Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Czy mozna wsadzic zamiast 2.2 Di - 2.2 DCi ???


Guest Luke2001
 Share

Recommended Posts

Guest Luke2001

Siema chopy,

 

Wpadl mi ostatnio pomysl do glowki :) ,ze zamiast bawienia sie w WIRUSOWANIE i tuning mechaniczny ktory nie jest tani mozna by skozystac z tego ze w dowodach nie ma juz numerow silnika i wsadzic silnik od nowszej almerki po 2003 2.2 DCi 138 kucy !!!! ??

 

Sa jeszcze 2.2 od x-traila,almera tino = ktore tez maja po 138 kucy i 310 momentu!! (przy ew. jeszcze wirusowaniu almera by chyba fruwala :D

 

I tutaj pytanie do was - czy te silniki maja taka sama konstrukcje , budowe i czy pasuja do almerki 2000 r. DI ?????

 

 

jak tak to juz nie zbieram na wirusa tylko na silnik HEHEH :D

Link to comment
Share on other sites

Guest volnaris
Wpadl mi ostatnio pomysl do glowki :) ,ze zamiast bawienia sie w WIRUSOWANIE i tuning mechaniczny ktory nie jest tani mozna by skozystac z tego ze w dowodach nie ma juz numerow silnika i wsadzic silnik od nowszej almerki po 2003 2.2 DCi 138 kucy !!!! ??

 

Zejdz na ziemie :lol:;):D

Link to comment
Share on other sites

Pieniędzy i koni mechanicznych nigdy za wiele :D Popieram kolegę w całej rozciągłości :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Luke2001

przeciez pelnej mocy bardzo zodko uzywasz , ale warto w razie czego miec co uzyc :)))

Te dodatkowe 20 kucy moze ci uratowac zycie :P (ale przemowa )

 

Ale pytanie bylo - CZY BEDZIE PASOWAL ???

Link to comment
Share on other sites

hmmm czy to nie są te same silniki poza tym że ten mocniejszy ma dolorzony intercooler i wydajniejszy układ paliwowy i większą trubinę no i zmiany nastaw w ECU ??

Nie znam się w "nissanowskich" diselach jedynie się domyślam.

 

Jakby szło przełorzyć te wszystkie Graty do Ciebie i dotatkowo to wystroić (chiptuning) to autem naprawde przyjemnie można by było podróżować i niestresować się zbytnio przy wyprzedzaniu.

Link to comment
Share on other sites

Guest Luke2001
hmmm czy to nie są te same silniki poza tym że ten mocniejszy ma dolorzony intercooler i wydajniejszy układ paliwowy i większą trubinę no i zmiany nastaw w ECU ??

Nie znam się w "nissanowskich" diselach jedynie się domyślam.

 

Jakby szło przełorzyć te wszystkie Graty do Ciebie i dotatkowo to wystroić (chiptuning) to autem naprawde przyjemnie można by było podróżować i niestresować się zbytnio przy wyprzedzaniu.

 

Dokladnie o to mi chodzi coobcio , ale zanim kupie silnik to wole miec 100% pewnosci ze kady element pasuje.

 

Ps.Tym bardziej ze rura ktora wychodzi od turbo strasznie przecieka olejem - co to moze byc ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Luke2001

Wlasnie tez mi sie tak wydaje, pozornie moze wygladac identycznie a potem beda popresuwane jakies doloty i kolektory o 10 mm i juz d*pa .

 

Daje sobie wiec spokoj , zbieram na chipa :D

 

Ps. Jade jutro do mechanika na wymiane oleju w silniku i skrzyni to odrazu obejzy to turbo zobaczymy co i jak , (puki co jeszcze dziala :))

Link to comment
Share on other sites

Guest Luke2001
Luke zobacz w temacie "częśći kupie sprzedam" ktoś ma kupon zniżkowy 1000zł na chipowanie ;)

 

Dzieki za info , ale to chipowanie jest w Bielsku Bialej - to 400 km :)))

Wole podjechac do Diagnostica w Jankach.

