Guest MisiuMyszka Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 Mam problem z silnikiem w mojej micrusi.W pierwszym dwa razy wymieniałem uszczelke pod głowicą plantowałem głowice i nie pomogło wyrzucał albo wode albo olej albo woda szła na olej :-((( Więc kupiłem na części drugą micrusie i przełożyłem silnik pojeżdziłem pare miesięcy i znów poszła uszczelka pod głowicą o ile nic więcej się nie stało :-((( Dlatego był bym skłonny wrzucić do niej inny silnik niż te z micry 1,2. Widziałem gdzieś w necie k11 z silnikiem sr2.0 i zastanawiam sie czy dużo by było kombinaci i kosztów nad takim projektem w k10 żeby np sr1.8 albo inny silniczek wrzucić :-))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest blazej Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 Wystarczy poszukać... http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=13172 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MisiuMyszka Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 Ok bardzo ładnie to wygląda ale czy ktoś orientuje się ile cała taka zabawa może kosztować :?: ile może kosztować silnik sr20 lub sr18 :?: czy trzeba dużo przeróbe w komorze i wogóle :?: jaka chłodnica przegóby elektryka :?: bo mam już dość silników z micry ponieważ mam najwidoczniej co do nich pecha :-((( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pablo_Snk Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Tanio napewno Cię to nie wyniesie, Przedewszystkim musiałbyś zobaczyć czy mogą być te same amory i hamulce. A co do silnika z micry to ja tam na swój 1.3 nie narzekam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 przyznam miałeś troche pecha z tą uszczelką ja już też wymieniałem 3 razy uszczelke ale jak sie to zrobi dobrze to będziesz miał spokój na długie lata przy pierwszym silniku pewnie opuściła ci sie któraś tuleja cylindryczna i planowanie głowicy wtedy nie pomaga :/ Pamiętaj że przy wymianie uszczelki pod głowica po 1000 kilometrów trzeba jeszcze raz dociagnąć sruby w głowicy i wtedy już nie rozwalisz uszczelki no chyba że zagotujesz silnik. Ja dla pewności dociagałem 3 razy :] i jeżdze już prawie dwa lata na uszczelce a wcześniej max 4 miechy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lipass Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Witam. Najlepiej wrzucić do Micry silnik 1.6 z N13 (symbol bodajze e16). W stosunku do przekładki sr20 (według mnie) jest to łatwiejsze zadanie a po drugie mniej problemów napotkasz przy jego montażu. Ps. Myśle że bercik powinien Ci pomóc pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MisiuMyszka Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Jeśli chodzi o chamulce to w moje są wentylowane tarcze i nie wiem czy to seryjne bo w tej na części były zwykłe a amorki mam monro niebieske a w tamtej były jakieś czarne. Z tego co pamiętam to niebieskie są półsztywne. A co do uszczelki to zawsze ją wymieniałem w autoryzowanym warsztacie wieć powinni to dobrze zrobić co do planowania głowicy to było to konieczne bo miała wżer :-((( Silnik Sr20 w polsce jak patrzałem na ceny to wacha się od 1,5tyś do 2,5tys wiec myśle że lepiej było by autko z takim silnikiem sprowadzić wyszło by taniej i można jeszcze na częściach by zarobić :-))) Problem może być z elektryką przegóbami i zastanawiem sie nad tym czy licznika nie trzeba będzie przerabiać bo tego co jest to na takim sr20 micrusia bez problemowo zamknie :mrgreen: Sądze że taka zabawa to wydatek jeżeli by wszystko ładnie zgrało około 3tyś trzeba się więc nad takim numerem solidnie zastanowić. Pozdro :-))) :-))) :-))) :-))) :-))) :-))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pablo_Snk Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Sądze że taka zabawa to wydatek jeżeli by wszystko ładnie zgrało około 3tyś trzeba się więc nad takim numerem solidnie zastanowić. No solidnie solidnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MisiuMyszka Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Ale za to jaka była by przyjemność z jazdy Albo jak na światłach by podjechał jakiś pajac w lepszej furce i mu wtedy pokazać co takie małe miejskie autko potrafi pewnie by zrobił tak :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lawina Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 oj czlowieku... zdecydowanie wiecej niz 3tys... wez pod uwage ze opocz samego silnika musisz caly osprzet zalatwic... w tym cala elektuke, komputer itp... licznik to akurat problem o ktory powinienes sie najmniej martwic... pozatym musisz odrazu pobawic sie z zawieszeniem, bo jednak sr20 jest troche sciezszy od ma12 do tego hamulce zebys mogl wychamowac takie ciezkie bydle z takich duzych predkosci jakie na nim osiagniesz... tu masz duzo opisane... gosc siedzi nad tym projektem juz duzo czasu a kasy wydal juz tyle, jak to stwierdzil to juz jet tylko sztuka dla sztuki: http://www.micra.org.uk/t4951-progress-rep...conversion.