwa przewody gumowe , przy zimnym silniku powinien dac wiekszy gaz , a w miare nagrzewania silnika zmniejszac obroty. U mnie tak jak by nie dzialal, podejzewam ze moze sie zatarl bo reczne uciskanie powoduje opor, czy da sie go jakos odrecic bez wyciagania calej pompy ? Czym jest sterowany ten zawor ? olej czy plyn chlodniczy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bart1awo Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 To ja bezczelnie podlacze sie jeszcze raz (odbiegajac troche od tematu) - pytanko do kolegi agx: widze, ze troche orientujesz sie w tej pompie - moze wiesz, jaka moze byc przyczyna, ze po kilkunastominutowej jezdzie, kiedy silnik sie juz dobrze zagrzeje, jego obroty sa troche podwyzszone (nie potrafie powiedziec o ile - nie mam obrotomierza, ale tak na oko o jakies 300-400 obr. ), a po chwili pracy na biegu jalowym spadaja do normalnych wolnych ? Podejrzewam, ze to wlasnie za pczyczyna tych dzwigienek i zaworkow przy pompie, ale ktory z nich moze byc za to odpowiedzialny? Bo jak sam wiesz, jest ich tam troche... A ten zaworek z dwoma wezykami u mnie tez stawia opor, i nie podnosi obrotow przy zimnym silniku, wiec pewnie tez jest zatarty (nawet nie wiedzialem, ze powinien podnosic obroty)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Osa, mam pytanko: czy ta (w domysle Twoja) pompa, a wlasciwie samochod ma obrotomierz ? Jesli tak, to czy wiesz ktora zlaczka od pompy odpowiada za impulsy do obrotomierza ? Niestety w moim nie ma obrotka wiec nie pomoge w tej kwestji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raveland Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 tez mi pompa ciekla mechanik powiedzial ze leci z tamtad gdzie wchodzi linka do niej duzo nie cieklo nawet nie zauwazylem zwiekszonego "spalania" ale oddalem do regeneracji koszt 200zl + gwarancja na 1 rok co do impulsu z pompy to byl taki temat nawet dawalem zjdecie poszukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 To ja bezczelnie podlacze sie jeszcze raz (odbiegajac troche od tematu) - pytanko do kolegi agx: widze, ze troche orientujesz sie w tej pompie - moze wiesz, jaka moze byc przyczyna, ze po kilkunastominutowej jezdzie, kiedy silnik sie juz dobrze zagrzeje, jego obroty sa troche podwyzszone (nie potrafie powiedziec o ile - nie [cut] Ze sie orientuje to za duzo powiedziane , wiem gdzie sa najwazniejsze elementy i to wszystko. Musisz poszukac na forum , bo ktos juz opisywal podobny problem. Jesli masz duzo zaworow podcisnieniowych to masz troche inny silnik niz moj. Moj nie ma zaworow podcisnieniowych przy kolektorze dolotowym, nie ma przeplywomierza, brak w nim takze rezystorka na pompie ( obudowany plastikowa czarna oslona ). Moj to CD20 a twoj prawdopodobnie to CD20E, ale moge sie mylic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bart1awo Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 axg, moj silnik to tez CD20, te z literka E to chyba dopiero od 96 albo 97r. zaczeli monotowac. Postaram sie zrobic zjecie pompy, to pokaze na nim, ktore lementy mialem na mysli, moze bedziesz znal ich znaczenie. raveland, tak, pamietam tamto zdjecie, ale nie widac na nim, skad DOKLADNIE wychodzi ten kabelek... Widac tylko jakies zlaczki przymocowane przy pompie. Wiec jesli juz temat wrocil, to moze moglbys zrobic jeszce jakies dokladniejsze fotki ? Chodzi mi o wskazanie, w ktorym miejscu obudowy pompy jest przeprowadzony ten kabelek od wewnatrz pompy na zewnatrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rado Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Witam. Pompa w moim przypadku została wymontowana z samochodu i pojechała do uszczelnienia. Dostałem rok gwarancji co nie zmienia ze pali 7,5 i jest słabszy. Goście co wyciągali pompe i wkładali z powrotem wykluczają złe zamontowanie pompy. W tym tygodniu jedzie cały samochód do rekalmacji. Pozdro. RZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oloz Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Witam,cieknie pompa , dość sporo , prosto na rozrusznik, czy nie będzie większych problemów ze zdjęciem dekla z pompy celem włożenia nowej uszczelki , nie trzeba czegoś dodatkowo w pompie podczepiać , zahaczać albo coś ??? jaka uszczelka ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.