Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] klekocząca klapa hatchback.


Guest marmor
 Share

Recommended Posts

Guest marmor

Jak w temacie. Klapa na nierównościach klekocze na zamku. Regulacja zamka nie pomaga.

W rogach klapy były swego czasu takie gumowe stożki - lecz się pourywały. Czy one zlikwidują ten luz klapy, czy może jest jakiś inny sposób ?

Link to comment
Share on other sites

Jest na to sposób ,miałem 2 p10 w hatchbacku-poprostu kupiłem p10 sedan,,,

 

ale tak na serio to w sklepie motoryzacyjnym dobierz gumowe odboje i zamontuj je w tych miejscach na rogach klapy,podejżewam że będziesz je musiał nieco obrobić aby ściśle weszły i nie wypadły.inna sprawa to regulacja położenia tylnej klapy,być może jest żle spasowana[to powinno pomóc ale nie zlikwiduje do końca problemu-autko ma już swoje lata .weź to pod uwagę] :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest marmor

Zastanawiałem się też nad zamkiem - może jest już wyrobiony, ale najpierw poszukam tych odbojników. Ewentualnie się przyzwyczaję :-k

Link to comment
Share on other sites

Guest pawel_s
Zastanawiałem się też nad zamkiem - może jest już wyrobiony, ale najpierw poszukam tych odbojników. Ewentualnie się przyzwyczaję Think

Lepiej się nie przyzwyczajaj. Mój kolega ma dokładnie to samo w P10. Doszło do tego, że przez luźną klapę rozleciał mu się zamek - urwał mu się rygiel. Przy okazji klapa przekosiła się i teraz nawet po wymianie rygla bardzi ciężko jest zamknąć bagażnik. Wstaw te odboje czym prędzej.

Link to comment
Share on other sites

Guest lackyd

Witam, mialem w mojej p10 to samo stuki na każdej nierówności oraz kure......... problemy z zamknięciem bagażnika. początkowo regulowałem za zamku tak ze nie stukało lecz należało bardzo mocno trzaskac klapa -

 

u mnie rozwiazalem to przez 2 manewry

1. regulacja klapy - przypatrz sie dobrze czy z obie strony sa symertyczne chodzi mi o szczeliny ( u mnie nie byly a roznica byla naprawde minimalna - widać ją również nad tylnimi światłami u mnie zachodziła na prawą lampe.

 

ps. jezeli chcesz dobrze wyregoluwac klape "sam" to chyba sie nie da - przydadza sie rece kogos do pomocy. klape tylko popust na srubach nie odkrecaj jej calkowicie - ta cholera jest potrownie ciezka lecz powinienes odlaczyc amorki z klamy - gdy sa podlaczone nie dasz rady ustawic klapy jak nalyzy. pomaga równiez demontaż zaczepu zamka. ustawilem klape jak trzeba delikatnie opuscilem sprawdzilem odstepy "szpar" nasptepnie do srodka samochodu i juz od wewnatrz dociagniecie srob mocujacych klape - pozniej amorki i reszta z zamkniecia zamka

 

rowniez podkleilem uszczelke gumowa taka do uszczelniania drzwi/ okien - nie widac jej z zewnatrz a z pewnoscia pomogla

Link to comment
Share on other sites

Guest marmor

Dzięki za rady - zacząłem od odboji. Czy ktoś wie gdzie można kupić odboje konkretnie do primery ? Kupiłem jakieś uniwersalne i są do du.. . Pytałem u mnie w sklepie z częściami do japończyków - ale takich "pierdół" nie ma...

Link to comment
Share on other sites

Guest Greg40

W dziale "zrób to sam" jest opis przeróbki otworu na odbojniki. Poproś admina o poprawę linku do rysunku. Brzegi nawierconego otworu trzeba dobrze zakonserwować.

Link to comment
Share on other sites

Guest marmor

Na allegro są ogłoszenia osób, które sprowadzają primery na części - podzwoń i popytaj. Ja kupiłem komplet za 20 zł (niektórzy chcą 50 a nawet 100 zł !)

Link to comment
Share on other sites

Guest Dandi_X

W moim cudnym autku, jak odboje prawie sie pourywaly to urwalem je, pojechalem do motoryzacyjnego, poszukalem podobnych wielkosciowo i jedynie co zrobilem to nacialem gume, ktora wpycha sie w otwor bo tak waskich nie mieli i gotowe. ale problem z bagaznikiem i tak jest dalej bo zamek klekocze, a juz byl kila razy regulowany i nie moge przekrecic kluczyka w zamku, a jak kupilem to nie bylo z tym problemu przez jakis czas. no i nie wiem jak u Was, ale u mnie rdza sie pojawila nad gorna czescia szyby posrodku :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Szymeq

Jeśli są nowe gumki to może za mocno je wkręciłeś - jeśli są wkręcane. Może też zamek wymaga dokładniejszej regulacji. Ja u siebie też zaczołem regulowac tak, że albo latało albo nie mogłem zamknąć. Cierpliwość jest tu wskazana no i kąt ustawienia zamka też jest ważny.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...