Guest keller Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 dzis po zlocie jadac na dzialeczke skonczyl mi sie gaz no wiec wrzucilem slonku benzynke i jade dalej ale.... no wlasnie czy w Sunny n14 z gaznikiem el. jest jakis ogranicznik predkosci czy co?? na dwojce max do 40km/h i obroty spadaja mimo ze cisne gaz 3 - 60km/h i to samo 4 - 80km/h i to samo dopiero na piatce powoli ciagnie wyzej po zatankowaniu i przelaczeniu spowrotem na gaz samochod ciagnie normalnie na 3 spokojnie do 80km/h, na 4 jechalem nawet 120km/h jakies sugestie?? bo nie kumam czemu tak jest wkoncu na beznzynie powinien miec chyba lepszego kopa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marud Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 Ja mam tak samo czyli takie same prędkości na tych samych biegach i brak mocy a nawet zdławianie po mocniejszym wciśnięciu gazu. Nie jest to żaden ogranicznik prędkości a raczej jakaś ustrka gaźnika. Nie mam pojęcia gdzie dokładnie tkwi przyczyna i nie interesowałem się tym zbytnio bo i tak cały czas jeżdżę na LPG ale jeśli ktoś wie o co tutaj chodzi to można troszkę podłubać. pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest radeh Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 na dwojce max do 40km/h ... na 4 jechalem nawet 120km/h Jaki to model sunny? predkości jakies dziwnie małe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mara Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 Witam!! Panowie również mam N14 i też zagazowaną. Według mnie jest to wina miksera, który ogranicza przepływ powietrza w dolocie. Cóż z tego że ciśniemy gaz i do gaźnika trafia więcej benzynki jak brakuje powietrza do spalenia meszanki... Spróbujcie jeszcze zamiast wciskać gaz do końca dodawać gazu "z wyczuciem" :grin: powinno chociaż troszkę pomóc.... Reasumując jest to wina naszej instalki I generacji. JEdyne wyjście z tej sytuacji to BLOS (gaźnik gazowy)... Przymierzam się do kupna i instalacji tego urządzonka Zaznaczam iż jest to mój tok rozumowania, jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić POZDRAWIAM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyraf Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 no ja mam tez gaznik i na 3 biegu 100 peka bez zadnych porblemow tylko nie jest zagazowany ... wiec pewenie instalacja ogranicza w jakis sposob lub po prostu cos sie dzieje z gaznikem (zabrudzony bo nie uzywany ?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_24 Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 ja mam 1.4 zagazowany i nie mam takich predkosci i na JEDYN 48km/h DW 85km/h TR 138km/h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest keller Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 na dwojce max do 40km/h ... na 4 jechalem nawet 120km/h Jaki to model sunny? predkości jakies dziwnie małe... radeh to jest sunny 1.4 z 93r a te predkosci to na benzynce... tak sa one przerazajaco male ;/ na gazie to spokojnie smigam nim do 160-170km/h no ale jednak taki "defekt" troche denerwuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest junak Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 ja mam 1.4 na gazniku z gazem z 92 i na dwojce na gazie leci do 90 na trojce spoko 140 na czworce 160 a na piatce maxymalnie uzyskałem 175. Nawet przy ostrej jezdzie na trasie (non stop 140 160) nie spali wiecej niz 10 litrow lpg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest keller Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 ja mam 1.4 na gazniku z gazem z 92 i na dwojce na gazie leci do 90 na trojce spoko 140 na czworce 160 a na piatce maxymalnie uzyskałem 175. Nawet przy ostrej jezdzie na trasie (non stop 140 160) nie spali wiecej niz 10 litrow lpg. ale tu nie chodzi o to ze samochod wogule nie osiaga takich predkosci, na gazie tez moge tak jezdzic chodzi tylko o to czemu na benzynie nie chce osiagnac wiecej nic napisalem? ;/ ja tez wsumie jezdze tylko na gazie ale jednak dreczy mnie to zjawisko czemu jest tak a nie inaczej ;/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest radeh Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Nie znam sie na LPG... ale może chodzi o zasyfiały gaźnik?... może by go przeczycic? ... ale to tylko takie dywagacje laika .