Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Wyciek po wymianie oleju


Guest Seba7207
 Share

Recommended Posts

Guest Seba7207

W dniu wczorajszym wymieniłem ponownie olej w silniku (Po 12 tys km). Zalałem Castrola TXT 5W30, jak poprzednio. Wszystko byłoby OK, rano wychodzę do garażu, a tam plama oleju (wyciekło około 1Litr). Okazało się, że puszcza przy filtrze oleju ORING i zdrowo cieknie. Jak kupowałem filtr oleju nie było żadnego Oringa (tylko sam filtr). Proszę o radę czy z każdym filtrem sprzedawanym powinien być Oring, czy może w tym przypadku trafił mi się brak. Szkoda zachodu, straciłem ze 2 literki oleju (50zł za litr) i z 3 godziny zamieszania i sprawdzania. Ponadto podczas obserwacji zauważyłem że się skrzynia poci (prawdopodobnie Simering). Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Taki oring nie jest dawany do filtra. Ale sprzedawca powinien Ci powiedziec ze powinienes go kupic. Kosztuje 1zl. Ja zawsze jezdze do jednego zakladu na wymiane. Maja dobre ceny i wymiana gratis i zawsze doradza zeby ten orin kupic i zalozyc.

Link to comment
Share on other sites

Guest Maniek-ol
Taki oring nie jest dawany do filtra. Ale sprzedawca powinien Ci powiedziec ze powinienes go kupic. Kosztuje 1zl. Ja zawsze jezdze do jednego zakladu na wymiane. Maja dobre ceny i wymiana gratis i zawsze doradza zeby ten orin kupic i zalozyc.

 

Pierwsze słysze :shock:

Przy filtrze zawsze jest oring , chyba że może sprzedawca je wyjmuje i ma dodatkowy zarobek na oringach. ORING MUSI BYĆ :!:

Link to comment
Share on other sites

przecież zawsze na filtrze jest uszczelka która właśnie wygląda jak oring :) hmm jak można było nie zauważyć braku uszczelki?

Link to comment
Share on other sites

Guest vqsoft1
W dniu wczorajszym wymieniłem ponownie olej w silniku (Po 12 tys km). Zalałem Castrola TXT 5W30, jak poprzednio. Wszystko byłoby OK, rano wychodzę do garażu, a tam plama oleju (wyciekło około 1Litr). Okazało się, że puszcza przy filtrze oleju ORING i zdrowo cieknie. Jak kupowałem filtr oleju nie było żadnego Oringa (tylko sam filtr). Proszę o radę czy z każdym filtrem sprzedawanym powinien być Oring, czy może w tym przypadku trafił mi się brak. Szkoda zachodu, straciłem ze 2 literki oleju (50zł za litr) i z 3 godziny zamieszania i sprawdzania. Ponadto podczas obserwacji zauważyłem że się skrzynia poci (prawdopodobnie Simering). Pozdro

 

na filtrze jest uszczelka ( nie jest to oring)

ale dziwne ze 2l oleju zeszlo Ci przez filtr w czasie postoju!. przeciez filtr jest ponad poziom oleju w misce.

Link to comment
Share on other sites

Ja pisze o takim miedzianym ktory trzeba zlozyc. I jego nie ma przy filtrze. No chyba ze wiekszosc sklepow w radomsku oszukuje i wyjmuje :)

Link to comment
Share on other sites

Guest vqsoft1
Ja pisze o takim miedzianym ktory trzeba zlozyc. I jego nie ma przy filtrze. No chyba ze wiekszosc sklepow w radomsku oszukuje i wyjmuje :)

ale ta miedziana uszczelka nie jest do filtra tylko do korka spustowego !

i ja dokupuje sie osobno

w aso 4.5 pln :)

Link to comment
Share on other sites

a ja tą miedzianą mam chyba od nowości sam wymieniał już olej z 5 razy i jej nie zmieniałem ale ostnio jak na nią patrzyłem to strasznie zmaltretowana była teraz pojadę kupię taką nową niech aso też na mnie coś zarobi :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Seba7207

Okazało się, że w sklepie nie dołączyli Oringu do filtra. Pojechałem na następny dzień i dali (sprawa załatwiona). Koszty jakie poniosłem są związane z wyciekiem oleju (w sumie 80zł). Ale swoją drogą wina leży po stronie zakładu, który wymieniał olej (NORAUTO). Pracownik powinien zauważyć, że po wymianie oleju cieknie (a leciało prawie ciurkiem). Szkoda słów. Zastanawiam się czy nie wysłać pisma do Przedstawiciela NORAUTO w Warszawie. Chamskie podejście dyrektora Norauto w Poznaniu (twierdzi, że pracownik nie musi wiedzieć czy Oring podlega wymianie czy też nie.) Prawnik z DASa powiedział, ze wina definitywnie po stronie zakładu. Skoro dokonują takich napraw, powinni to wiedzieć. Polecam omijać z daleka NORAUTO Poznań KOMORNIKI. Ponadto, gość twierdzi, że się nie znam, a on ma wykształcenie z mechaniki (swoją drogą to też mam ukończone Techn. Mech o kier: naprawa i eksploatacja poj. samochodowych) - ale nie wyprowadzałem go z błędu. Ale co z takim będę dyskutował.

Link to comment
Share on other sites

oto kolejny dowód że zawsze i wszędzie należy patrzeć mechaniorom na ręce trzeba być debilem żeby nie zauważyć braku uszczelki... a najśmieszniejsze jest że pod tym piepsz*** norauto są ciągle kolejki (np Warszawa M1) no cóż ludzie nie mają świadomości gdzie swoje samochody oddają dlatego ja z bierzącej obsługi samochodu 95% robię sam a gdy już jest coś grubszego wtedy do akcji wkraczają moi osobiści mechanicy zwerbowani różnych warsztatach :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...