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MisiuMyszka Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Ale jesli bym kupił całe autko z takim silnikiem bo bede miał i silnik i osprzęt i elektryke 8) Jak już pisałem zawieszenie chyba jest w micrusi puł twarde a tarcze wentylowane. A micrusia jest w garażu a ja wyjeżdżam do amsterdamu troche zarobić i może bym tam czy w niemczech u znajomych znalazł jakieś autko właśnie z silnikiem sr. A po powrocie czeka mnie wojo i tam też troche funduszu bedzie. :-))) [ Dodano: Nie 11 Cze, 2006 14:59 ] A czy ktoś się orjętuje czy przy tym silniku było by dużo przerubek :?: Jest to silnik z japońskiej micry march supre turbo R :-))) :-))) :-))) :-))) :-))) :-))) :-))) :-))) :-))) :-))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lawina Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 jest to silnik o pojemnoci 0,9l i mocy bodajze 110km znajdz taka micre a bedziesz bogiem 8) march st byl tylko z kierownica po "zlej" stronie... wiec powodzenia w poszukiwaniach... najblizej masz do GB ale watpie zebys tam jakas znalazl... a co do zawieszenia i hamulcow przy zmianie na sr20... hmmm... silniki w micrze waza ~70kg... kiedy to sr20 wazy chyba ze 150kg... do tego dochodzi jeszcze skrzynia ktora jest napewno ciezsza niz ta z micry... takiej roznicy w wadze nie rozwiazesz "pol-twardymi" amortyzatorami 8) tu juz by sie jakies gwintowane zawieszenie przydalo.... a co do hamulcy... hmm... to ze masz wentylowane tarcze to akurat przy micrze ze 150KM, ciezszej o >100kg gowno da... chodzilo mi raczej o postaranie sie o tarcze o wiekszej srednicy i zupelnie inne zaciski... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gray5 Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 taaak ta mcra turbo to marzenie , ktore sie spałniło ale nielicznym:P;] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MisiuMyszka Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Są dwa wyjścia albo znaleść taką micre lub silnik z niej albo może udało by się gdzieś zamówić taki silnik.Tak czy inaczej oba wyjścia są bardzo kosztowne i ciężkie do zrealizowania. Może taką micre w Japoni by najszybciej znalazł ale pochłonie to wieeeeeeeele kosztów :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( :-((( Ale autkiem z takim silniczkiem jeżdziło by się cudownie mało pali a jakie zwinne :mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adams Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 IMHO szukac silnika z tego march'a to lekko mowiac zadanie nie do wykonania a wsadzenie sr20 to (moim zdaniem) koszt mocno przewyzszajacy wspomniane 3tysiace - przeciez do zrobienia jest przeniesienie napedu, zawieszenie no i hamulce (bo jazda z takim silnikiem na seryjnych to samobojstwo). Ja bym pomyslal raczej o czyms na ksztalt CA16. Choc nie mysl ze Cie zniechecam Jesli tylko masz samozaparcie zeby walczyc z takim projektem to zycze powodzenia bo swietnie byloby ogladac taki microlot w klubie!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MisiuMyszka Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Nissan March Super Turbo Main features of the Nissan March Super Turbo are : The front-wheel-drive March Super Turbo was introduced in 1989. The base model is the March-R with 1000cc engine. This March Super Turbo employs a turbocharged + Supercharger all aluminium L-4 930 cc OHC MA09ERT engine that produces 110 horsepower, and it was smoothly accelerated from low to high rpm ranges. The transmission has been improved, and exclusive aero-parts are equipped. Drum brakes and rear suspension has been an area that had come in for criticism of the March Super Turbo. Main Equipment : Front fog lamps, Rear