Guest danpo Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 problem z tematu filtr oleju do primery p10 diesla 2.0 ma byc z zaworem cz bez nie chcial bym rozwalic silnika bardzo dlugo po ddpaleniu silnika swieci mi kontrolka cisnienia oleju dlugo to jest od 2 do 7 sekund uwzam ze powinna gasnac odrazu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PiotrPCX Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 Witam, przeszukaj forum, jest tam wiele postów z dobrymi radami dotyczącymi filtrów. Ja osobiście udałem sie do warsztatu z certyfikatem Boscha i poprosilem o wymianę. Za filtr zapłaciłem taniej niz w cenniku Boscha + olej. kliknij i poszukaj np. tu: http://ecat-online.bosch.de/toc/pl/TNhfvCd...SetJavaDisabled montuj tylko firmowe. Jakie? Wszyscy są zgodni NIE Filtron !!! :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 To jaki jest filtr decyduje czy silnik ma recyrkulacje spalin ( EGR ). Tak więc firma KNECHT podaje: OC140 - dla silników bez EGR OC273 - dla silników z EGR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.