Guest jaroslav Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 mam dylemat jaki tłumik wybrać do P10 GA16DS, chodzi o ostatni tłumik, szukałem też z ciekawości środkowego, ale nie mogłem nigdzie znależć :roll: znalazłem takie: - bosal 266zł - bos-v 147zł - izawi 148zł - asmet 227zł - czy może pojechac do ASO i dowiedzieć sie ile tam kosztuje, choć trochę sie boję... :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulture30 Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Jak sie boisz pojechac to zadzwon ;] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaroslav Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Jak sie boisz pojechac to zadzwon ;] i tak bym zadzwonił bo serwis jest na drugim końcu miasta, narazie jestem na etapie szukania działającego nr. telefonu EDIT: dodzwoniłem się - 490zł, rok gwarancji, na stronie Bosala pisze, że oni daja dwa lata... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPEEDY Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Na twoim miejscu kupiłbym najtańszy z gwarancją na 2 lata,a przed uplywem gwarancji sprawdzil czy nic się nie dzieje a jak już to do wymiany na koszt producenta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest durom Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 na Allegro dzisiaj widziałem chyba za 125PLN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wszok Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 moim zdaniem jesli ten za 125 zl jest w miare dobrze wykonany to 125 x 4 = 4-sztuki dluzej wytrzymaja niz jeden za 490 czy sie myle? tlko wiecej wymian:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaroslav Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 być może tłumik który będe wymieniał jest oryginalny (miałby wtedy 14lat ! ) samochód 12 lat jeżdził po holederskich drogach, więc nie miał do czynienia z solą. Napisałem mejla ile kosztuje drugi tłumika za katem, bo wolałbym wymienić wszystko naraz, żeby np. za rok się znowu z tym nie babrać. Dam znać jak sie czegoś dowiem. PS: BOS-V (VFM) to też Bosal tylko bez znaczka i tak dużego asortymentu, dlatego ponoć tańszy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomek.z.25 Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Kiepska podróba czasami potrafi wytrzymać tylko pół roku, a oryginał dużo dużo więcej (mam P10 z 93 roku z przebiegiem 250000 km ORYGINAŁY ale niedługo będe zmuszony wymienić bo są bardzo kiepskie) Ja pewnie i tak kupił bym tańszy. Wyliczyłem że jak by kupić ostatni tłumik z nierdzewki za około 250-300 zł strumienice (zamiast środkowego)za około 100 zł i osobno rure (też z A2(chromo-nikiel), samemu to pogiąć i pospawać to wyjdzie około 500-550 zł chyba nieżle. Było by w miare tanio trwale i sportowo. :twisted: Co Wy na to? Niewiem tylko jakiej firmy tłumik wybrać. :583: , macie jakieś sprawdzone ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest skarap Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 remus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomek.z.25 Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 remus HA HA Bardzo smieszne Mialo byc do 300zl... Ale dzieki za dobre checi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
competer Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 mam dylemat jaki tłumik wybrać do P10 GA16DS, chodzi o ostatni tłumik, szukałem też z ciekawości środkowego, ale nie mogłem nigdzie znależć :roll: znalazłem takie: - bosal 266zł - bos-v 147zł - izawi 148zł - asmet 227zł - czy może pojechac do ASO i dowiedzieć sie ile tam kosztuje, choć trochę sie boję... :?: Jestem właśnie po zabiegu wymiany tylnego i środkowego. Firma Polamel. Po znajomości 140 tylny z uszczelką i 110 środkowy z uszczelką. Środkowy puścił przy mocowaniu z tylnym, zastanawiałem się nad spawaniem bo reszta była ok, ale za dużo byłoby z tym zamieszania. Akcja wymiany trwała 20 minut, za robocizne jeszcze nie placiłem. Ocena Asmetu jest ostatnio taka, ze robią dobre rzeczy, ale zbyt drogie. Nie warto podobno przepłacać. Gwarancja 24- miesięczna jest podobno teraz normą. Mnie czeka jeszcze wymiana łącznika elastycznego, tu też rozbieżność cen jest bardzo duża. Z tego co pametam to od 40 do ponad 60 złotych. zastanawiałem