Guest Heraklit Posted May 19, 2006 Share Posted May 19, 2006 Posiadam Nissana P11.144 z 2001 roku i odpukać na nie ma widocznych śladów działania rdzy. Ale, że lubię swoje autko to raczej nie chciałbym się nią dzielić z rdzą. Czy są jakieś szczególne miejsca w tym modelu na które trzeba zwrócić uwagę i zawczasu zabezpieczyć? Czy zabezpieczenie producenta jest wystarczające, czy pewniej będzie ponownie zabezpieczyć całe podwozie, nadkola itd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted May 19, 2006 Share Posted May 19, 2006 Ten rocznik nie powinien mieć śladów korozji to nie fiat. Zabezpieczenie podwozia przez producenta jest raczej symboliczne jak na nasze solno-zimowe warunki. Jak ci się chce, pryśnij sobie od spodu najlepiej taką specjalną gumą do konserwacji (nie pamiętam jak to się nazywa), nadkola też. Będziesz spał spokojnie i chrupanie cię w nocy nie obudzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted May 19, 2006 Share Posted May 19, 2006 dokładnie, wymyj podwozie, usuń rdze i pryśnij lub pedzlem pomaluj(tam gdzie została rdza prysnij odrdzewiaczem wg. instrukcji i najpierw pomaluj hamerajdem). Link to comment Share on other sites More sharing options...
kgeorge Posted May 20, 2006 Share Posted May 20, 2006 Jestem włascicielem identycznego modelu i rok też się zgadza. Męczy mnie ten sam problem. Napiszcie coś więcej na temat tej "gumowej powłoki", jaka nazwa, producent, sposób użycia. pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaano Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 nie zgadzam sie ze rdza sie nie pojawia - u mnie (auto nie bite) na masce - spod pod "nerkami" wlotow powietrza zaczyna rdzewiec (widoczne tylko od srodka) - juz nawet mysle zeby tam jakis otworek zrobic zeby woda miala odplyw, bo wydaje mi sie ze tam sie zbiera, dalej - przy kielichach amorkow na spoinie - tak jak woda splywa z boku.. a pod spodem dokladnie sie jeszcze nie przygladalem, ale chyba tez by juz trza bylo moze cos trysnac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 nie zgadzam sie ze rdza sie nie pojawia - u mnie (auto nie bite) na masce - spod pod "nerkami" wlotow powietrza zaczyna rdzewiec Jednak 1998 a 2001 to pewna różnica jest :wink: A poza tym to ten odwieczny problem korozji na styku żelaza z chromem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kazek Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 tak sobie mysle, przy dobrze zabezpieczonym samochodzie rdza nie może tak sobie wyleść na wierzch, a jeżli wychodzi to znaczy, że auto było: - walnięte, i niedokładnie naprawione - została uszkodzona powłoka ochronna od sił działających z zewnątrz w postaci kamieni, piasku spod innych kół - długotrwałej działalności wilgości w jednym miejscu(tutaj dla przykładu podam tylne progi w p10 ) - i powłoka fabryczna była już od początku produkcji ch*&wa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.