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vaiu Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 ja stawiam na zawalany gaznik i filtr paliwa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest szfystack Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 ja stawiam na zawalany gaznik i filtr paliwa ze szczególną uwagą na pływak w gaźniku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dominik14 Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Ja mam podobny problem.N14 1,4 16v gaznik elektr. i jak dodaje troche wiecej gazu to nastepuje na moment taki calkowity zamul i pozniej dopiero zaczyna przyspieszac ale strasznie slado a to przeciez 75KM w aucie wazacym ok900kg.Dodam ze na zimnym silniku to nie jest tak bardzo odczuwalne ale na goracym to naprawde niemilo sie jezdzi.Co to dokladnie moze byc?Z gory dziekuje za odpowiedzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregor Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 tak jak napisał Mara to jest wina miksera, który zwężył dolot powietrza u mnie jest to samo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dominik14 Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 U was moze tak ale ja nie mam gazu.Caly czas benzyna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wszok Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 ja mam n14 1.4 gaznik 91r. zagazowany (mikserem) i nie mam takich problemow. Na benzynie jak i na gazie jezdzi tak samo, ale na benzynie troche lepiej ciagnie. tak wiec napewno cos masz z gaznikiem lub z czym innym ale to ze slabo ci ciagnie na bynie napewno nie jest spowodowane mikserem. Tak mi na mysl przyszlo.. 1.moze po przelaczeniu zawor od instalacji gazowej(ten odpowiedizalny za otwieranie i zamykanie benzynki) slabo sie otwiera, albo zacina? 2. brudny gaznik. filtry moim zdaniem nie maja tu za duzo do czynienia bo jesli by byly mocno zabrudzone to na gazie bylo by to odrazu odczuwalne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest keller Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 hmmm nie wiem, filtry i tak zamierzam niedlugo wymienic wszystkie, ale chyba naprawde przydalo by sie zajrzec do gaznika bo to wydaje sie najbardziej realna przczyna, puki co cisne dalej na gazie ;p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lowiec Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 podobne problemy z jazda na pb mialem jak tez mi zabraklo gazu. zalewalo swiece dymil a przy przyspieszaniu szarpal. winna okazala sie upalona fajka od jednego cylindra. teraz mam trzy roczne kable i jeden czternastoletni. moze czas przejrzec uklad zaplonowy?teraz autko smiga swietnie na gazie i troche lepiej na pb i fakt jest zdlawienie w wolnych obrotach gdy sie depnie w gaz ale jest to spowodowane instalacja miksera-zwezki w dolocie. zauwazylem ze to zdlawienie jest szczegolnie odczuwalne zaraz po przelaczeniu na pb. warto tez czasem zatankowac dobrej pb i przegonic go bardzo szybko blisko maksymalnej szybkosci przez pare km, po tym zauwazylem ze lepiej mu sie jezdzi na gazie i jeszcze lepiej mu sie jezdzi jak ma czysty filtr powietrza. prawdopodobnie wine za te "ograniczenia" predkosci ponosi zbyt bogata mieszanka na pb. na lpg jest ok bo przeciez gaziarze kreca na parowniku i na wezu a nie gaznikiem. pozdrawiam slawek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
komprez Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 U mnie ciekawostka jedynka - 55 km/h dwojka - 95km/h trojka 145km/h czworka 170km/h piatka - dociaglem do 190 i mialem jeszcze pod butem kawalek ! ale bojno po naszych drogach nie wiem dlaczego tak ale sadze ze zamknol bym budzik autko 1.4 16V (benzyna 95 bp BP) odcinek prosty (obwodnica) (nie poczulem odciecia zaplonu przy zmianie biegow poza pierwszym biegiem ! ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.