Guest wichru Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 Witam , przegladalem chyba wszystkie posty ale problem ktory mnie dreczy jest nie spotykany są podobne. jestem szczesliwym posiadaczem P10 z 92r 2.0 slx juz 2 lata i ciekawy objaw w czasie zapalania po nocy albo jak postoi 4 - 6 godzin kontr. oleju gasnie po okolo 5 -8 sek. i w tym czasie słychac turkot z silnika niby prawie normalne ale jak popracuje 10-15 minut zaczyna na wolnych obrotach robic to samo tzn turkotac ( jak dizel ) , objezdzilem mech. lepszych gorszych i diagnozy niema, byly takie ze olej za zatki albo napinacz hydrauliczny lancuszka ( jakis uszczelniacz) , moze panewki , moze pompa olejowa moze......., cisnienie oleju miesci sie w normie ale stuka . Ostatnio robie tym samochodem po 300km dziennie i nic sie nie dzieje tylko terkocze , ani wiecej ani mniej tak samo na wolnych obrotach ( ten samochod robi sobie ze mnie jaja ) . Potrafi byc dzien ze jest dobrze , może ktos zwas spotkal sie z takimi objawami? moze ten silnik sie konczy , ma zrobione 240000km , Prosze doradzcie cos. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wszok Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 normalnie opisales objawy mojego silnika sunny 1.4 po odpaleniu przez jakies 2-3 sekundy sie tak dzieje. i pozniej juz normalnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 Moze napinacz lancucha? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiekgt Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 witaj.to moze byc pompa wodna,popa wspomagania lub lancuch rozradu.ale znajac zycie to raczej jest pompa wspomagania.wez paski poodlaczaj i zobacz co sluchac.lancuhy rozrzadu maj zywotnosc raczej dluzsza niz silnik.a plynu do wspomagania nie brakuje i na skreconych kolach do oporu niepiszczy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wichru Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Witam dzieki za szybka reakcje, zeczywiscie ani ja ani wspaniali fachowcy nikt nie zwrocil uwagi na wspomaganie albo pompe wodna . Przetrenuje ten temat i napewno podziele sie uwagami. Pozdrowiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest macias-1981 Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 witaj.to moze byc pompa wodna,popa wspomagania lub lancuch rozradu.Sory ale co ma do tego pompa wody czy wspomagania??? Te elementy nic nie mają wspólnego z takimi dzwiękami... Co ma w niech gruchotać??? Nawet jak nie ma płynu wspomagania to pompa nie gruchocze tylko wydaje inny dzwiek (pracuje na sucho) Łańcuch rozrządu to i u mnie na zimnym silniku gruchocze i czsem jak mu odbije na wolnych obrotach, ale przy tym wieku auta to częsty przypadek w P10. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wichru Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Witam wszystkich, zostawilem primerke u mechanika , stwierdzil ze 99% hydrauliczny napinacz lancuszka i wymienia to na wlasny koszt jak nie przestanie to nie palce .... sa jeszcze tacy fachowcy. zrobi mi to na wtorek wiec zaraz napisze czy pomoglo. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest t_rex_ Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 U mnie to samo - po odpaleniu stukot który znika po 2-3 sek. Jednak moim zdaniem to zawory a raczej puszczające szklaneczki i moje pytanie jestem w trakcie naprawy mojej primerki i szukam owych szklaneczek może ktoś wiej jakie, gdzie i za ile w wawie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kamil G Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 Witam ,mam podobny objaw a raczej miałem, po odpaleniu zimnego silnika słychać bylo stukot tak około 5 sekund, aż lampka od oleju nie zgaśnie, teraz stuka także podczas jazdy, znajomy mechanior powiedział że prawdopodobnie popychacze hydrauliczne (któryś z nich), ale po przeczytaniu kilklu postów zastanawiam się czy to może nie napinacz łańcucha rozrządu. Co wy Panowie na to?? Pozdrawiam - Kamil (Primera 2.0 slx -Sr20DE + Lpg koltec) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wichru Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Witam wszystkich sluchajcie odebrałem P10 od mechanika i ZROBILEM 750km (wrocilem przed meczem) i nic nie grzechocze cichutko ja w nowca .... ZOSTAL WYMIENIONY NAPINACZ LANCUSZKA poza tym wszystko OK .wszystko sie wijasnilo no i moze ktos skorzysta z tego posta. Pozdrawiam ps. dzieki wszystkim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyklop Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 A jaki koszt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest macallan Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 Podłacze się. Tu moja walka: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=18243 Jak ktoś chciałby posłuchać dla porównania mojego klekotania to mogę podesłać na maila plik dźwiękowy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wichru Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Witam rzeczywiscie nie podalem ceny ... wiec 250zł razem z robota , sam napinacz 195zł mozna go samemu wymienic ale trzeba sie umazac a i czasu niemialem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.