Guest tronix50 Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Podpowiedzcie mi ,który jest lepszy,czy 10W/40 ELF SPORTI,czy 10W/40 Castrol Magnatec? Jeżdże na Elfie,czy mogę np. zalać Castrola,obydwa to półsyntetyki.Pozdrowienia dla fachowców. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Jak dla mnie to zdecydowanie Castrol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KTOSIU Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 Cze A po jaką cholerkę chcesz zmieniać olej?Jeżeli na ELfie silnik pracuje ci dobrze to po co taka zmiana?Parametry lepkościowe olejów takie same, różnica w firmie. Chyba naprawdę nie masz innych problemów. Pozdr. 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest artoor Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 A co Ci da zmiana Elfa na Castrola? Stara dobra zasada brzmi : zostań przy takim oleju na jakim silnik do tej pory jeździł. Oczywiście jeśli to nie był jakiś wynalazek (a Elf do takich nie należy), albo olej o innych parametrach niż przewidziane dla Twojego silnika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tronix50 Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 Bardzo dzięki za wiadomość o oleju,w takim razie nie mam co zmieniać ,bo jest dobrze. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BoLo Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 Jezdzilem na Castrol GTX 10W-40 ostatnio wymienilem na Castrol GTX Magnatec 10W40 i jest tragedia po uruchomieniu silnika. wczesniej zawory bylo slychac sekunde a teraz tak rzezi po uruchomieniu jakby mial sie rozleciec i to z5 sec. nie wiem co to za szajs ten olej :evil: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MacKo Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 jak zmieniłem silnik to nie wiem co był za olej zalany... więc zalałem Castrola 10W40 diesel... kontrolka oleju pali sięok 5 sek. po uruchomieniu... ale tylko jak zimny jest... na ciepłym gasnie odrazu... o co w tym chodzi ?? moze byl jakiś półsyntetyk wcześniej ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BoLo Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 a 10W40 to nie jest polsyntetyk? Moje oba olje byly posyntetyczne i na tym wczesniej jakos lepiej bylo.... nie mam pojecia dlaczego.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arek N16 2,2 Di Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 a 10W40 to nie jest polsyntetyk? To jest półsyntetyk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MacKo Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 sorki... mam 15W40 minerał ... i napewno pisało diesel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted August 12, 2006 Share Posted August 12, 2006 mam 15W40 minerał Mineralny = gęsty i dlatego klepie na początku. kontrolka oleju pali sięok 5 sek. po uruchomieniu Generalnie chodzi o to, że Nasze Nyski mają hydrauliczne regulacje npinacza łańcucha rozrządu i gęsty zimny olej wolniej do nich dopływa i później uzyskuje normatywne ciśnienie. A jak się rozgrzeje robi się troszkę rzadszy i ciśnienie uzyskuje wcześniej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BoLo Posted August 12, 2006 Share Posted August 12, 2006 Mineralny = gęsty i dlatego klepie na początku.To czemu u mnie klepie tak samo i jakby silnik byl glosniejszy po wymianie na Magnateca? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MacKo Posted August 12, 2006 Share Posted August 12, 2006 mi akurat nie klepie tylko chodzi o ten czas kontroli... poza tym na pierwszym silniku byl mineral Shella (bynajmniej taka kartka była) i po odpaleniu gasła odrazu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.