Guest lackyd Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Witam, od jakiś 2 miesięcy samochód nierówno przyśpiesza a przy wyższych obrotach ma coś jakby diurę może to świece mam na nich przejechane około 25 tyś (brisk bezelektrodowy) zauważyłem również że silnik dośc nierównomiernie pracuje gdy jest zimny (na luzie) silnik1.6 DE jakie świece polecacie - zastanawiałem się ostatnio nad jakimiś 4 elektrodowymi bosch-a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest aro_prezes Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Te świece Brisk bezelektrodowe to jedno badziewie,sam to przerabialem, samochód gorzej ciagnął niz na NGK z 80 tys przebiegiem pozatym mial taaaaaaaaaką dziure. Z tego co słyszałem Bosch tez sie słabo sprawuje w Nissanach, moze w innych jest ok. Moim zdaniem najlepsze są standardowe NGK, nigdy mnie jeszcze nie zawiodły. Ja mam P10 GT, ale sądze,ze w 1,6 będzie podobnie. oznaczenie świec NGK do Nissana Primery 1.6 to BKR6E Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lackyd Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Dzięki za info lecz po sprawdzeniu w katalogu NGK nasuwa się kolejne pytanie jak odróżni silnik GA16 DS od GA16 DE swiece p10 NGK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maras Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 DS - gaźnik DE - wtrysk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lackyd Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 poprostu rewelka - szybka odpowiedz i kompletna - dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPEEDY Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Możesz jeszcze zastosować świece Champion RC9YCC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lackyd Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 ok, kupiłem swiece do mojej primy NGK BKR5E oraz odwiedziłem serwis - zapłon miałem 3 stopnie w wyprzedzeniu !! gdzie powinien wynosic 10 - tak czy owak jeżdzi już jak należy Pozdrawiam Wszystkim zaglądających na te forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest so.mar Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 Witam Panie / Panów A czy ktoś używa takich wynalazków jak ISKRA SFE65PRS dedykowane do gazu lub SFE65QRS - 4 elektrodowe? Przejechałem jakieś 25 tys km na NGK BKR6E i jedna ma jakieś dziwne przejście na ceramice brązowe poza tym stale zakopcone. Nie wiem ile w ogóle te iskry kosztują może niewiele mniej od NGK, ale jeśli np o połowe taniej to może warto. Zawsze jakoś się we mnie odzywa patriotyczna nuta i gdyby towar był sprawdzony to wolałbym kupić krajowe świeczki. Odezwijcie się czy ktoś jeździ na tych iskierkach???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mirek Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 Przy montażu instalacji gazowej IIgen. zapytałem gościa który o robił jakie swiece dobrać do tej instaklacji, te które oni mieli na stanie (czyli ISKRA) czy też takie jakie używam na benzynie (czyli NKG). Odpowiedział zdecydowanie że NGK!!! Tak tez robię i nie mam żadnego problemu. NGK BKR5E można kupić za ok 50 zł/4 szt więc chyba nie ma co oszczędzać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 Potwierdzam, to co pisze Mirek, też zadałem to pytanie, odpowiedź orginalne - NGK pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest so.mar Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 Decyzja zapadła - NGK BKR6E po 12 zł/ szt i filtr powietrza JC za 22 zety - P10 1,6 16V. Ceny chyba spoko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 Tak ceny spoko :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kazek Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 ostatnio nabyłem świece do mojej primery NGK, oryginał dedykowane dla nissana, za 15 zł/szt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marmor Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Witam. Dostałem ostatnio świece NGK V-Line o synbolu BCPR6E. Mam P10 z 91 roku na gaźniku z katalizatorem. Czy to odpowiednie świece ? Niby są stosowane w Nissanie, ale w/g katalogu powinny być o symbolu BKR6E. Można je włożyć ? Gazu nie mam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
