Gość grafit Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Jestem ciekaw jaką Wasze primerki,oczywiście benzyny,mają prędkość na 5biegu przy 3000obr.Moja 1.6(102KM)tak 117-118km/h.Bezwietrznie,płasko,jedna osoba w samochodzie.Ciekawe jak mają się do tego wersje 90KM albo 2.0.Może po tym też idzie poznać kondycje samochodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 dobry jesteś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widaw Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Może po tym też idzie poznać kondycje samochodu? o taaaaaaaak! :shock: :shock: Auto w lepszym stanie, przy tych obrotach siąga nawet 140 km/h ale po kilku latach uzywania już tylko 102 km/h. Widać z tego że Twój bolid ma się już ku schyłkowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grafit Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 KOlego WIDAW a może uważasz,że jeśli np. ciśnienie sprężania jest zbyt niskie to samochód jeżdzi tak samo? a może mając przedmuchy na uszczelce pod głowicą też będzie ok?itd...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Ja mam tyle samo co kolega Grafit, ale w 2.0TD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 stary... moja almera na 3 pod 140 km/h podchodzi a moze i wiecej... nie zwracam uwagi aha, ja mam 1.4 ;] cos slabo z twoja primka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grafit Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 INC ale ja mówię o 5 biegu przy 3000obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 INC ale ja mówię o 5 biegu przy 3000obr hyyy..... sorry przemeczenie... mea culpa ;] a to nie wiem, rzadko patrze na predkosciomierz bo mu nie ufam rob silnik i sie nie zastanawiaj znow bedzie chodzil jak zloto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario1 Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Auto w lepszym stanie, przy tych obrotach siąga nawet 140 km/h ale po kilku latach uzywania już tylko 102 km/h. Widać z tego że Twój bolid ma się już ku schyłkowi MOim zdaniem to bzdura jak się ma kondycja silnika do przełożen w skrzyni biegów. Moja P11 1.6 66kW około 120kkm/h 3000tys. Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grafit Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 To ja tu taki lużny temacik zapodałem a co niektórzy się przejęli,jakieś uśmieszki(politiwania zapewne)teksty,że niby bzdury wypisuję,oj trace wiarę w ludzi.Wiem,że każdy ma jakieś problemy i czasem traktuje forum jako okazje do odreagowania ale mam prośbe:DAJCIE NA LUZ!!! Nie twierdzę,że wszyscy są znerwicowani ale są i tacy.Forum jest bardzo OK i ja też skorzystałem z Waszej pomocy ale apeluję o pogodę ducha bo przebywanie tu ma chyba być przyjemnością no nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 grafit, luźnotemaciarzu. Wyjasnij mi proszę jak się ma kondycja silnika, ilośc osób wewnątrz, siła wiatru czy pochylenie drogi do długości przełożenia na 5. biegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Przecież kolega zapytał o konkretny model i konkretna skrzynię i konkretny silnik!! Moim zdaniem ciekawy watek. Ja sam jestem ciekawy takich parametrów gdyż kupiłem Primerke z zepsutym 5 biegiem, ciekawi mnie ile powinna mieś przy 3000tys na IV, i jaka powinna byś maksymalna tez na IV. Z maksymalna i tak bedzie kibel przez mikser LPG;-/ Pytam o 1,6 gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janerad Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 No panowie, miejcie litość nad kolegą... Przez Was właśnie poplułem monitor herbatą... Do Grafita - przełożenia skrzyni biegów określają na stałe jaką prędkość możesz uzyskać przy danych obrotach silnika na danym biegu. Jeśli na 5 uzyskujesz przy 3000 RPM 117 kmh, to zawsze tak będzie, niezależnie od stanu Twojego silnika. To ostatnie może jedynie określać jak łatwo uda Ci się te obroty uzyskać... Aha - prędkość oczywiście może się zmienić, jeśli zmieni się średnica koła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Czy sprzęgło nie może nam nic tutaj namieszać? ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukuj Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 No panowie, miejcie litość nad kolegą... Przez Was właśnie poplułem monitor herbatą... Do Grafita - przełożenia skrzyni biegów określają na stałe jaką prędkość możesz uzyskać przy danych obrotach silnika na danym biegu. Jeśli na 5 uzyskujesz przy 3000 RPM 117 kmh, to zawsze tak będzie, niezależnie od stanu Twojego silnika. To ostatnie może jedynie określać jak łatwo uda Ci się te obroty uzyskać... Aha - prędkość oczywiście może się zmienić, jeśli zmieni się średnica koła... Dokładnie tak, pomijając przypadek że nie łapie sprzęgło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 ...Aha - prędkość oczywiście może się zmienić, jeśli zmieni się średnica koła... dodaj jeszcze coś: rzeczywista czy licznikowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 rzeczywista czy licznikowa? A o jakiej caly czas mowimy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Sunny 1.6 SLX miał przy 3000rpm 115km/h (1991r.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 rzeczywista czy licznikowa? A o jakiej caly czas mowimy? mówimy o licznikowej, a ona się nie zmieni. Dlatego zadałem specjalnie to pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janerad Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 mówimy o licznikowej, a ona się nie zmieni. Dlatego zadałem specjalnie to pytanie No fakt Plama, plama, co za pech... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widaw Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 KOlego WIDAW a może uważasz,że jeśli np. ciśnienie sprężania jest zbyt niskie to samochód jeżdzi tak samo? a może mając przedmuchy na uszczelce pod głowicą też będzie ok?itd...... Myslałem że potrafisz czytać - szczegolnie tekst który sam napisałeś. Moja odpowiedź była ironiczna, miałem nadzieję ze zastanowisz się i pomyslisz samodzielnie. Ale skoro potrzebujesz wsparcia to: Przełozenia skrzyni i przekładni głównej są stałe i nie ulegają zmianie z wiekiem auta. Więc sprawne auto zawsze bedzie miało tę samą prędkość przy odpowiadjących mu obrotach silnika na tym samym biegu. Wyjątek - niesprawne slizgające się sprzęgło. Zmiana średnicy kół jezdnych prowadzi do zmian prędkości ale wskazania licznika bedą takie same jak przed zmianą. Czujnik prędkości auta jest w skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 do odpowiedzi widawa dodam, że nawet gdy prędkość brana jest z czujników ABSu to i tak na jedno wychodzi jakby brana była ze skrzyni. Musiałaby być mierzona dodatkowym , kółkiem, gps'em lub jakimś żyrokompasem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Musiałaby być mierzona dodatkowym , kółkiem, gps'em lub jakimś żyrokompasem. A co ma wspólnego żyrokompas z pomiarem prędkości? Chyba chodziło Ci ogólnie o urządzenie żyroskopowe, bo żyrokompas (jak sama nazwa wskazuje) jest dedykowany wyłącznie do celów nawigacyjnych (wskazywania kursu geograficznego) wykorzystując w tym celu właściwości żyroskopu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 pardon faktycznie żyroskop a nie żyrokompas :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seba.boss Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 podlacze sie pod temat: mam pytanko co do kolek mam teraz 16 Zall - czy bedzie mi teras moja primerka zawyzac czy zanizac predlosc pokazywana na liczniku bo orginalnie byly 14 Zoll - czy to niema wplywu :?: pzd Sebastian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.