 

Ale spokojnie ,zanim bede wirusowal musze doprowadzic ten silnik do ladu (wycieki oleju itd)

Na 100 % poinformuje jak juz bede po wirusie jak wyniki :)(ale to po wakacjach-wkoncu zona musi jechac nad morze i to nie polskie wiec to wysilek dla mojej almerki i dla mojego portfela :shock: ) :lol:

Link to comment
Share on other sites

i intercooler zapodaj - wtedy bardziej agresywny program chlopaki CI napiszą.

Gdzieś miałem wykres zawirusowanego 2,2 Di no i porażka niestety powyzje 3500 zajebsicie brakuje paliwa... Na szczęscie jest to bardzo prosty uklad wtryskowy i sterujący BOSHA tak wiec idzie zwiększyć wtryski lub zapodać większy tloczek w pompie...

 

No działaj działaj.

Link to comment
Share on other sites

Guest Luke2001
i intercooler zapodaj - wtedy bardziej agresywny program chlopaki CI napiszą.

Gdzieś miałem wykres zawirusowanego 2,2 Di no i porażka niestety powyzje 3500 zajebsicie brakuje paliwa... Na szczęscie jest to bardzo prosty uklad wtryskowy i sterujący BOSHA tak wiec idzie zwiększyć wtryski lub zapodać większy tloczek w pompie...

 

No działaj działaj.

 

 

No IC to obowiazkowo poleci. Widzialem ten wykres ( i z IC mi styknie)

Nie chce zminiac wtryskiwaczy bo chce utrzymac to samo spalanie co teraz (sporo jezdze po wawie)

Link to comment
Share on other sites

Guest Luke2001
a jak ci wtryskiwacze pójda si j...ć? koszt bez poównania większy niż w tddi

 

Albin zakladal jakies 6-8 mc temu chipa w swojej 2.2 Di (to od niego byl wykres z Diagnostica) i do tej pory nie ma zadnych problemow.Zalozyl teraz jeszcze IC dla bezpieczenistwa i jest OK.

Wtryskiwacze nie moga poleciec przez to ze robia to do czego sa stworzone :D

Poprostu przy 3500 juz nie moga wiecej podac paliwa (a takie obroty i tak zadko sie osiaga) w koncu diesel ciagnie od 2000 :))))

Link to comment
Share on other sites

no i nie polecą... chodzi o to że w pewnym momencie konczy się ich wydanjnośc, mimo że są otwarte na maksa to nie leci przez nie wystarczająca iloś paliwa do uzyskania większej mocy.

Dlatego stosuje się końcowki wtryskiwaczy o większej ywdajności i w ten sposób powstaje hybryda ktora da nam więcej mocy...

Jak znowu dowalimy towaru na maksa i znowu coś będzie blokowalo moc wtedy zapewne pompa już nie daje rady z utrzymaniem stosownie duzego cisnienia tak wiec daje się większy tloczek w niej...

Czy to takie skomplikowane ??

 

Zabawa się zaczyna jak się chce uzyskać bardziej ciekawe moce w Diselkach :)

Link to comment
Share on other sites

mi nie chodziło o to że po chipie wtryskiwacze sie spieprzą tylko o to że do CDi są droższe niż do TDDi i gdyby kieys sie zje..y to koszt wtryskiwacza do CDi jest 3x większy :grin:

Wiadomo że wtryskiwacze piezoelektryczne będą droższe niż elektromagnetyczne :lol: i tylko o to mi chodziło.

Link to comment
Share on other sites

Guest Albin

Jeśli ktoś chce zobaczyć czym się różni Di od Dci to posiadam w miare dokładne fotki.Podstawowe różnice to :układ CR DENSO!!!!!!!! więc może być problem ze strojeniem,turbina ze znienną geometrią sterowana elektronicznie a nie ciśnieniowo jak w Di,FMIC,skrzynia 6-biegowa.Blok silnika, głowica kolektor dolotowy,nawet system EGR jest taki sam.Dci jeździ całkiem przyjemnie.Jeśli ktoś chce się bawić w jakieś przekładki to lepiej już zainwestować w YD25DDti od pathfindera,pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...