burnbrain Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 Dostałem ostatnio świece NGK V-Line o synbolu BCPR6E.Mam P10 z 91 roku na gaźniku z katalizatorem. Czy to odpowiednie świece ? Niby są stosowane w Nissanie, ale w/g katalogu powinny być o symbolu BKR6E. . najważniejsze z tych symboli to ta 6 oznaczająca ciepłote świecy. Reszta to rozmiar długość gwintu itd. Na stronie NGK NGK jest rozszyfrowany kod świec NGK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marmor Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 I wszystko jasne - dzięki burnbrain. Teraz włożę bez oporów... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
burnbrain Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 w instrukcji obsługi do mojego p11 którą dostałem z autem, napisane jest tak [NGK] i (Champion) ......................GA16DE................SR20De.............SR20DE . gorące..............-.........................BKR4EY..............BKR5EY ...................(RC12YCC)............(RC12MCC).............(-) . normalne.........BKR5E...................BKR5EY............BKR6EY ....................(RC9YCC)..............(RC9MCC).............(-) . zimne..........BKR6E, BKR7E...........BKR6EY............BKR7ET .....................(RC7YCC)..............(RC7MCC).............(-) PRZEPISAŁEM TAK JAK W ORYGINALE odstępy elektrod od 1,0 do 1,1 dla wszystkich. Dziwne bo nie zgadza się to z tymi świecami z katalogu NGK (moje BKR6E mają 0,9) Przeczytałem w instrukcji że zaleca się zastosowanie cieplejszych świec w przypadku eksploatowania auta głównie na krótkich dystansach. Ma to z pewnością polepszyć proces samooczyszczania świecy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ortega Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 Witam ! Polecam swiece firmy DENSO.nA GAZIE BEZ PROBLEMU 30 TYS I WIECEJ ,A SILNIK PRACUJE IDEALNIE.bEZ PRóWNANIA Z NGK pOZDRAWIAM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MariuszekF Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 witam od tygodnia jestem właścicielem primerki 1.6 95' i chce wymienić w niej świece w tej chwili mam NGK 3 - elektrodowe i chce je wymienić na 4 - elektrodowe najlepiej NGK, pytanie czy świece NGK BKR6EIX są 4 - elektrodowe ?? u mnie w sklepach nie mają na miejscu takich świec więc nie wiem jak wyglądają :/ myślicie że warto wydać ponad 40 zł za sztukę ?? ps. chodzi mi o świece BKR6EIX a nie BRK6EIX-11 bo te podobno są 1 - elektrodowe pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peters Posted May 1, 2008 Share Posted May 1, 2008 Kup zwykłe świece NGK. Do Primery z silnikiem GA16DE kup NGK BKR5E kosztują maksymalnie kilkanście zł a działają bardzo dobrze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted May 1, 2008 Share Posted May 1, 2008 polecam denso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 ja śmigam na iskrach i żadnych zastrzeżeń nie mam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peter Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 ja śmigam na iskrach i żadnych zastrzeżeń nie mam. Też ostatnio wrzuciłem iskry do silników zasilanych LPG i jak na razie, odpukać, nie narzekam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artur h Posted May 20, 2008 Share Posted May 20, 2008 Ja jeżdże na benzynie i świece NGK sprawują sie super.Dodam że jest to silnik 1.6 99kw.Sprzedawcy twierdżą że te świece wytrzymują spokojnie 60 tyś.km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Wymieniałem w sobote swiece. Jezdzilem na Polskich Iskrach (nie zadnych gazowych - normalnych do primery wg katalogu) Zrobilem na nich 50tys. Wymienilem kosmetycznie razem z olejem filtrami itd. Świeczuszki czyściutkie w super stanie, pewnie by jeszcze długo chodziły. Nigdy z nimi nie było żadnego najmniejszego problemu. Teraz zamieniłem na NGK BKR6E. Miałem nadzieje ze moze przez swiece mam problemy z obrotami na zimnym silniku na gazie, ale nie. NGK zachowują się identycznie. Takze polskim swieczkom daję bardzo dobrą ocenę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.