wiper, Leather wrapped steering wheel, Rear spoiler, Stabilizer, LSD. SPECIFICATIONS Model Surper Turbo Vehicles Form EK10GFR Body Size (mm) Length/Width/Height 3735/1590/1395 Indoorsize (mm) Length/Width/Height 1715/1305/1145 Wheel Base (mm) 2300 Track (FR/RR) 1350/1335 Minimum Ground Clearance(mm) 120 Weight (kg) 770 Engine Form MA09ERT Engine Type Trubocharged L-4 OHC Surper charger Displacement (cc) 930 Horsepower (ps/rpm) 110/6400 Torque (kgm/rpm) 13.3/4800 Fuel capacity (liter) 40 Transmission 5MT/3AT Brakes (Fr / Rr) V-discs/Drum Tyres (Fr / Rr) 175/65R13 Adresik do stronki o tym autku http://people-power.jp/hup0801/kyusha/jyouhou.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lawina Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 u nas to ciezko nawet tyle super s'ek zobaczyc.... a co dopiero tyle march'ow st 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MisiuMyszka Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 No i niestety nie udało mi sie znaleść silnika ma09ert :-((( w holandi ani słychu a w niemczech był jeden ale za póżno sie obudziłem. Poszedł za 50euro :-((( Sr20 kosztował znacznie wiecej bo 300euro narazie mechanik orzywił silnik z micrusi :-))) przyczyną wydmuchnięcia uszczelki było zapchanie sie tlumnika co spowodowało wzrost ciśnienia i stara już miejscami skorodowana uszczelka pusciła :-((( koszt naprawy 60zł uszczelka pod pokrywe 60zł uszczelka pod głowice 60zł pasek rozrządu na wszelki wypadek 15 zł filtr oleju 80zł olej mobil 1 10w40 Mechanik po znajomości za całe zabiegi wziął tylko 100zł nawet po tym jak musiał wyjąć cały silnik bo dokręcając szpilki ostatnią ukręcił :shock: Tłumnik już wybebeszyłem ale jak tylko przejade 1000km to na dociągnięcie głowicy i założenie sportowego tłumnika :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 a w niemczech był jeden ale za póżno sie obudziłem. Poszedł za 50euro Aż się wierzyć nie chce, chodź pewnie był to taki sam numer jak z SR20VE jednego kolesia ze SR20Forum, sprzedwaca myślał, że to normalny SR20DE. Chociaż oprócz silnika potrzebny by ci był jeszcze komputer, skrzynka inna napewno, turbinka, kompresor (bo za 50 euro to raczej tego nie było razem z silnikiem) + zrobienie orurowania całego do turbinki itd. IMO to SR20 taniej ci wyjdzie no i zawsze jak będzie mało (zawsze jest ) można uturbić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Inter Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 Ja jak sprowadzałem z niemiec silnik MA12 do mojej to widnieje przy nim cena......... 1Euro :razz: Tak samo silniki ogólnie japońskie od jakiejś tam Hondy i Jeszcze jakiś Nissanowski 1.6 i chyba 2 od Toyoty - ogólnie na fakturze zbiorczej "japanische motors" wszystkie po 1Euro a europejskie od 10 do 30 Euro za sztuke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MisiuMyszka Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 Ten silnik to napewno był ma09 ponieważ pan który go sprzedawał porobił zdjęcia.Silnik był kompletny z całym osprzętem skrzynią wiązkami od elektryki kompem zegarami nawet wydech był kompletny.Z tego co mówił to silnik miał przebieg 150tyś km :shock: i był wymontowany z micry march po tym jak w tył wjechał jej TIR i wypadła z trasy przy 120km/h jedyne co było z niej do wymomtowania to właścnie silnik i i troche drobiazgu bo z reszty to byś nic nie zrobił.A przez to te silnik w niemczech bo jakiś angilk jechał do rodziny i BUM :!: :!: :!: Koleś który to przedawał jeżdzi lawetą więć sobie to do domu przyciągną :mrgreen: Miał farta szkoda że ja miałem pecha i się spóżniłem :-((( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 Silnik silnikiem, nawet z całym osprzętem, ale turbiny i kompresora to pewnie przy tym nie było, chodź z silnikiem i takim osprzętem wystarczyłoby dobrać turbinkę i kompresorek i wszystko podłączyć (byłoby łatwiej, chodź wydatki dopiero wtedy by się zaczęły). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest safuan Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 Hejka ludzie czy ktoś moze podac jakies projekty przekładki silnika do micry K10 super S? bo chciałem usportowic to autko turbinka ale ono ma gaznik i cos by trza pokabinować a ja jeszcze taki w te klocki nie najlepsz:P prosze o maile cyber5@o2.pl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.