Guest marfarm Posted May 14, 2006 Share Posted May 14, 2006 Mam w almerze fabryczny centralny zamek i w związku z tym pytanie: Czy tym zakmkiem można sterować tylko z klucza czy można też z pilota np. z alarmem? Jeśli tak to czy wystarczy wpiąć się w wiązkę wychodzącą z centralki zamka? Gdzieś kiedyś czytałem że trzeba dołożyć do drzwi kierowcy siłownik uniwersalny master ale nie wiem co ona ma robić? Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. Marcin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mario_k3 Posted May 14, 2006 Share Posted May 14, 2006 nic nie trzeba dokładać tylko zamontować alarm i otwierasz z pilota od alarmu CZ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gumbi Posted May 14, 2006 Share Posted May 14, 2006 Tak dokladnie nic nie trzeba dokladac mario_k3 ma racje zakladasz alarm do centralnego i otwierasz z pilota.Ja tak zrobilem i jest pieknie... pozdro....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest przempu Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 Witam, A mozna sie dowiedziec, gdzie dokladnie trzeba sie wpiac?? Bo u mnie dranie jak montowali alarm, to wpieli sie tak, ze nie po stronie kierowcy centralny nie dziala z kluczyka i z klameczki wewnetrznej... Zeby zaryglowac auto jak jestem w srodku, to musze sie gimnastykowac i siegac do klameczki pasazera... Dodam tlyko,ze z alarmu wszystko dziala pieknie!! Przed zalozeniem alarmu wszystko bylo supper!! Mozecie napisac JAK sie wpiac?? :roll: :roll: Z gory dzieki za pomoc!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gumbi Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 przempu dokladnie ci nie powioem gdzie sie trzeba wpiac bo mi to w srvisie zakladali gdzies pod centralke.przempu nalerzysz do lodzkiego NkP?przyjedz na zlot swoja SR-ka ja tez mam SR-ke pogadamy.W kazdy pierwszy piatek miesiaca.Gdzie i o ktorej godzinie wszystko jest na forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mario_k3 Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 Ja bym draniom nie popuścił i w pierwszej kolejności wrócił do nich niech sami naprawią co sknocili. Może jakiegoś kabelka nie podpieli w drzwiach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gry76 Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 można zastosować wersje uproszczoną! http://allegro.pl/item102705781_sterownik_...loty_alarm.html i juz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sadzio Posted May 19, 2006 Share Posted May 19, 2006 Do swojej N15 kupiłem prosty alarm z pilotem i mój kolega mi to montował,pod deską rozdzielczą przy kierownicy jest ''płytka' od sterownika zamka centralnego i tam to trzeba wpiąć,tylko dokładnie nie wiem w którym miejscu na tej płytce....Kolega dołączył też tam przekaznik bo bez niego to nie działało. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gry76 Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Do swojej N15 kupiłem prosty alarm z pilotem i mój kolega mi to montował,pod deską rozdzielczą przy kierownicy jest ''płytka' od sterownika zamka centralnego i tam to trzeba wpiąć,tylko dokładnie nie wiem w którym miejscu na tej płytce....Kolega dołączył też tam przekaznik bo bez niego to nie działało. dużo trzeba było rozkręcić zeby się dostać do tej płytki?napisz coś wiecej.dzieki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yaroo Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Witam Mam ten sam problem chcialbym zalozyc cz z pilota dzisiaj jade do kolesia co takie cudeńka zaklada pogadam jak sie umówie na spotkanie to opisze jak sie to robi i zrobie kilka fotek PZD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sadzio Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 dużo trzeba było rozkręcić zeby się dostać do tej płytki?napisz coś wiecej.dzieki Z tego co pamiętam nie trzeba wiele rozkręcać,jeśli już to niewielki element kokpitu pod kierownicą,tę płytkę widać jak się położysz na wycieraczce i spojrzysz pod kokpit.Ogólnie ze wszystkim montaż zajął koledze ze 3 godziny ale dużo czasu zajęło mu wykobinowanie jak podłączyć przekaznik bo coś mu nie pasowało z plusami do sterowania czy jakoś tak...ja w tym czasie łoiłem browar z innymi kumplami i nie dociekałem o co chodziło.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gry76 Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Przyjemne z pożytecznym ,to lubie!