sie nad wywaleniem katalizatora, ale opinie są różne. A to, ze głośniej bedzie, a to, że badania moze nie przejść, i że wcale nie zwieksza sie moc i zmniejsza zużycie paliwa. Sam nie wiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest skarap Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 do 300 kupisz ultera spokojnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomek.z.25 Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 do 300 kupisz ultera spokojnie Też słyszałem że ulter to najlepsze wyjście rozsądna cena i niezła jakość. :577: Jeszcze jedno pytanie, odnośnie strumienicy czy lepsza jest łuskowa czy naddźwiękowa? Słyszałem że naddźwiękowa jest lepsza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest holy Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 co wy z tymi strumienicami? przecież to shitex ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomek.z.25 Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 co wy z tymi strumienicami? przecież to shitex ! Miałem kiedyś LANCIE DELTE założyłem strumienice na mocy g...wno dało ale pięknie grała, (dla samego dżwięku warto) . :D/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest aro_prezes Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 co do gwarancji na tłumiki to jeszcze nie słyszałem,zeby komuś uznali... Może Wy słyszeliście? Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaroslav Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 Jestem właśnie po zabiegu wymiany tylnego i środkowego. Firma Polamel. Po znajomości 140 tylny z uszczelką i 110 środkowy z uszczelką. Środkowy puścił przy mocowaniu z tylnym, zastanawiałem się nad spawaniem bo reszta była ok, ale za dużo byłoby z tym zamieszania u mnie dokładnie to samo, ale wolę wymienić odrazu środkowy i tylny i mieć spokój na kilka lat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 Za 300 to z nierdzewki możesz znaleźć, Bombel mi to mówił - chyba końcowy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest skarap Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 w teorii naddzwiekowa buczy a luskowa daje konie ale w praktyce to uciekaja tamtedy spaliny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaroslav Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 w końcu kupiłem jakiś polski z kwasówki za 200zł (2 lata gw.) z metalowym pierścieniem uszczelniającym. Oto przyczyna całego zamieszania, urwany kołnierz przy ostatnim tłumiku, podobno typowe. Wymiana nie była zbyt trudna, lepiej jednak zrobić to we dwie osoby. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 w końcu kupiłem jakiś polski z kwasówki za 200zł (2 lata gw.) z metalowym pierścieniem uszczelniającym. 200zł :shock: nie chce mi się w to wierzyć aby naprawdę była to kwasówka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Ja kupilem ostatnio rure kolektorowa za 300 zl,firmy Walker.Nie wiem czy to dobra firma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomciuu Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 Pogrzebałem trochę w papierach od mojej Primerki i okazało się, że mam wydech za 300 dojcze marek (tak wynika z niemieckiej faktury) - jest to "Supersport", tylko zderzak nad końcówką trochę amatorsko przycięty, a sama końcówka już trochę przyśniedziała - za to dźwięk bajka (i nie męczący w trasie). Czy ktoś ma jakiś sprawdzony w praktyce sposób na czyszczenie zaśniedziałej końcówki? Może jakieś domowe sposoby babuni? Kwasek cytrynowy, sos tabasco? :grin: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marex9 Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 jesli mowa o tlumikach, to ja spytam co zrobic z połączeniem kolektora z dwururką- ciągle mi z tamtąd "wieje". wymiana uszczelek pomaga na góra kilka dni. Już to robiłem u kilku fachowców i nic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest aro_prezes Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 co do czyszczenia koncówki wydechu spróbuj pastą tempo Co do uszczelnienia dwururki to jezeli nowe pierscienie nie pomagaja to naładuj tam takiego kitu do uszczelnainia tłumików, powinno pomóc. jednak osobiście uwazam,ze dobra uszczelka i powinno grac. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.