Guest AdaSch Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 Cześć, jestem po teście amorków i prosze o pomoc w iterpretacji wyników auto z maja 2004 oś przednia Lewy 61% prawy 64% (był wymieniony w zime 2004/2005) oś tylna lewy 55% prawy 59% czy powyższe wyniki są ok czy mam się już martwić. dzięki i pozdro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gry76 Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 wyniki masz dobre,napewno nie masz potrzeby zmieniać .Na osi róznica nie wyniosi wiecej niz 15% jest ok.Wydajnosc amortyzatora nie spadła PONIZEJ 35% jest ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AdaSch Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 A jakie wyniki są na nowych? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gry76 Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 nowe nie oznacza nigdy 100%,to tylko czysta teoria.Gadałęm kiedys ze znajomym z serwisu fiata mówił ze często nowe amortyzatory wykazują ,80%,70,niektóre 60%.Biorąc pod uwagę ze wydajnośc 60% uznawana jest jako b.dobra,6tymi wynikami nie ma sie co kierować..najwazniejsze jest Twoje odczucie ,to ty jezdzisz tym autem i jezeli uwazasz ze nie trzymają jak nalezy wymień...!!!polepszy się bezpieczeństwo i samopoczucie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AdaSch Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 Dzięki, już mi lepiej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest primavera Posted May 20, 2006 Share Posted May 20, 2006 dokladnie tak jak mowi gry76 - te numerki okreslaja pewien ogolny stopien reagowania zawieszenia, nie tylko amortyzatorow. w mojej nowej almie przy przegladzie po 3 latach wyniki byly mniej wiecej takie jak u AdaScha. stara alma N15 - trzyma przod na poziomie 80-90%, a nowe amory na tyl po zalozeniu pokazywaly jakies 75%, a wymienione zostaly jak pokazywaly chyba 60%, ale pojawil sie wyciek (szybka jazda z dzieciakami po wertepach w lesie na piknik samolotowy w Góraszce dobila jeden amor - grrrrr). wazny jest komfort, szczelnosc gum i nie za duza roznica na osi do 10% jest zupelnie ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 Kiedyś byłem na przeglądzie i na przodzie wykazało 50%...zmartwiłem się, przejeździłem kolejny roczek i już szykowałem się do wymiany. Pojechałem na kolejny przegląd a tu zagwózdka...wykazało 75% Nie ma co patrzeć na testy, ma się trzymać drogi i nie bujać, no chyba że faktycznie spada poniżej 30%. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 Ja zaobserwowałem w paru już wozach że jak sprawność spada ponizej 65% to już auto robi się miekkie i nieprecyzyjne w prowadzeniu. ponizej tej wartości radził bym wymienić... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarroturro Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 Kiedyś byłem na przeglądzie i na przodzie wykazało 50%...zmartwiłem się' date=' przejeździłem kolejny roczek i już szykowałem się do wymiany. Pojechałem na kolejny przegląd a tu zagwózdka...wykazało 75% quote'] Dokładnie tak jest, co urządzenie do pomiaru to inny wynik :grin: [ Dodano: 23 Maj 2006, 09:52 ] Kiedyś byłem na przeglądzie i na przodzie wykazało 50%...zmartwiłem się' date=' przejeździłem kolejny roczek i już szykowałem się do wymiany. Pojechałem na kolejny przegląd a tu zagwózdka...wykazało 75% [/quote'] Dokładnie tak jest, co urządzenie do pomiaru to inny wynik :grin: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AdaSch Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 Ja zaobserwowałem w paru już wozach że jak sprawność spada ponizej 65% to już auto robi się miekkie i nieprecyzyjne w prowadzeniu. ponizej tej wartości radził bym wymienić... właśnie takie mam odczucia szczególnie jeśli chodzi o tył. Dodatkowo nie wiem czy to też nie jest wina opon bo napompowałem je na 2,2. Teraz wydaję że auto strasznie pływa nie wspominając co się dzieje na koleinach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gry76 Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 chyba jestes mocno przewrażliwony ,masz prawie nowe auta i takimi rzeczami się zajmujesz...ja eskortem przejechałem 240tys km bez zmiany amortyzatorów w 3 lata i amortyzatory było w porządku! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AdaSch Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 fakt, jestem przewrażliwiony. Ale jestem pewien, że było zdecydowanie twardziej i tak mi się podobało. W przyszłym toku chyba zmienie zawieszenie na sportowe/twarde pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 AdaSch, nie musiż całego zawieszenia zmieniać, wystarczy że zmienisz same amortyazatory na np. KONI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krrizz Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 % pokazują nie "wydajność" amorów lecz % przyczepności (czyli wystarczy mięć zbierzność zlą i bedzie mniej% puki jeżdzi i nic nie wali to jest ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.