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Kolego Marfarm domyślam się, że chodzi Tobie o centralny w Almerce N15????? bo nigdzie tego nie doczytałem. Jeżeli tak jest to po pierwsze wszyscy tutaj dosłownie pier**lą (za przeproszeniem) głupoty. Wcale tak nie jest, że kupiszs sobie alarm czy byle jaką centralkę sterującą i już wszystko śmiga jak trzeba. Gdzieś już był taki wątek ktoś się pytał jaką centralkę kupić z allegro, żeby pasowała. Gdzieś ten wątek jest tutaj na forum w Almerce. Po pierwsze większośc alarmów i centralek z pilotami jest sterowana 2 przewodami otwórz/zamknij przez wywołanie tzw. masy. Nie stety (chociaż moim zdaniem lepiej) jest w N15. Bo sterowanie jest tylko jednym przewodem. Tak ma np. VW w latach 88-97. LEcz tam sterowanie odbywa siępo przez podanie na zmianę + i -. W N15 jest tak samo tylko jest albo podawana masa (-), żeby drzwi były otwarte lub "nic" na zamknięcie. Po prostu, jeżeli nie jest podawany żaden sygnał do centralki to central się zamyka. A więc jeżeli kupisz alarm ze sterowaniem 2-oma przewodami to nie podłączysz od tak sobie go, żeby działało tylko albo musisz to połączyć sprytnie przez dwa przekaźniki lub kupisz takie miniarurowe specjalne do alarmu (koszt ich to około 20 zeta). Nie które centralki maja juztakie możliwości np. "zamster plus". Można go kupić na Allegro. P.S. wiem co mówie bo montuje alarmy i piloty od 6 lat po za tym u siebie w N15 zakładałem alarm. Powodzenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sadzio Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Kolego Marfarm domyślam się, że chodzi Tobie o centralny w Almerce N15????? bo nigdzie tego nie doczytałem. Jeżeli tak jest to po pierwsze wszyscy tutaj dosłownie pier**lą (za przeproszeniem) głupoty. Wcale tak nie jest, że kupiszs sobie alarm czy byle jaką centralkę sterującą i już wszystko śmiga jak trzeba. Gdzieś już był taki wątek ktoś się pytał jaką centralkę kupić z allegro, żeby pasowała. Gdzieś ten wątek jest tutaj na forum w Almerce. Po pierwsze większośc alarmów i centralek z pilotami jest sterowana 2 przewodami otwórz/zamknij przez wywołanie tzw. masy. Nie stety (chociaż moim zdaniem lepiej) jest w N15. Bo sterowanie jest tylko jednym przewodem. Tak ma np. VW w latach 88-97. LEcz tam sterowanie odbywa siępo przez podanie na zmianę + i -. W N15 jest tak samo tylko jest albo podawana masa (-), żeby drzwi były otwarte lub "nic" na zamknięcie. Po prostu, jeżeli nie jest podawany żaden sygnał do centralki to central się zamyka. A więc jeżeli kupisz alarm ze sterowaniem 2-oma przewodami to nie podłączysz od tak sobie go, żeby działało tylko albo musisz to połączyć sprytnie przez dwa przekaźniki lub kupisz takie miniarurowe specjalne do alarmu (koszt ich to około 20 zeta). Nie które centralki maja juztakie możliwości np. "zamster plus". Można go kupić na Allegro. P.S. wiem co mówie bo montuje alarmy i piloty od 6 lat po za tym u siebie w N15 zakładałem alarm. Powodzenia Gościu,pisałem że potrzebne przekazniki,u mnie jest tak właśnie zrobione ze zwykłego alarmu i śmiga jak trzeba.Czytaj uważnie i nie pisz że wszyscy pier**lą głupoty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 ale napisałeś coś o sterowaniu plusami, a tam nie ma sterowania plusami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yaroo Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Sorry napisalem ze opisze ''co i jak'' a tu taka lipa zostawilem kolesiowi auto jak bylem w pracy na trzy godziny... i bylo po wszystkim zolozyl mi jakis tani alarm ktory steruje tez centralnym koszt ok 160 zl + pare browarków Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marfarm Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Do zetec. Mam N15 al poza oryginalnymi siłownikami nie mam nic, gołe kable wychodzą ze słupków, są tam cztery przewody do zamka i cztery do szyb elektrycznych, jeśli jesteś w stanie powiedzieć co i jak podłączyć to będzie super. Powiem tylko że chciałem przełożyć całą wiązkę ale jak zobaczyłem co i jak to sobie darowałem, nawet serwis nie bardzo chce to robić. A chciałbym żeby to chodziło. Jak nie to założę spowrotem zamki bez centralnegi i dołoże uniwersalny. Jeśli możecie coś podpowiedzieć będę wdzięczny może być na sklep@pozdrowiekropkacomkropkapl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest profes Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Ja miałem centralny tylko z kluczyka. Dokupiłem alarm z centralnym na allegro. Znajomy elektryk założył mi go wpinając się wiązką z centralki alarmu w wiązkę, która idzie od sterownika pod kierownicą do drzwi kierowcy. Niestety, musiał przeciąć kabel, dlatego nie można zamknąć się od środka z klameczki od strony kierowcy. Dodatkowo założyłem otwieranie klapy bagażnika z pilota i zostało mi 3 siłowniki i sterownik centralnego (ten, który dostałem z alarmem). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yaroo Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Wiem gdzie sie wpiąć na płytce zrobie fotkę i wyślę na majla jak ktos chce miałem centralny z kluczyka teraz smiga mi z pilota U mnie nic nie trzebabyło przecinać i zamykanie działa od kirowcy i od pasażera. A oto zdjecie tej płytki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.